"Wybierz #KierunekLubelskie" - ruszyła kampania promocyjna woj. lubuskiego

ow
Ewa Pajuro
Lubelszczyzna ma być wakacyjnym wyborem Polaków? Taki pomysł ma marszałek woj. lubelskiego. W związku z tym właśnie ruszyła kampania promocyjna regionu - informuje Onet.pl

Choć jest trzecie pod względem wielkości w Polsce, to nadal województwo lubuskie nie zostało odkryte przez turystów - twierdzi Jarosław Stawiarski, marszałek woj. lubelskiego. Jednocześnie w Onecie przytacza na badania Polskiej Irganizacji Turystycznej, zgodnie z którymi 87 proc. Polaków chce najbliższy wypoczynek spędzić w kraju.

Jak podaje Onet.pl: "Rozpoczyna się regionalna i ogólnopolska kampanię promującą walory województwa lubelskiego "Wybierz #KierunekLubelskie". Do końca na antenach telewizji publicznej czerwca zostanie wyemitowanych dwanaście jednominutowych filmów ukazujących piękno m.in. Roztocza, lessowych wąwozów, ziemi łukowskiej i hrubieszowskiej oraz Lublina i jego okolic."

- Województwo lubelskie to nie tylko Kazimierz Dolny, który znają wszyscy, ale to także nieodgadnione Roztocze, Poleski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Solska czy lasy janowskie - zachęca w Onecie Jarosław Stawiarski, marszałek woj. lubelskiego.

Na produkcję i promocję spotów województwo wydało 850 tys. zł brutto.

Źródło: Onet.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl