Uwaga: Zmiana czasu z letniego na zimowy - pociągi PKP Intercity pojadą inaczej w nocy z soboty na niedzielę [LISTA POCIĄGÓW, OBOSTRZENIA]

Tomasz Dereszyński
Tomasz Dereszyński
Uwaga: Zmiana czasu z letniego na zimowy - pociągi PKP Intercity pojadą inaczej w nocy z soboty na niedzielę [LISTA POCIĄGÓW, OBOSTRZENIA]
Uwaga: Zmiana czasu z letniego na zimowy - pociągi PKP Intercity pojadą inaczej w nocy z soboty na niedzielę [LISTA POCIĄGÓW, OBOSTRZENIA] PKP Intercity
W nocy z soboty na niedzielę z 24 na 25 października 2020 r. zmieniamy czas. PKP Intercity przypomina, że pociągi przewoźnika pojadą inaczej. Czy to będzie ostatnia już zmiana czasu z letniego na zimowy?

W najbliższy weekend nastąpi zmiana czasu z letniego na zimowy. W nocy z 24 na 25 października 2020 r. przestawimy wskazówkę zegara z godziny 3:00 na 2:00. W związku z tym 13 pociągów PKP Intercity, będących wówczas w trasie, zatrzyma się na godzinny postój na najbliższej stacji, aby dotrzeć do celu zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy.

Zmiana czasu letniego na zimowy wiąże się z wdrożeniem specjalnego rozkładu jazdy. Tym samym 13 pociągów PKP Intercity kursujących w noc przejściową, zatrzyma się na godzinny postój na najbliższej stacji, po czym wyruszy w dalszą trasę. Godziny przyjazdu do miejscowości docelowych nie ulegną zmianom - informuje przewoźnik.

Te pociągi kursujące w nocy 24/25 października 2020 r. zatrzymają się na godzinę:

· IC 16170 Karkonosze rel. Białystok – Jelenia Góra; postój na stacji Kalisz od 03:13 czasu letniego, odjazd o 03:14 czasu zimowego;

· IC 61170 Karkonosze rel. Jelenia Góra – Białystok; postój na stacji Łódź Chojny od 03:09 czasu letniego, odjazd o 03:11 czasu zimowego;

· TLK 38170 Ustronie rel. Kraków Główny – Kołobrzeg; postój na stacji Ciechanów od 03:18 czasu letniego, odjazd o 03:20 czasu zimowego;

· TLK 83170 Ustronie rel. Kołobrzeg – Kraków Główny; postój na stacji Warszawa Wschodnia od 03:41 czasu letniego, odjazd o 03:43 czasu zimowego;

· TLK 45072 Rozewie rel. Skalite – Gdynia Postojowa; postój na stacji Poznań Główny od 02:19 czasu letniego, odjazd o 02:49 czasu zimowego;

· TLK 54072 Rozewie rel. Gdynia Główna – Skalite; postój na stacji Jarocin od 02:35 czasu letniego, odjazd o 02:38 czasu zimowego;

· TLK 36170 Pogórze rel. Przemyśl Bakończyce – Wrocław Główny; postój na stacji Katowice od 02:04 czasu letniego, odjazd o 02:14 czasu zimowego;

· TLK 63170 Pogórze rel. Wrocław Główny – Przemyśl; postój na stacji Katowice od 02:08 czasu letniego, odjazd o 02:18 czasu zimowego;

· IC 38172 Przemyślanin rel. Przemyśl Bakończyce – Świnoujście; postój na stacji Kluczbork od 02:30 czasu letniego, odjazd o 02:32 czasu zimowego;

· IC 83172 Przemyślanin rel. Świnoujście – Przemyśl Bakończyce; postój na stacji Gliwice od 02:42 czasu letniego, odjazd o 02:44 czasu zimowego;

· TLK 35170 Karpaty rel. Zakopane – Gdynia Postojowa; postój na stacji Częstochowa od 02:34 czasu letniego, odjazd o 02:44 czasu zimowego;

· TLK 53170 Karpaty rel. Gdynia Główna – Zakopane; postój na stacji Częstochowa od 02:35 czasu letniego, odjazd o 02:50 czasu zimowego;

· IC 47010 Nightjet rel. Wiedeń/Budapeszt – Berlin; postój na stacji Chałupki od 02:21 czasu letniego, odjazd o 02:22 czasu zimowego.

Informacje na temat dokładnych godzin kursowania pociągów w nocy z 24 na 25 października 2020 r. można uzyskać m.in. za pośrednictwem strony intercity.pl, poprzez infolinię pod numerem 703 200 200 (Opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy „PKP Intercity” S.A. ) oraz u konduktorów w pociągach kursujących w noc przejściową.

Co roku zmiana środkowoeuropejskiego czasu letniego (CLSE) na środkowoeuropejski czas zimowy (CSE) odbywa się w ostatni weekend października w blisko 70 krajach na świecie. W Polsce jest przeprowadzana na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 3 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2017–2021.

Obostrzenia na pokładzie pociągów PKP Intercity

Od soboty 17 października 2020 r. w pociągach PKP Intercity może być zajętych jednocześnie co najwyżej 50 proc. miejsc siedzących.

W trosce o bezpieczeństwo podróży, nadal konieczny jest ścisły nadzór nad poziomem zajętości miejsc nie tylko w poszczególnych relacjach, ale także na każdym odcinku podróży. Dlatego też cały czas zastosowanie ma wprowadzona 4 czerwca br. obowiązkowa rezerwacja miejsc we wszystkich kategoriach pociągów.

Od soboty 17 października pasażerowie mają możliwość zajmowania dowolnych miejsc w obrębie posiadanej klasy wagonu, bez względu na wskazane miejsce na zakupionym bilecie, z zachowaniem dystansu od pozostałych podróżnych.

UWAGA: Na pokładach pociągów przewoźnika obowiązuje zakrywanie ust i nosa.

Jak podaje przewoźnik, do tej pory nie odnotowano przypadku, w którym zakażenie koronawirusem byłoby następstwem podróży pociągami PKP Intercity.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Natalia Trefler
Kolejowi wandale i chuligani z tej listy w końcu się wyśpią:

CZARNA LISTA DOLNOŚLĄSKICH MIKOLI - KOLEJNA WAŻNA AKTUALIZACJA, PRZECZYTAJCIE KONIECZNIE!!!

Uwaga! Podajemy listę mikoli zidentyfikowanych z imienia i nazwiska aktywnie hejtujących na portalach internetowych starania o reaktywację niektórych lokalnych linii kolejowych na Dolnym Śląsku, gdzie także zniesławiają oraz wulgarnie obrażają różne osoby. Trolle te szczególnie upodobały sobie linię kolejową Jelenia Góra - Lwówek Śląski, gdzie Koleje Dolnośląskie niedawno zlikwidowały wszystkie pociągi a lokalne społeczności aktualnie walczą o ich przywrócenie.

Paweł Kukurowski alias "Leuthen"

Bezrobotny historyk z Wrocławia, naczelny troll stale hejtujący Lwówek na wszystkich portalach, który nienawidzi za to, że są tam historycy, którzy publikują więcej książek od niego i których uważa za konkurencję. Podszywa się pod różne znane osoby (np. byłego sołtysa Marczowa) i nagminnie zniesławia regionalnego historyka Szymona Wrzesińskiego. Troll wreszcie został zidentyfikowany z imienia i nazwiska na stronie Polskiego Radia Wrocław: https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/91891/Samorzad-wojewodztwa-dolnoslaskiego-przejmuje-od-PKP-100-km-linii-kolejowych

Piotr Rachwalski

Sfrustrowany mikol z Wągrowca, który publikuje na Facebooku wpisy ośmieszające kolej do Lwówka Śląskiego i miasto. Wcześniej jako prezes Kolei Dolnośląskich zlikwidował wszystkie pociągi do Lwówka i wygasił frekwencję na tej linii. Zamiast pracować dzień w dzień spamuje internet głupimi wpisami o tematyce kolejowej, przez co najpiew wyleciał ze stołka prezesa Kolei Dolnośląskich, a teraz wywalono go z kolejnej posadki - dyrektora Parku Wodnego Aqua-Zdrój w Wałbrzychu.

Kamil Styrna

Krzysztof Czarnecki

Maciej Miłosz

Wiktor Lis

Piotr Kowalski

Pięć trolli ze Świdnicy obrażających mieszkańców Lwówka Śląskiego na dolnośląskich portalach i hejtujących pociągi do Lwówka. Pierwszy z wymienionych użytkowników znany jest również z portalu "Rynek Kolejowy", gdzie zakłada dziesiątki fakekont.

Radosław Miśta

Grzegorz Jóźwicki

Adolf Warski

Rafał Skrzatek

Marek Świtalski

Jakub Adamczyk

Dariusz Wojciechowski

Tomasz Warszawski

Adam Mikołaj Maćkowiak

Bartosz Jewsiewicki

Damian Chrustowski

Maciej Gorzechowski

Robert Mitura

Jacek Kaźmierczak

Jacek Wielgus

Emil Sawicki

Tomek Janiszewski

Jarosław Lizak

Kamil Oroń

Andrzej Sosna

Kamil Cywicki

Michał Dadełło

Marek Robert Hejduk

Alojzy Krzywonos

Marek Kramarz

Dominik Sieradz

Mieczysław Dziki

Mikole głównie z Wrocławia i okolic, zidentyfikowane z imienia i nazwiska na podstawie komentarzy na Facebooku oraz kolejowych forach, piszące anonimowo też na innych portalach. Wywołują kłótnie i obrażają mieszkańców z okolic Jeleniej Góry i Lwówka Śląskiego.

Grzegorz Oleś "Światowid"

Troll z Przesieki, przewodniczący Komitetu Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych (KODLK), który zamiast ratować lokalne linie kolejowe wywołuje albo podsyca w internecie kłótnie mające na celu torpedowanie remontów tych tras.

Jakub Madrjas

Michał Szymajda

Kamila Bielawska

Redaktorzy i moderatorka "Rynku Kolejowego" (zwanego w środowisku kolejowym nie bez powodu "Rynsztokiem Kolejowym"), którzy wykorzystując swoje uprawnienia moderatorskie preparują dyskusje aby były zgodne z ich poglądami, obrażają różne osoby, publikują zniesławienia osób zaangażowanych w działalność na rzecz ratowania lokalnych linii kolejowych, rozpowszechniają nieprawdę, sabotują wysiłki o ratowanie niektórych linii kolejowych na Dolnym Śląsku itd. Podobna aktywność też na Facebooku i prawdopodobnie też innych portalach.
N
Natalia Trefler
CZARNA LISTA DOLNOŚLĄSKICH MIKOLI (ciąg dalszy)

Marcin Medyk

Adwokat z Kluczborka (zam. Kluczbork, ul. Krakowska 22), który zamiast dbać o przestrzeganie prawa obraża na różnych portalach osoby, z którymi nie zgadza się w poglądach, nęka te osoby, spamuje portale hejtem i wyzwiskami oraz publicznie zniesławia byłego sołtysa Marczowa.

Artur Kotlarek

Mikol ze Świeradowa (piszący też pod nickiem "kociol2009", "kaja805" i innymi), który uważa swoją linię do Świeradowa za pępek świata, w związku z czym hejtuje reaktywacje innych okolicznych linii, spamuje lokalne fora z wielu nicków i zmienia oceny przy komentarzach za pomocą skryptów.

Michał Nadolski

Agnieszka Szymkiewicz

Pseudodziennikarze świdnickiego szmatławca Swidnica24.pl, którzy odpowiadają za obelżywe wyzwiska pod adresem mieszkańców Lwówka Śląskiego pojawiające się na tym portalu przy artykułach o tematyce kolejowej.

Powyższa lista ma charakter informacyjny i ma na celu ostrzeżenie czytelników, miłośników kolei i osoby z branży kolejowej przed trollami, spamerami i hejterami notorycznie wywołującymi kłótnie i publikującymi kłamliwe komentarze, w związku z nasileniem się w ostatnim czasie takich działań w internecie pod artykułami o kolei na Dolnym Śląsku.

Lista będzie na bieżąco aktualizowana i publikowana.

Rozpowszechnianie dozwolone, a nawet wskazane.

Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych Przed Mikolami (KODLKPM)
K
Kamila Bielawska
A i tym sk.urwielom z wsiocławsia tez zabronic jezdzić pociagami po Dolnym Slasku

I woogole zakaz pisania bzdur na temat Lwowka

Niech wsioclaw swoje scieki szczochy z odry pije
P
Panicz z Warszawy
Wsiocław nie potrzebuje pociągów. Ludzie są tu zbyt biedni, a Dolny Śląsk nie będzie ciągle finansował im promocji do wszystkich okolicznych wioch. A tabor przerzucić na linie turystyczne do Lwówka, Karpacza, Kowar czy Mirska, gdzie jest mnóstwo bogatych turystów, zaś mieszkańcom też powodzi się dużo lepiej.
N
Noema
Odpowiem możliwie jak najkonkretniej:

1) W sprawie pociągów KD: to była polityczna zabawka, o którą postulował bodaj sam obecny burmistrz Zgorzelca. Korzystałem kilka razy. Nie upieram się przy ich regularnym kursowaniu i gdyby to zależało ode mnie, oterminowałbym do (6-7).

2) Również - gdyby to zależało ode mnie - Darta oddelegowałbym ze Zgorzelca na poczet Jeleniej Góry (tu widziałbym połączenie Jelenia Góra-Olsztyn przez Kłodzko, Opole, Częstochowę, Piotrków, Warszawę - wyjazd wcześnie rano i powrót późnym wieczorem na jednym obiegu). Można to zrobić w prosty sposób: po prostu zlikwidować Konopnicką, a Łużyce dać jako pociąg weekendowego kursowania, który miałby obieg z Borami Dolnośląskimi (w ten sposób ucywilizowalibyśmy również patologiczną kwestię, jaką jest Impuls na dziennym połączeniu do Zgorzelca).

3) Kwestię Przemyśla załatwiłbym w prosty sposób, doczepiając 1 wagon, który na odcinku Zgorzelec-Wrocław jechałyby przez Jelenią Górę (na stacji Jelenia Góra manewry i doczepienie do któregoś z dziennych ICków Jelenia Góra-Przemyśl).

Podsumowując: oterminowałbym KD do weekendów, Dart z Konopnickiej oddał na poczet Jeleniej Góry, stworzył dodatkowy obieg Karkonoszy ze Śnieżką, a Przemyśl załatwił jednym dodatkowym wagonem do części jeleniogórskiej. Nie dość, że byłaby szansa na wprowadzenie oszczędności, to jeszcze można by dopomóc Jeleniej Górze. Takie jest moje skromne zdanie w kwestii połączeń na linii E30.
B
Beatrycze
21 października, 18:31, empek:

Noema, mam do Ciebie pytanie. Ale nie tylko. Generalnie do mikoli z infokolej. Od wielu lat zastanawiam się nad waszym pie.rdolcem dot. pociągu ze Zgorzelca do Przemyśla. O co tu chodzi? Dlaczego akurat Zgorzelec? Dla kogo miałoby być takie połączenie? Dla mieszkańców Borów Dolnośląskich (już widzę te tłumy zgorzelczan jeżdżących do Przemyśla), czy może dla mieszkańców Podkarpacia pragnących odwiedzić Bory Dolnośląskie (też widzę te tłumy przemyskich grzybiarzy udających się w najbardziej oddalone lasy). Może mi to ktoś logicznie i racjonalnie wyjaśnić? Powtarzam: logicznie i racjonalnie!

Dlaczego Zgorzelec musi mieć bezpośredni pociąg do Przemyśla, a Jelenia Góra do Lublina nie musi? Tylko proszę mi tu nie wyjeżdżać z pociągami-legendami, bo to jest forum poważne, a nie mikologiczne. Swego czasu Jelenia Góra też miała bezpośrednie pociągi do Przemyśla (i do innych regionów Polski oraz Europy), ale ja nie drę japy w internecie, że musi być tak jak było kiedyś. Zgorzelec to pępek Polski, że niczym Warszawa musi mieć bezpośrednie połączenie z każdym zakątkiem Polski?

Czy wy nie widzicie jak jesteście śmieszni? Nic tylko Przemyśl i Przemyśl. Chore to jest... Sorry, ale ktoś wreszcie musiał wam to powiedzieć.

Powiem wprost. Uważam, że pociągów KD do Zgorzelca jest za dużo, szczególnie poza sezonem grzybiarskim. Wiele razy byłam w Zgorzelcu i widziałam przyjeżdżające pociągi KD, z których wysiadało ok. 10 osób. Pisałam o tym na forum. O pustym Dreźnie pisali inni forumowicze.

To jest marnotrawstwo pieniędzy podatników, bo wożenie powietrza to nic innego jak wyrzucanie pieniędzy w błoto. Być może te pociągi przydałyby się w inne regiony, gdzie połączeń jest dużo mniej lub nie ma ich wcale. Na przykład do Jeleniej Góry/Szklarskiej Poręby. Czy naprawdę do Zgorzelca pociąg KD musi jeździć średnio co 2-3 godziny?

Mnie jako mieszkankę Wrocławia zadowoliłyby dwa pociągi KD. Do Jeleniej Góry i Wałbrzycha, tak jak było jeszcze 70 lat temu. Więcej tutaj nie potrzeba. A zgorzeleckiemu mikolstwu ciągle mało, i mało. To jest bardzo irytujące! Zwłaszcza, że o grzybiarzach przyjeżdżających w Bory Dolnośląskie w zasadzie nic nie mówicie. Te pociągi, waszym zdaniem, są potrzebne zgorzelczanom. Skoro tak to takich samych połączeń potrzebują lwówczanie! A co, oni gorsi, mniej mobilni?

e
empek
Noema, mam do Ciebie pytanie. Ale nie tylko. Generalnie do mikoli z infokolej. Od wielu lat zastanawiam się nad waszym pie.rdolcem dot. pociągu ze Zgorzelca do Przemyśla. O co tu chodzi? Dlaczego akurat Zgorzelec? Dla kogo miałoby być takie połączenie? Dla mieszkańców Borów Dolnośląskich (już widzę te tłumy zgorzelczan jeżdżących do Przemyśla), czy może dla mieszkańców Podkarpacia pragnących odwiedzić Bory Dolnośląskie (też widzę te tłumy przemyskich grzybiarzy udających się w najbardziej oddalone lasy). Może mi to ktoś logicznie i racjonalnie wyjaśnić? Powtarzam: logicznie i racjonalnie!

Dlaczego Zgorzelec musi mieć bezpośredni pociąg do Przemyśla, a Jelenia Góra do Lublina nie musi? Tylko proszę mi tu nie wyjeżdżać z pociągami-legendami, bo to jest forum poważne, a nie mikologiczne. Swego czasu Jelenia Góra też miała bezpośrednie pociągi do Przemyśla (i do innych regionów Polski oraz Europy), ale ja nie drę japy w internecie, że musi być tak jak było kiedyś. Zgorzelec to pępek Polski, że niczym Warszawa musi mieć bezpośrednie połączenie z każdym zakątkiem Polski?

Czy wy nie widzicie jak jesteście śmieszni? Nic tylko Przemyśl i Przemyśl. Chore to jest... Sorry, ale ktoś wreszcie musiał wam to powiedzieć.
N
Noema
Dobrze, że PKP Intercity skróciło pociągi jeżdżące do Zgorzelca tylko do Węglińca. Aż żal było patrzeć jak wożą powietrze. Aby podnieść ich rentowność proponuję od Węglińca skierować je do Jeleniej Góry. Niepotrzebnie duża kasa poszła na elektryfikację linii E30, bo jak widać nie ma żadnego z tego pożytku.
K
KODLK
Na szczęście PKP Intercity po naszych monitach do spółki i komentarzach na wszystkich portalach już wycofało wszystkie pociągi ze Zgorzelca, które obecnie tak jak dawniej kończą bieg w Węglińcu. Ta "metropolia" Zgorzelec nadal nie będzie miała żadnego połączenia dalekobieżnego pomimo elektryfikacji linii, bo Zgorzelec to zwykła dziura a nie żadna metropolia. Fryzjerka-idiotka porównuje się ciągle z Jelenią Górą, a gdzie tam porównywać tę dziurę ze stolicą Karkonoszy, która ma pendolino i pociągi Intercity co 2 godziny. A od nowego rozkładu będzie miała jeszcze więcej, o czym już wiemy na 100 procent. Śmiać mi się chciało, jak fryzjerka przez cały ostatni weekend jęczała na swoim blogu udającym forum, że PKP Intercity obcięło kursy pociągów do Zgorzelca. Cały zapas popcornu trzeba było wykupić w markecie. Biedny Zgorzelec, znowu skrzywdzony. A jeszcze niedawno fryzjerka chełpiła się bez przerwy, że jest na drugim miejscu w województwie pod względem wymiany pasażerskiej, bo raz przez pomyłkę policzono pasażerów razem z Goerlitz. A gdzie jest teraz? Nawet nie w pierwszej dziesiątce, haha. Pociągów do Zgorzelca będzie jeszcze mniej, bo to dopiero początek naszej akcji, której celem jest maksymalne odcięcie Zgorzelca od pociągów. To wszystko za chamstwo tej szmaty z Gorlitz. Ona myśli że jako KODLK będziemy walczyć o lepszą ofertę dla Zgorzelca a tymczasem my mówimy że walczymy o lepszą ofertę a robimy coś wręcz przeciwnego. A potem mamy niezły ubaw z tej głupiej zdziry.
A
Adolf Poznań
Ruch na Wrocławiu Głównym nie jest taki wcale wielki jak szermują zwłaszcza miłośnicy "kolejek", zwłaszcza KD, na portalu "infokolej.pl".

Wczoraj (05.08) przeprowadziłem zwiad taktyczny (przyjechałem w tym celu do Wrocka).

I wygląda to następująco.

Pociąg KD 13:35 do Krotoszyna wykazywał pewne zapełnienie ale nie więcej niż 30% (powiedzmy że to sukces w dzisiejszych czasach).

PR 13:40 do Kędzierzyna pusty (wogóle ta relacja na Opole na wszystkich kursach wykazuje bardzo małe zapełnienie, co zwłaszcza mnie bardzo to dziwi).

KD 13:43 do Lubania (Śląskiego - by nie mylić z Lublinem) zupełnie pusty, chyba że jakiś pacjent na gape schował się we WC...

KD 13:47 do Trzebnicy Centralnej - j. w.

KD 13:50 do Jelcza po orzechy laskowe - raptem paru pacjentów.

Nie chciało mi się nawet podejść na słynny peron VI by sprawdzić rejs KD 15:36 do Bielawy Zach. gdyż uznałem że szkoda zelówek na ten odległy peron.

PR 14:04 do Ścinawy - nawet nie zorientowałem się że wogóle jedzie, taki pusty.

PR 14:04 do Kędzierzyna - znowu null.

Pominąłem KD "Chełmiec" 14:17 do Jeleniej Góry.

IC "Piast" 14:19 do Gdyni - o dziwo w jednym wagonie II klasy nawet >50% pacjentów, w sumie ok. 100 podróżnych.

PR 14:19 do Międzylesia; zabrakło nawet miejsc stojących w EN - 57, czyli sukces! (a jeszcze było wielu spóznialskich i pojazd odjechał trochę po czasie).

KD 14:24 do Lubina - oczekiwał na podstawienie składu ok. 25 osób.

KD 14:27 do Rawicza .50%.

PR 14:37 do Kluczborka - pacjentów z lupą szukać, nie wiem jak zarobili na prąd do Nadodrza a co dalej ???

KD 14:41 do Zgorzelca - nuuuda.

PR 14:44 do Jelcza - nuuuda.

W tym momencie zrobiłem sobie dłuższą pauzę na kawkę by nie oglądać tego obrazu nędzy i rozpaczy.

Dalej.

KD 15:43 do Wałbrzycha Miasto - o dziwo na SA 134 z Jelcza - prawie pełen oprócz jednego wolnego przedziału w tylnej części.

I zamiast z peronu V to z nr II. A w tabeli przyjazdu figuruje jako przyjazd 15:10 z Jelcza nr 67859 na peron nr III a odjazd z peronu V jako nr 69281 więc z Jelcza przyjeżdża chyba jako pociąg - widmo.

KD 15:59 do Trzebnicy Centralnej - centralnie pusto.

PR 16:00 do Opola - po co to jedzie wogóle ???

PR 16:14 do Łodzi aż Kaliskiej - j.w.

Tak więc reasumując, zanim coś się beknie o potrzebie, zwłaszcza reaktywacji kolejek powiatowych czy wręcz wąsko - torowych, pobiegajcie troche po peronach bo inaczej z Was beka.

Wasz

Dobry Wujek Adolf
Wróć na i.pl Portal i.pl