We Wrocławiu, przy Rynku, znajduje się obiekt, który redefiniuje standardy gościnności – hotel Wyndham Wroclaw Old Town.
Po inwestycji, która uczyniła go największym hotelem w mieście, zaskakuje wszechstronnością. Tomasz Majszyk - dyrektor hotelu zdradza jak wygląda zarządzanie tak dużym obiektem, szczególnie w sezonie grudniowym.

Wyndham - przestrzeń, w której każdy znajdzie swoje miejsce
Więcej przestrzeni to nowe możliwości. Dzięki rozwojowi obiektu możemy nie tylko przyjmować większą liczbę gości, ale także zapewniać im bardziej spersonalizowane doświadczenia.
Grupy oraz goście biznesowi mogą korzystać z nowej sali konferencyjnej oraz Executive Lounge. W Atrium możemy zorganizować wydarzenie nawet na 500 osób. W tym samym czasie goście indywidualni wciąż mogą cieszyć się wyjątkową atmosferą oraz lokalnym klimatem hotelu.
Funkcjonalność i mądre strefowanie pomagają nam tworzyć przestrzeń, w której każdy może czuć się dobrze.

Dobry zespół, procesy i elastyczność - klucz do skutecznego zarządzania dużym obiektem
Większa powierzchnia to także wyzwania. Rozbudowa przy konieczności zapewnienia nieprzerwanego funkcjonowania hotelu był trudna.
Zarządzanie hotelem w tamtym okresie umocniło nas jednak jako zespół i nauczyło elastyczności. Pomogły także sprawdzone procesy, dobra organizacja pracy i podział odpowiedzialności. Dzięki temu jesteśmy w stanie lepiej koordynować działania w okresie dużego obłożenia.

Grudzień - magia świąt wśród nieoczekiwanych zmian
Grudzień jest pełen niespodzianek, od rezerwacji ad hoc po zmieniające się oczekiwania gości.
W tym czasie mamy w hotelu także więcej rodzin, które przyjeżdżają na Jarmark Bożonarodzeniowy. Organizowane są wigilie firmowe i pobyty biznesowe. Hotel w okresie świątecznym spełnia różne funkcje.
Staramy się przewidywać potrzeby wszystkich gości i być o krok przed nimi. Nasz cel to najlepsza obsługa wszystkich gości.
Nasza strategia? Współpraca między działami oparta na otwartej komunikacji oraz bieżąca analiza sytuacji.
Oczywiście grudzień to symboliczny czas dla gości. Chcemy, aby każdy mógł poczuć magię świąt. Tworzymy specjalne pakiety, przystrajamy hotel, opracowujemy bożonarodzeniowe menu. By wszystko szło gładko, plany na ten okres powstają dużo wcześniej.
Utrzymanie równowagi między różnymi potrzebami to sztuka, którą doskonalimy każdego dnia, ale satysfakcja z działania jest ogromna.
I tego życzę Państwu w 2025 r. - równowagi w życiu i w pracy. Wesołych Świąt.