Był nazywany kanciakiem i borewiczem - Polonez z FSO był produkowany od 1977 roku (prototypy) jako rozwinięcie Polskiego Fiata 125. Przez 25 lat schyłkowego PRL był najpopularniejszym dużym samochodem w Polsce. 22 kwietnia 2002 roku zawieszono jego produkcję. W praktyce oznaczało to koniec wozu, który w swojej karierze był policyjnym ścigaczem, "limuzyną", wozem technicznym straży pożarnej, dostawczakiem i pick-upem. Dziś można go kupić już za kilkaset złotych. Zobaczcie zdjęcia archiwalne i wersje specjalne Poloneza.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
n
nieelektryk
szkoda że nie ratowano przemysłu zamiast dać 100 mln dla każdego trzeba było zrestrukturyzować fabrykę FSO !! ale wtedy rządził nasz dzielny Lesio ! każda tego typu fabryka generuje co najmniej 50 tyś miejsc pracy ! nasi inżynierowie , konstruktorzy itp pracują w Audi ,VW itd szkoda gadać !! to woła o pomstę do nieba
a
aa
Miałem kiedyś Caro. Na tamte czasy było to niezłe auto. Dopracowania wymagały hamulce i zabezpieczenie antykorozyjne. Poszło gdzieś pod Koscierzynę. A jakie pozostały wspomnienia...