
Produkty sygnowane imieniem Sanah lądują na śmietniku
Sanah jest jedną z najpopularniejszych obecnie artystek. Ostatnio było o niej głośno za sprawą współpracy z filmem "Akademia Pana Kleksa" oraz połączeniem sił z siecią sklepów Żabka, w których sprzedawane są produkty sygnowane jej imieniem.
Produkty te zdecydowanie różnią się od popularnych kanapek czy sałatek, a wszystko za sprawą nietypowego połączenia składników. W focaccio, sałatce, czy kanapce dodane są ze sobą ananas, szynka, mozzarella, papryka i "nutka róży", o czym artystka śpiewa, reklamując produkty.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!
Produkty Sanah niechętnie kupowane
O tym, czy produkty sygnowane imieniem artystki są chętnie kupowane przez klientów, informują pracownicy sieci Żabka. Jak przekazują na TikToku regularnie lądują one na śmietniku, ponieważ nikt nie chce ich kupować.
"Uczta Sanah na śmietniku. Nie sprzedaje się za dobrze?" - możemy przeczytać na jednym z filmików opublikowanych na popularnej w ostatnim czasie aplikacji.
"Pracuje w żabce. To prawda, że te produkty się słabo sprzedają. Potrafimy mieć cały koszyk tej "uczty" do wyrzucenia" - napisał inny użytkownik.
Jakie jest oficjalne stanowisko Żabki?
W nawiązaniu do powyższego artykułu redakcja portalu i.pl otrzymała od sieci sklepów Żabka maila, w którym sieć odnosi się do sytuacji z wyrzucanymi produktami sygnowanymi imieniem Sanah.
"Jest nam niezwykle przykro, że sytuacja przedstawiona na nagraniu miała miejsce. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji podjęliśmy kroki w celu wyjaśnienia sprawy oraz przypomnieliśmy wszystkim naszym franczyzobiorcom, jak należy utylizować produkty, które są po terminie ważności. Produkty z linii „Uczta na wynos” cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, od początku akcji sprzedaliśmy ponad pół miliona produktów, a kampania stała się viralem na TikToku, zyskując 15 milionów wyświetleń. Jako Grupa Żabka aktywnie przeciwdziałamy marnowaniu żywności, angażujemy pracowników, klientów i franczyzobiorców w inicjatywy z tym związane, m.in. zachęcamy naszych franczyzobiorców, aby produkty z krótką datą ważności przekazywane były organizacjom pozarządowym, takim jak Caritas, Federacja Polskich Banków Żywności czy Kamiliańska Misja Pomocy Społecznej" - możemy przeczytać w mailu.
Źródło: kozaczek.pl