
Średnia widownia pokazanej w Polsacie, Polsacie News i Polsacie 2 „Sylwestrowej Mocy Przebojów” wyniosła 2,82 mln osób, a „Sylwestra z Dwójką” w TVP2 i TVP Polonia śledziło 2,77 mln widzów. Impreza Polsatu miała wyższe wyniki od widowiska TVP po raz pierwszy od ośmiu lat - wynika z informacji portalu wirtualnemedia.pl.
Te dane pochodzą ze wstępnych pomiarów Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal wirtualnemedia.pl.
Jak zauważają wirtualnemedia.pl Polsat promował “Sylwestrową Moc Przebojów” w swoich kanałach podobnie jak w latach poprzednich. Inaczej było z TVP.
"Po zmianie władzy w TVP, impreza Dwójki nie była już tak mocno promowana. Emitowano co prawda w kanałach TVP spoty autopromocyjne “Sylwestra z Dwójką”, ale o koncercie nie mówiono w programie informacyjnym TVP1 “19.30", podczas gdy w poprzednich latach przed sylwestrem “Wiadomości” nadawały nawet po kilka materiałów dziennie o imprezie TVP2. 31 grudnia w “Wiadomościach" pokazywano też od kilku lat początek “Sylwestra Marzeń” - czytamy w serwisie branżowym poświęconym mediom.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obie imprezy sylwestrowe straciły widzów. Ogromną stratę - wynoszącą 1,66 mln widzów - zanotował „Sylwester z Dwójką”, który przed rokiem w TVP2 i TVP Polonia śledziło 4,43 mln widzów. Z kolei „Sylwestrowa Moc Przebojów” w porównaniu do poprzedniego roku straciła 170 tys. widzów (wówczas było to 2,99 mln) - podają wirtualnemedia.pl.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!
Źródło: wirtualnemedia.pl