Kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce marki Bugs & Hugs weszły w skład nowej kolekcji, przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Zaprojektowali oni, w ramach piątej już edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“, bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni. Oferta dostępna będzie w wybranych sklepach Biedronka od czwartku, 18 stycznia.
Wśród proponowanych produktów znalazły się:
- piżamy z miękkiej i przyjemnej dla skóry dziecka bawełny w kilku wzorach dla dziewczynek i chłopców (19,99 zł/szt.), rozmiary: 98-104, 110-116, 122-128
- pościel (59,90 zł/komplet: 160x200 cm, poszewka na poduszkę 70x80 cm),
- prześcieradła dziecięce (24,99 zł/szt.),
- koce polarowe (19,99 zł/szt.),
- dekoracyjne poduszki 40x40 cm (12,99 zł/szt.),
- rajstopy dziecięce (9,99 zł/szt.),
- skarpetki (9,99 zł/3-pak),
- kapcie (14,99 zł/szt.),
- naklejki dekoracyjne (7,99 zł/szt.).
- W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na naszych najmłodszych klientach i zadbać o to, aby spało im się wygodnie i w pięknym otoczeniu. Dzięki współpracy z ASP powstały ciekawe, oryginalne wzory. Liczymy, że spodobają się one zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom – mówi Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w dziale zakupów w Jeronimo Martins Polska.
- Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane, często pojawiają się motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca konkursu, studentka II roku Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“, organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców.
W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano ich w sumie blisko 70 tys. sztuk.
Oferta dostępna będzie od 18 do 31 stycznia br. lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach Biedronki.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego tyDZień
