McDonald's Polska - pionier gospodarki odpadowej z wymiernymi korzyściami środowiskowymi

Materiał informacyjny TOGETAIR 2024
Przetwarzanie 650 ton zużytych materiałów miesięcznie to nie tylko imponujący wynik, ale także wymierne korzyści dla środowiska.

Takie dane przedstawia Anna Borys, Impact Director McDonald's Polska, podkreślając zaangażowanie firmy w innowacyjne technologie odzyskiwania trudnych do przetworzenia materiałów, wprowadzone już kilka lat temu.

Jednak to nie wszystko. Dzięki kampaniom edukacyjnym, McDonald's Polska odnotowuje zmianę przekonań i zachowań swoich klientów. Anna Borys podkreśla, że wpływ na zwiększanie świadomości społecznej jest niezwykle budujący, zwłaszcza gdy marka może być narzędziem edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Gospodarka obiegu zamkniętego, jak zaznacza Borys, powinna być uzasadniona ekonomicznie od samego założenia. Kluczowym elementem tego systemu jest prawidłowe sortowanie materiałów. Jednakże istotą jest odpowiedzialne pozyskiwanie materiałów używanych do produkcji opakowań.

McDonald's Polska stawia na zrównoważone podejście do gospodarki odpadami, gdzie innowacje technologiczne i edukacja mają kluczowe znaczenie. Firma udowadnia, że działania na rzecz ochrony środowiska mogą przynosić nie tylko korzyści ekologiczne, ale także gospodarcze i społeczne, inspirując innych do podobnych inicjatyw.

Więcej na ten temat w wywiadzie wideo przeprowadzonym podczas Szczytu Klimatycznego TogetAir, który odbył się w Warszawie w dniach 22-23 kwietnia 2024 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Wróć na i.pl Portal i.pl