18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Wybrano najgorsze reklamy w Polsce. Zobacz je (CHAMLETY 2013)

Marcin Hołubowicz
Kategoria: communication design
Kategoria: communication design materiały organizatorów
Festiwal Najgorszej Reklamy Chamlety 2013 dobiegł końca. Tegoroczną, już czwartą edycję zakończyła gala finałowa. Poznaliśmy zwycięzców konkursu. A czy Wy wybralibyście inaczej? Komentujcie

Czwarta edycja festiwalu Chamlety za nami. Jak przyznał jej organizator, profesor Michael Fleischer, z roku na rok jury ma coraz trudniejsze zadanie, bo reklamy stają się wbrew pozorom coraz lepsze. Jednak wciąż można odnaleźć niezwykłe pomysły.

Chamlet 2013 – nominowani

REKLAMA DRUKOWANA
1. Spaghetteria AVANTI - za reklamę „AVANTI Spaghetteria … ona już wybrała!”
2. Parafia Św. Rocha w Poznaniu – za reklamę „Codzienna Adoracja Najświętszego Sakramentu – zresetuj swoje sumienie”
3. Centrum Kosmetyczno - Dermatologiczne DER-MED – za reklamę „… i nic Ci nie odrośnie!”
4. Premium Distribution – za reklamę „„Devil otworzy każdą Ci puszkę”
5. UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”
6. Tirol Werbung – za reklamę „Polska odkrywa – region narciarski nr 1 na świecie”
7. L'ORÉAL PARIS – za reklamę „Jest coś na czym znasz się lepiej – zadbaj o jego skórę”
8. Zakład Przemysłu Drzewnego LINDNER – za „Kalendarz Linder 2014”
9. Gzella – za reklamę „Wędliny z Borów Tucholskich”
10. Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego – za reklamę „Warmia i Mazury – tu warto zaorać”

REKLAMA TELWIZYJNA
1. Optima – za reklamę „Pożyczki Optima S.A.”

2. Bank Pocztowy – za reklamę „Poczta”

3. VAN PUR –za reklamę „Łomżing”

4. Telewizja Niezależna – za reklamę „Kup akcje TV Republika!”

5. AKSAM – za reklamę „Piotr Żyła, Reklama paluszków”

Ciąg dalszy na kolejne stronie

6. McDonald's Polska - za reklamę „Klasyczny duet”

7. Unilever Polska – za reklamę „Domestos ATTAX”

8. AFLOFARM Farmacja Polska – za reklamę „Vita-miner”

9. AFLOFARM Farmacja Polska – za reklamę „PerspiBlock”

10. Społeczna Akademio Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”

REKLAMA INTERNETOWA
1. Wratislavia Cantans – za stronę internetową
2. MULTAX – za stronę internetową
3. SITA- za stronę internetową
4. Agencja Reklamowa SPOKO – za stronę Spoko Poznań
5. Miłosierdzie Boże – za stronę internetową
6. MPK Wrocław – za kampanię „Zakochaj się w MPK”
7. Jeronimo Martins Polska – za reklamę „Zakupy w Biedronce z aplikacją iKasa!”

8. Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”

9. Kasa Stefczyka – za reklamę „Zasługujesz na niższe raty! Wersja DISCO”

10. składywęgla.pl - za reklamę „Warto zachować trochę ciepła na zimę”

REKLAMA SPOŁECZNO – POLITYCZNA
1. Stalexport Autostrada Małopolska – za reklamę „RADOŚCI Z OSZCZĘDNOŚCI – Sposób na ekonomiczną jazdę”

2. LaCamera Independent – za reklamę „Homofobia szkodzi”

3. Agencja reklamowa Mucha Na Dziko – za reklamę „Białe niedźwiedzie na Podlasiu”

4. Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych – za reklamę „Pieniądze mogą pokonać raka”

5. Prezydent Miasta Wodzisław Śląski – za reklamę „Bombardowanie Wodzisławia”
6. BOJÓWKI JĘZYKOWE MŁODZIEŻY WSZECHSWOJSKIEJ – za reklamę „Czytajmy książki”
7. Sojusz Lewicy Demokratycznej – za reklamę „Sojusz Lewicy Demokratycznej – zaprasza na spotkanie z Leszkiem Millerem”
8. Fundacja Wisławy Szymborskiej – za reklamę „Niektórzy lubią poezję”
9. Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – z reklamę „Zespół Downa”
* dziesiąta nominacja musiała zostać wycofana z przyczyn niezależnych od organizatorów

PROGRAM COMMUNICATION DESIGN
1. Ubojnia Drobiu „Jądrex” – za koncepcję kreatywną nazwy
2. Punkt Gastro – za koncepcję kreatywną nazwy
3. Wirtualny Toruń –za koncept kampanii promocyjnej
4. Duperelex – za koncepcję kreatywną nazwy
5. KFS – za ogólną koncepcję kreatywną marki
6. Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”
7. Food Care – za kampanię „Frugo –owoc kultury”
8. FACEBOOK – jako zjawisko komunikacyjne
9. Urząd Miejski Wrocław – za komercjalizację wrocławskiego rynku
10. Urząd Miejski Wrocław – za koncepcję „WUWA 2”

Chamlet 2013 – zwycięzcy

1. REKLAMA DRUKOWANA:
UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”

2. REKLAMA TELEWIZYJNA:

Społeczna Akademio Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”

3. REKLAMA INTERNETOWA:

Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”

4. REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA:
Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę „Zespół Downa”

5. PROGRAM COMMUNICATION DESIGN:

Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Wybrano najgorsze reklamy w Polsce. Zobacz je (CHAMLETY 2013) - Gazeta Wrocławska

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
To chyba przez omyłkę umieszczono tą reklamę. Bez dwóch zdań trafiony pomysł... pewnie, ktoś musiał się zdenerwować, że to tu umieścił... pewnie klienci mu uciekli :D
Z
Zaskoczony
Co za partacze oceniają te reklamy? Widać, że to konkurencja podsyła a Ci bezmyślnie umieszczają... Jak najbardziej trafiony pomysł... Gratulacje!
o
obserwator
"Festiwal" który polega na podsyłaniu przez konkurencje nominacji - zastanówcie się nad sensem
K
Krasnal Adamu
Niech żyją profesjonalne reklamy! Niech żyje skuteczne ogłupianie klientów!

Chamlety kładą nacisk na to, żeby był przepływ kasy - od firm do producentów reklam i od otumanionych mas do firm.
J
June
wcale nie wyśmiewa tylko jeszcze bardziej rozpowszechnia coś co powinno być dawno zapomniane i pominięte, bardzo łatwo zrobić konkurs głupoty, gorzej zaprezentować coś wartościowego
e
eee
A Ty nie rozumiesz, że ten "festiwal" brutalnie wyśmiewa bylejakość i bezguście? Obnaża głupotę? Nie rozumiesz. I potem dla takich jak Ty robią reklamę z Pudzianem.
G
Gość
Jest jak najbardziej okay, zresztą sama stacja też, pracuje tam wielu świetnych dziennikarzy którym wrocławskie gwiazdy mogłyby parzyć herbatkę! Porównajcie sobie Państwo dorobek Ziemkiewicza, Wildsteina czy np.dziennikarstwo śledcze Cezarego Gmyza - O sprawie Turowskiego, jako "newsie" Wirtualna Polsza pisze dopiero dziś!po 3 latach! Ale za we Wroclove mamy łowczego a może rybaka lokalnych sensacji o tym jak kibol kibola pałką na krzykach czy innym nowym dworze.
D
Dag
Hahah, niektóre powalają... głupotą!
z
znaczy
"* dziesiąta nominacja musiała zostać wycofana z przyczyn niezależnych od organizatorów"

Nie zapłacili Gazecie za reklamę na tej stronie?
t
tango milonga
Sorry, ale "nic ci nie odrosnie" i do tego obraz z kolcami róży uważam za dobry pomysł. Przegięcie.
Wróć na i.pl Portal i.pl