Sławomir Łosowski, lider Kombi, obchodzi 50-lecie twórczości. Z tej okazji grupa zagrała koncert. Był hit "Słodkiego miłego życia [WIDEO]

Tomasz Dereszyński
Tomasz Dereszyński
Leszek Możdżer, MC Silk, Andrzej Nowak, DJ Spox, Sławomir Łosowski, Karol Kozłowski, Zbigniew Fil
Leszek Możdżer, MC Silk, Andrzej Nowak, DJ Spox, Sławomir Łosowski, Karol Kozłowski, Zbigniew Fil Tomasz Dereszyński
Sławomir Łosowski - legenda w dobrej formie. Tak można w skrócie napisać o niedzielnym koncercie w Radiowej Trójce słynnej grupy Kombi. Sławomir Łosowski nie ma zamiaru odpuszczać młodszym muzykom. Z zespołem zagrali m.in. Leszek Możdżer i Andrzej Nowak (TSA, Złe Psy).

Sala studia im. Agnieszki Osieckiej w radiowej Trójce wypełniło się po brzegi. Goście oraz fani grupy Kombi usłyszeli hity grupy Sławomira Łosowskiego obchodzącego w niedzielę 50-lecie twórczości.

Były więc hity Kombi:

"Wspomnienia z pleneru", "Nietykalni", "Nowy rozdział", Bez ograniczeń energii", "Solo sekcja", Kochać Cię za późno", "Przytul mnie" i "Słodkiego miłego życia".

Koncert jubilata i jego drużyny wsparli muzycznie Leszek Możdżer, Andrzej Nowak, MC Silk i DJ Spox. Relację wideo zapewniła stacja pepe.tv.

Kombi AD 2019 to:

Sławomir Łosowski, instrumenty klawiszowe
Tomasz Łosowski, perkusja
Karol Kozłowski, gitara basowa
Zbigniew Fil, wokal

Kim jest Sławomir Łosowski?

Sławomir Łosowski (ur. 31 sierpnia 1951 w Gdańsku) – to muzyk, lider, główny kompozytor i założyciel zespołu Akcenty, przemianowanego w 1976 r. na Kombi. Gra na instrumentach klawiszowych, jest również autorem tekstów, producentem, członkiem Akademii Fonograficznej ZPAV, laureatem odznaczenia państwowego Gloria Artis, także autorem grafik i rysunków. Jest ojcem perkusisty Tomasza Łosowskiego. Proawdzi studio SL Sound, które mieści się w Gdańsku.
Łosowski skomponował hity: "Słodkiego, miłego życia", "Za ciosem cios", "Czekam wciąż", "Za późno", "Nietykalni", "Taniec w słońcu", "Przytul mnie", "Bez ograniczeń energii" (użyty do czołówki popularnego programu TVP - 5-10-15).

Akcenty na Kombi

Grupa Akcenty (Sławomir Łosowski, Jan Schwart, Jacek Tomaszewski, Lech Badełek, Andrzej Kyś,) powstała w 1969 r. Zaczynali od występów w klubach Trójmiasta grając covery The Animals czy Jimi Hendrixa. W 1976 r. Akcenty zmieniły nazwę na Kombi.

Przeczytaj także:

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
30 lipca, 19:47, Gość:

Staruszki nie wiedzą kiedy ze sceny spadać

13 września, 23:30, Gość:

Większość w obecnym składzie KOMBI to ludzie w okolicach czterdziestki :) Średnia wieku niższa niż w podróbie, czyli KombII :)

Zwyczajnie hejtujesz. Nie da się podrabiać samego siebie, a w KOMBII grają Skawiński i Tkaczyk, czyli dwóch z pośród trzech muzyków Kombi 1976-1992.

G
Gość
30 lipca, 13:46, Gość:

Podoba się Wam twórczość Łosowskiego?

13 września, 23:32, Gość:

Każdemu, kto lubi brzmienia KOMBI, podoba się twórczość założyciela tego zespołu, który pod jego dowództwem funkcjonuje do dziś :)

Kombi zostało założone w 1976 r. przez: Losowskiego, Skawińskiego, Tkaczyka i Plutę i zakończyło działalność w 1992 r. W całym okresie zespół tworzyła pierwsza trójka. Twój wpis sugeruje jakoby do dziś nieprzerwanie istniało Kombi co jest bzdurą. W 2003 r. Skawiński z Tkaczykiem reaktywowali Kombi bez Losowskiego, dlatego podkreślili to w zapisie nazwy dodając drugie "I" pisane jak rzymskie 2. 10 lat później Losowski jednoosobowo bez wiedzy i zgody Skawińskiego i Tkaczyka opatentował nazwę i historyczne logo, nadając swojemu obecnemu zespołowi nazwę Kombi. W tym zespole gra z historycznego składu sam jeden. Skawiński z Tkaczykiem oprotestowali ten patent i sprawa

nadal się toczy.

G
Gość
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

29 lipca, 22:11, Tak:

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

13 września, 23:34, Gość:

W zespole KOMBI z czasów, gdy grali tam Skawiński i Tkaczyk, funkcjonuje dwóch muzyków- Tomek Łosowski i Sławek Łosowski, proponuję obejrzeć koncert 15 lecia z 1991 :) Więc mamy pół na pół, plus obecność lidera i kompozytora większości kompozycji z tamtych lat.

Nie, nie mamy w obydwu zespołach pół na pół muzyków Kombi 1976-1992. Ten zespół przez cały okres działalności tworzyli: Losowski, Skawiński i Tkaczyk. Oni odpowiadają za sukces i cały dorobek tego zespołu wspólnie. W KOMBII obecnie gra Skawiński z Tkaczykiem, a Losowski ma swój zespół w którym ze składu Kombi jest sam jeden, więc nie jest to pół na pół. Wstawianie w to gron Tomka Losowskiego jest nadużyciem bo zagrał tylko w końcówce istnienia zespołu, nie nagrał z Kombi żadnej płyty studyjnej i załapał się tylko na kawałek płyty koncertowej "Ostatni koncert" obok zasłużonego w Kombi Jurka Piotrowskiego.

G
Gość
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

2019-07-29T22:11:51 02:00, Tak:

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

30 lipca, 13:47, Gość:

Skawiński, swoją drogą świetny gitarzysta.

13 września, 23:56, Gość:

Tak, to prawda. W zespole KOMBI świetnie się sprawdzał, póki nie odszedł na własną prośbę w 1992 roku.

Nie da się podrabiać samego siebie, a Kombi to zespół działający w latach 1976-1992 w składzie: Losowski, Skawiński i Tkaczyk. Niby zatem jak Skawiński z Tkaczykiem mieliby podrobić siebie? W 1992 r. z Kombi odeszli Skawiński i Tkaczyk, przez co Kombi przestało istnieć. Losowski nie był założycielem Kombi, lecz wcześniejszego zespołu Akcenty. Kombi założyli razem. W obecnym zespole Losowskiego gra jeden Jego syn Tomek, na perkusji. To apropo bzdur i nieścisłości komentarzy powyżej.

G
Gość
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

2019-07-29T22:11:51 02:00, Tak:

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

30 lipca, 13:47, Gość:

Skawiński, swoją drogą świetny gitarzysta.

Tak, to prawda. W zespole KOMBI świetnie się sprawdzał, póki nie odszedł na własną prośbę w 1992 roku.

G
Gość
Ten koncert to najlepszy dowód, że KOMBI ma się bardzo dobrze. Fajnie, że ludzie coraz mniej mylą KOMBI z KombII założonym w 2003. To dwa różne zespoły i każdy fan ma cos dla siebie
G
Gość
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

29 lipca, 22:11, Tak:

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

W zespole KOMBI z czasów, gdy grali tam Skawiński i Tkaczyk, funkcjonuje dwóch muzyków- Tomek Łosowski i Sławek Łosowski, proponuję obejrzeć koncert 15 lecia z 1991 :) Więc mamy pół na pół, plus obecność lidera i kompozytora większości kompozycji z tamtych lat.

G
Gość
30 lipca, 13:46, Gość:

Podoba się Wam twórczość Łosowskiego?

Każdemu, kto lubi brzmienia KOMBI, podoba się twórczość założyciela tego zespołu, który pod jego dowództwem funkcjonuje do dziś :)

G
Gość
30 lipca, 19:47, Gość:

Staruszki nie wiedzą kiedy ze sceny spadać

Większość w obecnym składzie KOMBI to ludzie w okolicach czterdziestki :) Średnia wieku niższa niż w podróbie, czyli KombII :)

G
Gość
Staruszki nie wiedzą kiedy ze sceny spadać
G
Gość
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

2019-07-29T22:11:51 02:00, Tak:

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

Skawiński, swoją drogą świetny gitarzysta.

G
Gość
Podoba się Wam twórczość Łosowskiego?
G
Gość
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

2019-07-29T22:11:51 02:00, Tak:

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

Losowski nie ma dwóch synów, tylko jednego, Tomasza, który występuje w zespole od 1991 roku, a wtedy w zespole byli jeszcze Skawinski i Tkaczyk. Odeszli z zespołu rok później

T
Tak
2019-07-29T20:32:12 02:00, xxx:

Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.

Tylko że w tym " prawdziwym Kombi" gra zaledwie jeden muzyk z pierwotnego składu tj sam założyciel Sławomir Łosowski..poza tym grają jego dwaj synowie, i wokal Zbigniew Fil znany m.in.z Jaka to melodia.

Natomiast w Kombii gra dwóch muzyków z pierwszego składu Sławiński i Tkaczyk.

x
xxx
Prawdziwe KOMBI z Łosowskim a nie podróba "KOMBii" ze Skawińskim i Tkaczykiem.
Wróć na i.pl Portal i.pl