W. T. Bartoszewski: Jeśli prezydent zaproponuje misję tworzenia rządu Kosiniakowi-Kamyszowi, myślę że on uprzejmie odmówi

OPRAC.:
Tomasz Dereszyński
Tomasz Dereszyński
Władysław Kosiniak-Kamysz.
Władysław Kosiniak-Kamysz. Adam Jankowski
Myślę, że prezes PSL Władysław Kosiniak-Kamysz uprzejmie odmówi - powiedział w sobotę Władysław Teofil Bartoszewski (PSL) pytany o to, czy zakłada, że prezydent Andrzej Duda zaproponuje misję tworzenia rządu Kosiniakowi-Kamyszowi.

W przyszły wtorek i środę - na zaproszenie głowy państwa - w Pałacu Prezydenckim odbędą się konsultacje z przedstawicielami poszczególnych komitetów wyborczych, które będą miały swoją reprezentację w przyszłym Sejmie. Spotkania odbędą się osobno z każdym z komitetów wyborczych, w kolejności zgodnej z wynikami osiągniętymi przez te komitety w wyborach.

Do kwestii spotkania odniósł się w sobotę w TVN24 Władysław Teofil Bartoszewski (PSL), który został zapytany o to, czy zakłada, że na tym spotkania Andrzej Duda może zaproponować liderowi PSL misję tworzenia rządu. "Prezydent może zaproponować (misję tworzenia rządu - PAP) komukolwiek chce, bo ma takie prerogatywy. Myślę, że pan prezes Władysław Kosiniak-Kamysz uprzejmie odmówi, ponieważ z całą pewnością wcześniej odbędą się rozmowy między liderami czterech partii i pewne ustalenia zapadną. Jeżeli te ustalenia zostaną poczynione, to na pewno przeciwko nim żaden z liderów nie wystąpi" - podkreślił.

Bartoszewski zaznaczył, że "nie ma najmniejszych wątpliwości, iż rząd stworzy Koalicja Obywatelska razem z Trzecią Drogą i Lewicą.

Dopytywany o opisywaną w mediach ofertę PiS dla PSL, zgodnie z którą Kosiniak-Kamysz miałby zostać premierem, a ludzie z PSL otrzymaliby nawet połowę ministerstw zapewnił, że "nikt w tej sprawie do żadnego posła się nie odzywał". "Myśmy poszli do wyborów z hasłem, które bardzo dobrze zadziałało: +albo głosujecie na Trzecią Drogę, albo macie trzecią kadencję PiS+. Koncepcja, że moglibyśmy się z tego wyłamać wbrew woli wyborców, jest absurdalna" - mówił. Podkreślił, że koalicji PSL z PiS nie będzie.

Pytany o to, jak będzie wyglądała współpraca z prezydentem, zaznaczył, że "był taki czas, że pan prezydent zachowywał się bardzo dobrze - zwłaszcza po wybuchu wojny w Ukrainie - i cała opozycja chodziła na spotkania z prezydentem, ale ostatnimi czasy wrócił raczej do bycia prezydentem jednej partii politycznej".

Jednocześnie podkreślił, że jest sceptyczny co do postawienia prezydenta przed Trybunałem Stanu. "Trybunał Stanu istnieje już 102 lata, a skazał tylko dwie osoby i to za nielegalny handel alkoholem" - odparł.

W wyborach do Sejmu PiS zdobył 194 mandaty, KO - 157; Trzecia Droga - 65; Nowa Lewica - 26; Konfederacja - 18.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!

Źródło:

od 7 lat
Wideo

META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 94

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

a
as
Polska to naród idio.tów. Pandemia pokazała ile jest bara.nów (wysoka frekwencja oszma.towanych), a wybory tylko to potwierdziły.

Polactwo najpierw wyj.ebało Tuska, aby po 8 latach wrócił i "robił porządek". No durnie. Du.rnie i de.bile.
a
as
Polska to naród idiotów. Pandemia pokazała ile jest baranów (wysoka frekwencja osz.matowanych), a wybory tylko to potwierdziły.

Polactwo najpierw wyj.ebało Tuska, aby po 8 latach wrócił i "robił porządek". No durnie. Durnie i de.bile.
a
as
Polska to naród idiotów. Pandemia pokazała ile jest baranów (wysoka frekwencja o[wulgaryzm]wanych), a wybory tylko to potwierdziły.

Polactwo najpierw wyj.ebało Tuska, aby po 8 latach wrócił i "robił porządek". No durnie. Durnie i de.bile.
M
MARIUSZ
Do POLAKÓW MIAŁEŚ CHAMIE ZŁOTY RÓG TUSK CHOŁOWNIA KAMYSZ DA CI TYLKO SZNUR
Y
Yhy
21 października, 12:56, Kuba N.:

@prorok

Jakoś się nie boję i osobiście cieszę z wyniku wyborów :)

Słyszałeś, że za dużo wykrzykników pod rząd nie jest zdrowym objawem? :)

21 października, 13:00, o:

Troluj dalej , na pewno wielu ci uwierzy ale życie to ZWERYFIKUJE. bserwator

21 października, 13:11, Kuba N.:

Na to liczę, że zweryfikuje. Tak jak tych wszystkich telewizyjnych "dziennikarzy" i "ekspertów", "patriotów", "zbawców narodu". Dobrze, że w sejmie zostały takie kreatury jak Mejza, Kowalski, Macierewicz, Kaczyński, Ziobro, Sobolewski, Błaszczak, Kamiński. Bo to znaczy, że ludzie będą pamiętać. :)

21 października, 13:16, pytam:

A czy porządny człowiek wyzywa innych od kreatur ?

21 października, 13:26, Kuba N.:

W odpowiedzi na zasługi tych panów. Owszem. Zasłużyli na takie określenie. Nawet bym powiedział, że w stosunku do co niektórych są one zbyt delikatne. Jeśli robi się biznesy na ludzkiej krzywdzie tak jak poseł Mejza. Jarosław Kaczyński i Zbigniew Ziobro w moim odczuciu również bardzo mocno zasłużyli na takie określenie. Poseł Kowalski również. Ok, może Krzysztof Sobolewski mniej. Facet po prostu troszczył się o swoją rodzinę. Zbyt mocno, ale może faktycznie na kreaturę nie zasłużył. Tu mnie poniosło. Macierewicz to jednak już zupełnie inna liga.

@zukosa

Wybacz, ale ciężko mi zrozumieć cokolwiek ze składni tego co piszesz.

21 października, 13:29, zukosa:

A co rozumiesz ? Jaka ta twoja składnia ? Na drewno ? Spróbuj bez składni , odnieś się do linku poniżej. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/wybory-2023-obietnice-koalicji-obywatelskiej-trzeciej-drogi-i-lewicy-7395297

21 października, 13:40, Kuba N.:

Panie anonimie. Piszesz po prostu mega chaotycznie.

Mam się odnieść? Proszę bardzo. Dużą część postulatów popieram, choć nie wszystkie, bo głosowałem na jedną z tych trzech partii. Co w związku z tym? Póki co prezydent Andrzej Duda zwleka, udaje głupa, że nie ma żadnej koalicji, która ma większość w Sejmie. Więc czekamy aż łaskawie jako Głowa dużego europejskiego Państwa da czas na sprawne przekazanie władzy.

Aha, i popieram unormowanie relacji z Zachodem Europy, odpolitycznienie instytucji i mediów. Napiszę capsem: TAK JAK TO MA MIEJSCE W NORMALNYM ZACHODNIM KRAJU, gdzie w kompetencje sądów nie miesza się Zbigniew Ziobro.

A przy następnych wyborach kolejne rozliczenie. Naturalna kolej rzeczy, prawda?

21 października, 13:54, zukosa:

Tak anonimie , więc podaj swoje imię i nazwisko dla przykładu . Zapewne wszyscy czekają . Pytanie : Kiedy koalicja ZGŁOSIŁA ŻE PRZYSTĘPUJE DO WYBORÓW JAKO KOALICJA ? Masz jaki link do tego ? podaj. A cha .... A kiedy zostanie TVN odpolityczniony lub będzie na zasadach jak w Niemczech ?

21 października, 14:04, Kuba N.:

Właścicielem TVN jest Warner Bros, amerykańska spółka.

Właścicielem Polska Press (i.pl i wszystkich portali, gazet), TVP, Polskiego Radia jesteśmy MY WSZYSCY.

Dla porównania właścicielem portalu wpolityce.pl braci Karnowskich jest spółka Fratria powiązana z Grzegorzem Biereckim, byłym senatorem PiS.

Jeśli się nie mylę po sznurku poprzez Spółkę Srebrna i Instytut Lecha Kaczyńskiego właścicielem TV Republika, Gazety Polskiej, niezalezna.pl (Tomasz Sakiewicz) jest.. No ludzie drodzy, jak tu porównywać komercyjny TVN do mediów pośrednio albo bezpośrednio zależnych od partii.

Nie oglądam ani TuskVisionNetwork ani TVPiS. Jedyna neutralna na dziś telewizja to Polsat

L
Lolek
Jak już miał bym wybierać z tego opozycyjnego dziadostwa to stawiał bym na Hołownie. Kociniak Kamyk już miał swoje 5 minut, a o kłamcy Tfusku nawet nie wspomnę
H
Henio spod 7
21 października, 14:48, Jacek:

Ha, ha, może sobie pomarzyć. Miał złoty róg, jak w Weselu Wyspiańskiego.

Nie śmiałbym się. Wszyscy zapłacą .Oby tylko nie zapłakali oprócz nielicznych.

z
zukosa
21 października, 14:34, Kuba N.:

@zukosa

Z całym szacunkiem ale..

Czy aby na pewno polskie? Fratria (ta od wpolityce) jest akurat tzw. „spółką-wnuczką” firmy SaltLux Holding z siedzibą w Luksemburgu. A SaltLux jest powiązany też m.in. z Radio Ma[wulgaryzm]a i biznesami Tadeusza Rydzyka.

Nie płaci więc podatków w Polsce.

Nie znam aż tak dobrze tematu Warner Bros więc nie będę się wypowiadać. Ale dla mnie trochę komiczne jest stawianie znaku równości między jednym a drugim. Mówiliśmy o wiarygodności obu mediów. Nie o tematach podatkowych. To swoją drogą. Zukosa, wywołałeś temat odpolitycznienia TVN więc odpowiadam o upolitycznieniu mediów tzw. "niezależnych".

To pan napisał wcześniej o odpolitycznieniu - proszę przeczytać wcześniejsze posty .Z całym szacunkiem skoro wszystkiego nie zna pan ......To ponawiam pytanie : TVN MA BYĆ NA TAKICH ZASADACH JAKIE SĄ W NIEMCZECH I ZACHONIEJ Europie CZY NIE ? PROSZĘ KONKRETNIE Tak LUB Nie. A co do Luksemburga to ma położenie w Azji , Afryce czy Unii Europejskiej ?Proszę wybrać odpowiednią odpowiedź dodam także że w Ameryce to na 100 procent nie.

J
Jacek
Ha, ha, może sobie pomarzyć. Miał złoty róg, jak w Weselu Wyspiańskiego.
K
Kuba N.
@zukosa

Z całym szacunkiem ale..

Czy aby na pewno polskie? Fratria (ta od wpolityce) jest akurat tzw. „spółką-wnuczką” firmy SaltLux Holding z siedzibą w Luksemburgu. A SaltLux jest powiązany też m.in. z Radio Ma[wulgaryzm]a i biznesami Tadeusza Rydzyka.

Nie płaci więc podatków w Polsce.

Nie znam aż tak dobrze tematu Warner Bros więc nie będę się wypowiadać. Ale dla mnie trochę komiczne jest stawianie znaku równości między jednym a drugim. Mówiliśmy o wiarygodności obu mediów. Nie o tematach podatkowych. To swoją drogą. Zukosa, wywołałeś temat odpolitycznienia TVN więc odpowiadam o upolitycznieniu mediów tzw. "niezależnych".
z
zukosa
21 października, 12:56, Kuba N.:

@prorok

Jakoś się nie boję i osobiście cieszę z wyniku wyborów :)

Słyszałeś, że za dużo wykrzykników pod rząd nie jest zdrowym objawem? :)

21 października, 13:00, o:

Troluj dalej , na pewno wielu ci uwierzy ale życie to ZWERYFIKUJE. bserwator

21 października, 13:11, Kuba N.:

Na to liczę, że zweryfikuje. Tak jak tych wszystkich telewizyjnych "dziennikarzy" i "ekspertów", "patriotów", "zbawców narodu". Dobrze, że w sejmie zostały takie kreatury jak Mejza, Kowalski, Macierewicz, Kaczyński, Ziobro, Sobolewski, Błaszczak, Kamiński. Bo to znaczy, że ludzie będą pamiętać. :)

21 października, 13:16, pytam:

A czy porządny człowiek wyzywa innych od kreatur ?

21 października, 13:26, Kuba N.:

W odpowiedzi na zasługi tych panów. Owszem. Zasłużyli na takie określenie. Nawet bym powiedział, że w stosunku do co niektórych są one zbyt delikatne. Jeśli robi się biznesy na ludzkiej krzywdzie tak jak poseł Mejza. Jarosław Kaczyński i Zbigniew Ziobro w moim odczuciu również bardzo mocno zasłużyli na takie określenie. Poseł Kowalski również. Ok, może Krzysztof Sobolewski mniej. Facet po prostu troszczył się o swoją rodzinę. Zbyt mocno, ale może faktycznie na kreaturę nie zasłużył. Tu mnie poniosło. Macierewicz to jednak już zupełnie inna liga.

@zukosa

Wybacz, ale ciężko mi zrozumieć cokolwiek ze składni tego co piszesz.

21 października, 13:29, zukosa:

A co rozumiesz ? Jaka ta twoja składnia ? Na drewno ? Spróbuj bez składni , odnieś się do linku poniżej. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/wybory-2023-obietnice-koalicji-obywatelskiej-trzeciej-drogi-i-lewicy-7395297

21 października, 13:40, Kuba N.:

Panie anonimie. Piszesz po prostu mega chaotycznie.

Mam się odnieść? Proszę bardzo. Dużą część postulatów popieram, choć nie wszystkie, bo głosowałem na jedną z tych trzech partii. Co w związku z tym? Póki co prezydent Andrzej Duda zwleka, udaje głupa, że nie ma żadnej koalicji, która ma większość w Sejmie. Więc czekamy aż łaskawie jako Głowa dużego europejskiego Państwa da czas na sprawne przekazanie władzy.

Aha, i popieram unormowanie relacji z Zachodem Europy, odpolitycznienie instytucji i mediów. Napiszę capsem: TAK JAK TO MA MIEJSCE W NORMALNYM ZACHODNIM KRAJU, gdzie w kompetencje sądów nie miesza się Zbigniew Ziobro.

A przy następnych wyborach kolejne rozliczenie. Naturalna kolej rzeczy, prawda?

21 października, 13:54, zukosa:

Tak anonimie , więc podaj swoje imię i nazwisko dla przykładu . Zapewne wszyscy czekają . Pytanie : Kiedy koalicja ZGŁOSIŁA ŻE PRZYSTĘPUJE DO WYBORÓW JAKO KOALICJA ? Masz jaki link do tego ? podaj. A cha .... A kiedy zostanie TVN odpolityczniony lub będzie na zasadach jak w Niemczech ?

21 października, 14:04, Kuba N.:

Właścicielem TVN jest Warner Bros, amerykańska spółka.

Właścicielem Polska Press (i.pl i wszystkich portali, gazet), TVP, Polskiego Radia jesteśmy MY WSZYSCY.

Dla porównania właścicielem portalu wpolityce.pl braci Karnowskich jest spółka Fratria powiązana z Grzegorzem Biereckim, byłym senatorem PiS.

Jeśli się nie mylę po sznurku poprzez Spółkę Srebrna i Instytut Lecha Kaczyńskiego właścicielem TV Republika, Gazety Polskiej, niezalezna.pl (Tomasz Sakiewicz) jest.. No ludzie drodzy, jak tu porównywać komercyjny TVN do mediów pośrednio albo bezpośrednio zależnych od partii.

Tylko to jest w Polskich rękach , Polski podmiot i płaci podatki w Polsce , zaś TVN zarejestrowane na lotnisku Schipol w Amsterdamie w pomieszczeniu dla personelu sprzątającego , płacące mikro podatki w Polsce albo i nie . To tyle . Pytanie dlaczego TVN nie jest zarejestrowane na zasadach jak w Niemczech ? Chyba w Niemczech to ZACHÓD czy może się mylę ? NIE MA ZNACZENIA CZY WARNER BROSS czy inny , PYTANIE MAJĄ MIEĆ TAKIE SAME PRAWA I OBOWIĄZKI JAK INNE PODMIOTY GOSPODARCZE W Europie ? Proszę konkretnie TAK lub NIE.

K
Kuba N.
21 października, 12:56, Kuba N.:

@prorok

Jakoś się nie boję i osobiście cieszę z wyniku wyborów :)

Słyszałeś, że za dużo wykrzykników pod rząd nie jest zdrowym objawem? :)

21 października, 13:00, o:

Troluj dalej , na pewno wielu ci uwierzy ale życie to ZWERYFIKUJE. bserwator

21 października, 13:11, Kuba N.:

Na to liczę, że zweryfikuje. Tak jak tych wszystkich telewizyjnych "dziennikarzy" i "ekspertów", "patriotów", "zbawców narodu". Dobrze, że w sejmie zostały takie kreatury jak Mejza, Kowalski, Macierewicz, Kaczyński, Ziobro, Sobolewski, Błaszczak, Kamiński. Bo to znaczy, że ludzie będą pamiętać. :)

21 października, 13:16, pytam:

A czy porządny człowiek wyzywa innych od kreatur ?

21 października, 13:26, Kuba N.:

W odpowiedzi na zasługi tych panów. Owszem. Zasłużyli na takie określenie. Nawet bym powiedział, że w stosunku do co niektórych są one zbyt delikatne. Jeśli robi się biznesy na ludzkiej krzywdzie tak jak poseł Mejza. Jarosław Kaczyński i Zbigniew Ziobro w moim odczuciu również bardzo mocno zasłużyli na takie określenie. Poseł Kowalski również. Ok, może Krzysztof Sobolewski mniej. Facet po prostu troszczył się o swoją rodzinę. Zbyt mocno, ale może faktycznie na kreaturę nie zasłużył. Tu mnie poniosło. Macierewicz to jednak już zupełnie inna liga.

@zukosa

Wybacz, ale ciężko mi zrozumieć cokolwiek ze składni tego co piszesz.

21 października, 13:29, zukosa:

A co rozumiesz ? Jaka ta twoja składnia ? Na drewno ? Spróbuj bez składni , odnieś się do linku poniżej. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/wybory-2023-obietnice-koalicji-obywatelskiej-trzeciej-drogi-i-lewicy-7395297

21 października, 13:40, Kuba N.:

Panie anonimie. Piszesz po prostu mega chaotycznie.

Mam się odnieść? Proszę bardzo. Dużą część postulatów popieram, choć nie wszystkie, bo głosowałem na jedną z tych trzech partii. Co w związku z tym? Póki co prezydent Andrzej Duda zwleka, udaje głupa, że nie ma żadnej koalicji, która ma większość w Sejmie. Więc czekamy aż łaskawie jako Głowa dużego europejskiego Państwa da czas na sprawne przekazanie władzy.

Aha, i popieram unormowanie relacji z Zachodem Europy, odpolitycznienie instytucji i mediów. Napiszę capsem: TAK JAK TO MA MIEJSCE W NORMALNYM ZACHODNIM KRAJU, gdzie w kompetencje sądów nie miesza się Zbigniew Ziobro.

A przy następnych wyborach kolejne rozliczenie. Naturalna kolej rzeczy, prawda?

21 października, 13:54, zukosa:

Tak anonimie , więc podaj swoje imię i nazwisko dla przykładu . Zapewne wszyscy czekają . Pytanie : Kiedy koalicja ZGŁOSIŁA ŻE PRZYSTĘPUJE DO WYBORÓW JAKO KOALICJA ? Masz jaki link do tego ? podaj. A cha .... A kiedy zostanie TVN odpolityczniony lub będzie na zasadach jak w Niemczech ?

Właścicielem TVN jest Warner Bros, amerykańska spółka.

Właścicielem Polska Press (i.pl i wszystkich portali, gazet), TVP, Polskiego Radia jesteśmy MY WSZYSCY.

Dla porównania właścicielem portalu wpolityce.pl braci Karnowskich jest spółka Fratria powiązana z Grzegorzem Biereckim, byłym senatorem PiS.

Jeśli się nie mylę po sznurku poprzez Spółkę Srebrna i Instytut Lecha Kaczyńskiego właścicielem TV Republika, Gazety Polskiej, niezalezna.pl (Tomasz Sakiewicz) jest.. No ludzie drodzy, jak tu porównywać komercyjny TVN do mediów pośrednio albo bezpośrednio zależnych od partii.

P
Polak
21 października, 12:56, Kuba N.:

@prorok

Jakoś się nie boję i osobiście cieszę z wyniku wyborów :)

Słyszałeś, że za dużo wykrzykników pod rząd nie jest zdrowym objawem? :)

21 października, 13:00, o:

Troluj dalej , na pewno wielu ci uwierzy ale życie to ZWERYFIKUJE. bserwator

21 października, 13:11, Kuba N.:

Na to liczę, że zweryfikuje. Tak jak tych wszystkich telewizyjnych "dziennikarzy" i "ekspertów", "patriotów", "zbawców narodu". Dobrze, że w sejmie zostały takie kreatury jak Mejza, Kowalski, Macierewicz, Kaczyński, Ziobro, Sobolewski, Błaszczak, Kamiński. Bo to znaczy, że ludzie będą pamiętać. :)

21 października, 13:16, pytam:

A czy porządny człowiek wyzywa innych od kreatur ?

21 października, 13:26, Kuba N.:

W odpowiedzi na zasługi tych panów. Owszem. Zasłużyli na takie określenie. Nawet bym powiedział, że w stosunku do co niektórych są one zbyt delikatne. Jeśli robi się biznesy na ludzkiej krzywdzie tak jak poseł Mejza. Jarosław Kaczyński i Zbigniew Ziobro w moim odczuciu również bardzo mocno zasłużyli na takie określenie. Poseł Kowalski również. Ok, może Krzysztof Sobolewski mniej. Facet po prostu troszczył się o swoją rodzinę. Zbyt mocno, ale może faktycznie na kreaturę nie zasłużył. Tu mnie poniosło. Macierewicz to jednak już zupełnie inna liga.

@zukosa

Wybacz, ale ciężko mi zrozumieć cokolwiek ze składni tego co piszesz.

21 października, 13:29, zukosa:

A co rozumiesz ? Jaka ta twoja składnia ? Na drewno ? Spróbuj bez składni , odnieś się do linku poniżej. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/wybory-2023-obietnice-koalicji-obywatelskiej-trzeciej-drogi-i-lewicy-7395297

21 października, 13:40, Kuba N.:

Panie anonimie. Piszesz po prostu mega chaotycznie.

Mam się odnieść? Proszę bardzo. Dużą część postulatów popieram, choć nie wszystkie, bo głosowałem na jedną z tych trzech partii. Co w związku z tym? Póki co prezydent Andrzej Duda zwleka, udaje głupa, że nie ma żadnej koalicji, która ma większość w Sejmie. Więc czekamy aż łaskawie jako Głowa dużego europejskiego Państwa da czas na sprawne przekazanie władzy.

Aha, i popieram unormowanie relacji z Zachodem Europy, odpolitycznienie instytucji i mediów. Napiszę capsem: TAK JAK TO MA MIEJSCE W NORMALNYM ZACHODNIM KRAJU, gdzie w kompetencje sądów nie miesza się Zbigniew Ziobro.

A przy następnych wyborach kolejne rozliczenie. Naturalna kolej rzeczy, prawda?

21 października, 13:54, zukosa:

Tak anonimie , więc podaj swoje imię i nazwisko dla przykładu . Zapewne wszyscy czekają . Pytanie : Kiedy koalicja ZGŁOSIŁA ŻE PRZYSTĘPUJE DO WYBORÓW JAKO KOALICJA ? Masz jaki link do tego ? podaj. A cha .... A kiedy zostanie TVN odpolityczniony lub będzie na zasadach jak w Niemczech ?

Twu-sk niemiecki pachołek

j
jupi ej
21 października, 12:56, Kuba N.:

@prorok

Jakoś się nie boję i osobiście cieszę z wyniku wyborów :)

Słyszałeś, że za dużo wykrzykników pod rząd nie jest zdrowym objawem? :)

21 października, 13:00, o:

Troluj dalej , na pewno wielu ci uwierzy ale życie to ZWERYFIKUJE. bserwator

21 października, 13:11, Kuba N.:

Na to liczę, że zweryfikuje. Tak jak tych wszystkich telewizyjnych "dziennikarzy" i "ekspertów", "patriotów", "zbawców narodu". Dobrze, że w sejmie zostały takie kreatury jak Mejza, Kowalski, Macierewicz, Kaczyński, Ziobro, Sobolewski, Błaszczak, Kamiński. Bo to znaczy, że ludzie będą pamiętać. :)

21 października, 13:16, pytam:

A czy porządny człowiek wyzywa innych od kreatur ?

21 października, 13:26, Kuba N.:

W odpowiedzi na zasługi tych panów. Owszem. Zasłużyli na takie określenie. Nawet bym powiedział, że w stosunku do co niektórych są one zbyt delikatne. Jeśli robi się biznesy na ludzkiej krzywdzie tak jak poseł Mejza. Jarosław Kaczyński i Zbigniew Ziobro w moim odczuciu również bardzo mocno zasłużyli na takie określenie. Poseł Kowalski również. Ok, może Krzysztof Sobolewski mniej. Facet po prostu troszczył się o swoją rodzinę. Zbyt mocno, ale może faktycznie na kreaturę nie zasłużył. Tu mnie poniosło. Macierewicz to jednak już zupełnie inna liga.

@zukosa

Wybacz, ale ciężko mi zrozumieć cokolwiek ze składni tego co piszesz.

21 października, 13:29, zukosa:

A co rozumiesz ? Jaka ta twoja składnia ? Na drewno ? Spróbuj bez składni , odnieś się do linku poniżej. https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/wybory-2023-obietnice-koalicji-obywatelskiej-trzeciej-drogi-i-lewicy-7395297

21 października, 13:40, Kuba N.:

Panie anonimie. Piszesz po prostu mega chaotycznie.

Mam się odnieść? Proszę bardzo. Dużą część postulatów popieram, choć nie wszystkie, bo głosowałem na jedną z tych trzech partii. Co w związku z tym? Póki co prezydent Andrzej Duda zwleka, udaje głupa, że nie ma żadnej koalicji, która ma większość w Sejmie. Więc czekamy aż łaskawie jako Głowa dużego europejskiego Państwa da czas na sprawne przekazanie władzy.

Aha, i popieram unormowanie relacji z Zachodem Europy, odpolitycznienie instytucji i mediów. Napiszę capsem: TAK JAK TO MA MIEJSCE W NORMALNYM ZACHODNIM KRAJU, gdzie w kompetencje sądów nie miesza się Zbigniew Ziobro.

A przy następnych wyborach kolejne rozliczenie. Naturalna kolej rzeczy, prawda?

Przegraliście SROMOTNIE. Znaczy kon federacja HAHAHA..

P
Polak
Twu-sk niemiecki pachołek
Wróć na i.pl Portal i.pl