Leo Express z Katowic do Pragi. Tak wygląda pociąg, którym pojedziemy do stolicy Czech ZDJĘCIA

tos
W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować. Leo Express klasa ekonomicznaKlasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych. Leo Express klasa biznesKlasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. Leo Express klasa premiumW ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.
W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować. Leo Express klasa ekonomicznaKlasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych. Leo Express klasa biznesKlasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. Leo Express klasa premiumW ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. mat.prasowe
Leo Express z Katowic do Pragi: 20 lipca na kilku dworcach kolejowych w naszym regionie ma się pojawić pierwszy pociąg czeskiej spółki Leo Express, który na razie dwa razy w tygodniu obsługiwać będzie trasę z Krakowa przez Katowice do Pragi.

Leo Express z Katowic do Pragi

Rozkład jazdy w tę wakacje zakłada kursy w weekendy. Z Krakowa do Pragi prywatny pociąg pojedzie w poniedziałki i soboty, w drugą stronę z Pragi do Krakowa: w piątki i niedziele. Pociąg wyruszy z Krakowa Głównego o 05:04, z Katowic odjedzie o godzinie 06:57 i do swojego celu w Pradze dotrze na 11:39. Zatrzyma się także w Skawinie, Zatorze, Oświęcimiu-Dworach, Mysłowicach, Tychach, Pszczynie i Zebrzydowicach.

Po czeskiej stronie obsłuży kilka ważnych węzłów i miast takich jak: Bogumin, Ostrawa, Ołomuniec i Pardubice. Czas jazdy z Krakowa do Pragi będzie wynosił 6 godzin 35 minut, a z Katowic do Pragi 4 godziny 42 minuty. To najszybsze dostępne połączenie lądowe na tej trasie. W drogę powrotną z Pragi pociąg wyruszy o 16:10. Przyjazd do Katowic został zaplanowany krótko po 21-ej, a do Krakowa dotrze o 23:19.

ZOBACZ W GALERII, JAK PREZENTUJĄ SIĘ WAGONY W ŚRODKU

– Pociąg coraz częściej staje się świetną alternatywą dla samochodu. Chcemy oferować ceny przystępne dla każdej kieszeni. Jednak wiemy, że nie tylko cena się liczy. Na pokładzie pociągu o pasażerów dbają stewardzi, dostępne są gniazdka, Wifi oraz catering za rozsądne ceny. Po zakończeniu prac modernizacyjnych na torach na polskim odcinku trasy przewidujemy stopniowe zwiększanie częstotliwości kursów - mówi Peter Jančovič, dyrektor Leo Express Polska.

Leo Express: trzy klasy podróży

W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować.

Biznes

Dalszy ciąg artykułu pod wideo ↓
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Leo Express klasa ekonomiczna
Klasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych.

Leo Express klasa biznes

Klasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.

Leo Express klasa premium

W ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Mazda Mirai Motors Challange 2018

Komentarze 12

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

M
MIETEK
NA PIWO I COS DO SLEDZIA TYLKO DO PRAGI !
a
ala
Większość na trasie "rozkopane". Taki stan jest od dawna i nic się nie zmienia. Jeszcze trochę i "nogami będzie prędzej" :)
T
Teofil K.
Pociąg to świetny środek komunikacji. Wygodny, ekologiczny. W Niemczech do każdej dziury jeździ pociąg, a w Polsce? Tylko znikają kolejne połączenia. Kolej wpadła w taki dołek, że człowiek teraz się cieszy z byle czego. Może rzeczywiście konkurencja na rynku przewoźników kolejowych pomoże?
k
kars
Wifi w pociągu to chyba ani razu działającego nie widziałem. Dla bezpieczeństwa zawsze karte aero2 brałem i zawsze okazywała się przydatna niestety
s
sztywna skarpeta
Tu sie z toba zgadzam w 100% !!!!! Taki jest obraz polaka w EU !!!! po prostu słowiańska dzicz !!!!
B
Bývalý předseda vlády
Ty moze i niechóry - ale pojedz sobie pociagami PKP na sciane wschodnia, albo relacji Przemysl-Szczecin - topoznasz prawde
I
Ingvar Kamprad
Chóry człowiek!
B
Bývalý předseda vlády
Ciekawe, ile czasu potrzebuje polski podrózujacy, by Leo-Express zaczał wygladac, jak polskie cuda poruszajace sie po szynach? Bo Polak lubi w podrózy miec w nozdrzach staropolski zapach uryny i zatkanego hazla. Bo Polak lubi podpisac sie na wykladzinie fotela, by uwiecznic sie tym, ze ..ja tu jechał! Bo Polak swym pseudonimem z lasu (hu....j, kur...a itp) wyrytym kawalkiem pilnika na szybie pokazuje, ze umi!. Bo Polak chetnie jest kreatywny wykrecajac srubke (ktorej nie potrzebuje) z umocnienia stolika. A jak jest wypity, to Polak bardzo chetnie zarzyga wykladzine.
Bo u niego w genach siedzi podróznik zwiedzajacy swiat na wozie drabiniastym, lub na pace dostawczaka PZGS-u.
I dlatego Polaka trza poslac spowrotem na drzewo - bo tam miejsce jego.
Y
Yoruba
Tragedia! Co powoduje, że pociąg na trasie Kraków - Katowice jedzie prawie 2 godziny? Po elektryfikacji tej linii w roku 1959 czas przejazdu wynosił - uwaga - 55 minut!. Do sprawdzenia w "Rozkladach jazdy PKP" z tamtego okresu
P
Podróżnik
Śmieszne jest to ze pociąg pomiędzy Krakowem a Katowicami jedzie 2 godziny:)
q
qazq
Do tego bilety w przedsprzedaży od 19zł (później oczywiście trochę drożej).
A w Polsce jak w lesie - śmierdzące kible za masę pieniędzy.
Nawet Pendolino 4 klasy niżej, do tego miało jeździć szybko, a się wlecze i stawać za chwilę będzie na każdej stacji na której mieszka poseł, rodzina posła albo kochanka posła (któregokolwiek który jeszcze nie zrobił międzynarodowego portu lotniczego w swojej wsi).
777
200 ALBO 300zł ?
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Największy atak Rosji na Charków od początku wojny. Są ofiary

Największy atak Rosji na Charków od początku wojny. Są ofiary

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wróć na i.pl Portal i.pl