Choć jest trzecie pod względem wielkości w Polsce, to nadal województwo lubuskie nie zostało odkryte przez turystów - twierdzi Jarosław Stawiarski, marszałek woj. lubelskiego. Jednocześnie w Onecie przytacza na badania Polskiej Irganizacji Turystycznej, zgodnie z którymi 87 proc. Polaków chce najbliższy wypoczynek spędzić w kraju.
Jak podaje Onet.pl: "Rozpoczyna się regionalna i ogólnopolska kampanię promującą walory województwa lubelskiego "Wybierz #KierunekLubelskie". Do końca na antenach telewizji publicznej czerwca zostanie wyemitowanych dwanaście jednominutowych filmów ukazujących piękno m.in. Roztocza, lessowych wąwozów, ziemi łukowskiej i hrubieszowskiej oraz Lublina i jego okolic."
- Województwo lubelskie to nie tylko Kazimierz Dolny, który znają wszyscy, ale to także nieodgadnione Roztocze, Poleski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Solska czy lasy janowskie - zachęca w Onecie Jarosław Stawiarski, marszałek woj. lubelskiego.
Na produkcję i promocję spotów województwo wydało 850 tys. zł brutto.
Źródło: Onet.pl
Zmiany w prawie o sprzedaży alkoholu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?