Zestawienie debiutów nowych marek przygotowane przez CBRE może zaskoczyć tych, którzy z pandemii koronawirusa pamiętają głównie zamykanie kolejnych branż w ramach wprowadzania obostrzeń. Taka sytuacja z pewnością nie sprzyja rozkręcaniu biznesów, jednak marki, które pojawiły się w Polsce, podjęły decyzję o tym jeszcze przed 2020 rokiem.
W bieżącym roku również nie powinniśmy spodziewać się zbyt wielu nowych marek wchodzących na polski rynek:
W związku z epidemią koronawirusa firmy wciąż bardzo ostrożnie podejmują decyzje o rozszerzaniu działalności, dlatego w 2021 r. nie należy spodziewać się wielu debiutów – twierdzi CBRE.
W ubiegłym roku decyzję o zniknięciu z Polski podjęło pięć marek. Nie zrobimy już zakupów w sklepach:
- Sportisimo,
- Salamander,
- Camaieu,
- Promod.
Bezpowrotnie zamknęły się także siłownie duńskiej sieci Fitness World.
