Leo Express z Katowic do Pragi. Tak wygląda pociąg, którym pojedziemy do stolicy Czech ZDJĘCIA

tos
W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować. Leo Express klasa ekonomicznaKlasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych. Leo Express klasa biznesKlasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. Leo Express klasa premiumW ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.
W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować. Leo Express klasa ekonomicznaKlasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych. Leo Express klasa biznesKlasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. Leo Express klasa premiumW ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. mat.prasowe
Leo Express z Katowic do Pragi: 20 lipca na kilku dworcach kolejowych w naszym regionie ma się pojawić pierwszy pociąg czeskiej spółki Leo Express, który na razie dwa razy w tygodniu obsługiwać będzie trasę z Krakowa przez Katowice do Pragi.

Leo Express z Katowic do Pragi

Rozkład jazdy w tę wakacje zakłada kursy w weekendy. Z Krakowa do Pragi prywatny pociąg pojedzie w poniedziałki i soboty, w drugą stronę z Pragi do Krakowa: w piątki i niedziele. Pociąg wyruszy z Krakowa Głównego o 05:04, z Katowic odjedzie o godzinie 06:57 i do swojego celu w Pradze dotrze na 11:39. Zatrzyma się także w Skawinie, Zatorze, Oświęcimiu-Dworach, Mysłowicach, Tychach, Pszczynie i Zebrzydowicach.

Po czeskiej stronie obsłuży kilka ważnych węzłów i miast takich jak: Bogumin, Ostrawa, Ołomuniec i Pardubice. Czas jazdy z Krakowa do Pragi będzie wynosił 6 godzin 35 minut, a z Katowic do Pragi 4 godziny 42 minuty. To najszybsze dostępne połączenie lądowe na tej trasie. W drogę powrotną z Pragi pociąg wyruszy o 16:10. Przyjazd do Katowic został zaplanowany krótko po 21-ej, a do Krakowa dotrze o 23:19.

ZOBACZ W GALERII, JAK PREZENTUJĄ SIĘ WAGONY W ŚRODKU

– Pociąg coraz częściej staje się świetną alternatywą dla samochodu. Chcemy oferować ceny przystępne dla każdej kieszeni. Jednak wiemy, że nie tylko cena się liczy. Na pokładzie pociągu o pasażerów dbają stewardzi, dostępne są gniazdka, Wifi oraz catering za rozsądne ceny. Po zakończeniu prac modernizacyjnych na torach na polskim odcinku trasy przewidujemy stopniowe zwiększanie częstotliwości kursów - mówi Peter Jančovič, dyrektor Leo Express Polska.

Leo Express: trzy klasy podróży

W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować.

Leo Express klasa ekonomiczna
Klasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych.

Leo Express klasa biznes

Klasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.

Leo Express klasa premium

W ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Mazda Mirai Motors Challange 2018

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Leo Express z Katowic do Pragi. Tak wygląda pociąg, którym pojedziemy do stolicy Czech ZDJĘCIA - Dziennik Zachodni

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
MIETEK
NA PIWO I COS DO SLEDZIA TYLKO DO PRAGI !
a
ala
Większość na trasie "rozkopane". Taki stan jest od dawna i nic się nie zmienia. Jeszcze trochę i "nogami będzie prędzej" :)
T
Teofil K.
Pociąg to świetny środek komunikacji. Wygodny, ekologiczny. W Niemczech do każdej dziury jeździ pociąg, a w Polsce? Tylko znikają kolejne połączenia. Kolej wpadła w taki dołek, że człowiek teraz się cieszy z byle czego. Może rzeczywiście konkurencja na rynku przewoźników kolejowych pomoże?
k
kars
Wifi w pociągu to chyba ani razu działającego nie widziałem. Dla bezpieczeństwa zawsze karte aero2 brałem i zawsze okazywała się przydatna niestety
s
sztywna skarpeta
Tu sie z toba zgadzam w 100% !!!!! Taki jest obraz polaka w EU !!!! po prostu słowiańska dzicz !!!!
B
Bývalý předseda vlády
Ty moze i niechóry - ale pojedz sobie pociagami PKP na sciane wschodnia, albo relacji Przemysl-Szczecin - topoznasz prawde
I
Ingvar Kamprad
Chóry człowiek!
B
Bývalý předseda vlády
Ciekawe, ile czasu potrzebuje polski podrózujacy, by Leo-Express zaczał wygladac, jak polskie cuda poruszajace sie po szynach? Bo Polak lubi w podrózy miec w nozdrzach staropolski zapach uryny i zatkanego hazla. Bo Polak lubi podpisac sie na wykladzinie fotela, by uwiecznic sie tym, ze ..ja tu jechał! Bo Polak swym pseudonimem z lasu (hu....j, kur...a itp) wyrytym kawalkiem pilnika na szybie pokazuje, ze umi!. Bo Polak chetnie jest kreatywny wykrecajac srubke (ktorej nie potrzebuje) z umocnienia stolika. A jak jest wypity, to Polak bardzo chetnie zarzyga wykladzine.
Bo u niego w genach siedzi podróznik zwiedzajacy swiat na wozie drabiniastym, lub na pace dostawczaka PZGS-u.
I dlatego Polaka trza poslac spowrotem na drzewo - bo tam miejsce jego.
Y
Yoruba
Tragedia! Co powoduje, że pociąg na trasie Kraków - Katowice jedzie prawie 2 godziny? Po elektryfikacji tej linii w roku 1959 czas przejazdu wynosił - uwaga - 55 minut!. Do sprawdzenia w "Rozkladach jazdy PKP" z tamtego okresu
P
Podróżnik
Śmieszne jest to ze pociąg pomiędzy Krakowem a Katowicami jedzie 2 godziny:)
q
qazq
Do tego bilety w przedsprzedaży od 19zł (później oczywiście trochę drożej).
A w Polsce jak w lesie - śmierdzące kible za masę pieniędzy.
Nawet Pendolino 4 klasy niżej, do tego miało jeździć szybko, a się wlecze i stawać za chwilę będzie na każdej stacji na której mieszka poseł, rodzina posła albo kochanka posła (któregokolwiek który jeszcze nie zrobił międzynarodowego portu lotniczego w swojej wsi).
777
200 ALBO 300zł ?
Wróć na i.pl Portal i.pl