Amazon oferuje szeroką gamę produktów pochodzących zarówno od polskich przedsiębiorstw, jak również od dużych, lubianych producentów- czytamy w komunikacie. ponadto za pośrednictwem aplikacji Amazon Shopping, klienci mogą robić zakupy z obsługą klienta w języku polskim.
Firma chwali się, że w serwisie dostępnych ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii. - Klienci mogą kupować na Amazon.pl od tysięcy europejskich i polskich firm- napisano. Do wyboru mają płatności za pomocą kart Visa, Mastercard oraz za pośrednictwem usług Przelewy24 i BLIK.
Klientów będzie ciężko przekonać
- Podzieliłbym wpływ polskiej wersji Amazona na rodzimy rynek e-commerce na dwa aspekty: klienci i sprzedawcy. Jako klienci nauczyliśmy się korzystać z serwisów typu marketplace. Dla kupujący już na Amazonie nie będzie to więc duża zmiana, może nawet niezauważalna- zwraca uwagę w przesłanym komentarzu Marcin Rutkowski, Brand Operations Manager w merce.com. - Może okazać się to dość istotna dla osób, które nigdy nie kupowały na tej platformie właśnie ze względu na brak polskiego oddziału. - dodaje.
Od dzisiaj zrobisz zakupy na Amazon.pl. Co oferuje platforma...
Jego zdaniem, klientów będzie ciężko przekonać "unikalną ofertą", bo w sytuacji, gdy mamy w Polsce kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych, Allegro, AliExpress i inne marketplace, czyli powszechny dostępu do produktów, trudno zaproponować coś, "czego nie ma już ktoś z konkurencji".