Które produkcje TVP królują na platformie Netflix? Raport z oglądalności seriali od stycznia do listopada 2023 roku

Piotr Kobyliński
Piotr Kobyliński
Wideo
od 16 lat
Polskie seriale z oferty TVP zdobywają serca widzów na jednej z najpopularniejszych platform streamingowych. Które seriale TVP cieszą się największym zainteresowaniem subskrybentów Netfliksa? Raport Plum Research ujawnia, które tytuły królują wśród oglądających od stycznia do listopada 2023 roku.

Według raportu przygotowanego przez firmę Plum Research dla portalu wirtualnemedia.pl, największym hitem okazał się być serial "Rodzinka.pl". Pierwszy sezon, dostępny na Netfliksie od 31 sierpnia, w ciągu niecałych czterech miesięcy obecności w ofercie zanotował imponujące 4 miliony obejrzanych godzin. Kolejne miejsca na podium zajęły odcinki "Rancza". Sezon pierwszy osiągnął wynik 2,6 mln obejrzanych godzin, co uplasowało produkcję na drugim miejscu.

Kolejne miejsca zajmują inne sezony „Rancza”, aż w końcu od dwunastego miejsca pojawiają się następne sezony „Rodzinki.pl”.

Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak na planie zdjęciowym serialu "Rodzinka.pl" na okręcie ORP Błyskawica.
Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak na planie zdjęciowym serialu "Rodzinka.pl" na okręcie ORP Błyskawica. Fot: Tomasz Bolt / Polska Press

„Polowanie na ćmy” szybko zyskuje popularność

Na czternastym miejscu uplasował się pierwszy sezon "Archiwisty" z wynikiem 0,8 mln obejrzanych godzin. Kolejne pozycje zajęły produkcje takie jak "Polowanie na ćmy" (0,5 mln godzin) i "Bodo" (0,2 mln godzin).

Warto zauważyć, że mimo krótkiego okresu obecności na platformie, "Rodzinka.pl" szybko zyskała uznanie widzów od 31 sierpnia bieżącego roku. Z kolei "Ranczo" powróciło po przerwie na Netfliks 30 marca br., choć wcześniej pojawiło się na platformie już 16 grudnia 2020 roku. Wynik obecnie prezentowany osiągnęła w niespełna ośmiu miesięcy.

"Archiwista", "Polowanie na ćmy" i "Bodo" zamykają zestawienie, prezentując różnorodność oferty TVP na Netfliksie. Warto podkreślić, że najmłodsze w zestawieniu "Polowanie na ćmy" osiągnąło wynik 0,5 mln obejrzanych godzin w ciągu zaledwie 19 dni od premiery 1 listopada br.

Netfliks, z globalną liczbą 238 mln subskrybentów, utrzymuje swoją popularność. Choć nie ujawnia dokładnej liczby użytkowników w Polsce, dane Mediapanel wskazują, że platforma przyciągnęła 12,92 mln polskich użytkowników.

W drugim kwartale 2023 roku globalna liczba subskrybentów Netfliksa wzrosła o 5,89 mln, osiągając 238,39 mln. Przychody zwiększyły się o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów rok do roku. Platforma wyraża zadowolenie z efektów, jakie przyniosły wprowadzenie pakietu z reklamami oraz dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza domem.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl