Wypadek na autostradzie A4. Tiry najeżdżały na siebie jeden za drugim [ZDJĘCIA]

Jarosław Jakubczak
Jarosław Jakubczak
W piątek (2.07) przed godziną 9, pięć samochodów ciężarowych zderzyło się na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Wypadek wydarzył się na 147 km autostrady A4, na jezdni w stronę Wrocławia, tuż przed węzłem Pietrzykowice.

Pięć samochodów ciężarowych kolejno najechało na siebie. Nikt nie został ranny, uszkodzenia samochodów są niewielkie, ale zablokowane są prawy i awaryjny pas.

Radzimy uważać w tym miejscu. Tworzą się korki

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 14

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Rzeczywiście sytuacja dramatyczna :) zbita szyba, wykrzywiony zderzak, dramat. Nic tylko napisać artykuł na pierwszą stronę. A te komentarz kolesi którzy parkują na kopertach dla inwalidów czy wyprzadzają na podwójnej ciągłej ........coś pięknego.

G
Gość
2 lipca, 9:42, Gość:

W Niemczech jadą jak należy - tutaj Bangladesz, bo nie ma kontroli, Policji autostradowej

Jazda na zderzaku

https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/jazda-na-zderzaku-w-niemczech-ile-wynosi-mandat-za-zlamanie-przepisu-katalog-stawek

2 lipca, 10:34, Gość:

Też uważam ... że to tylko przez brak policji na autostradzie. ITD co powołali ... tez nie ma. A fotoradar ... ot to "nieznane" urządzenie.

Pokupowali jakieś BMW za 400 tys. PLN pod to by na Powstańców we Wrocławiu zatrzymywać zdezelowanego buza bo tylnie światło mu nie działa :).

Statystyki to podstawa. Sztuka jest sztuka.

G
Gość

To jednak są debile...

G
Gość

czy to są komentarze rowerkowych kierowców ?

G
Gość

Jazda na zderzaku- standard !!!

G
Gość
2 lipca, 11:38, Gość:

Musimy przygotować się do realizacji wypełnienia zobowiązań unijnej strategii transportowej - z tzw. „Białej Księgi Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/item/7856-biala-ksiega-2011-implikacje-dla-polskiego-systemu-transportu

A do tego czasu .. jest po taniości .... i za kółkiem kiepski kierowca ale tani :).

G
Gość

W pewny, gronie wiadomo jest że kierowcy na wschód od Odry są kiepskimi kierowcami ... ale są tani :).

G
Gość
2 lipca, 11:38, Gość:

Musimy przygotować się do realizacji wypełnienia zobowiązań unijnej strategii transportowej - z tzw. „Białej Księgi Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/item/7856-biala-ksiega-2011-implikacje-dla-polskiego-systemu-transportu

Proponuję transport rowerowy :)

Autostrad dla rowerzystów już jest tyle że spokojnie można uruchomić taki transport :)

G
Gość

https://mapa.targeo.pl/16.7534776,51.0247502,24

G
Gość

Musimy przygotować się do realizacji wypełnienia zobowiązań unijnej strategii transportowej - z tzw. „Białej Księgi Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/item/7856-biala-ksiega-2011-implikacje-dla-polskiego-systemu-transportu

G
Gość
2 lipca, 9:39, w w w .tirynatory.pl:

Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować wszystkich kierowców TIR plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spadają na tory albo do rowu. Jak któryś zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

2 lipca, 9:39, w w w .tirynatory.pl:

!

Tobie d u p s k o trzeba wypałować, byś takich głupot nie pisał.

G
Gość
2 lipca, 9:42, Gość:

W Niemczech jadą jak należy - tutaj Bangladesz, bo nie ma kontroli, Policji autostradowej

Jazda na zderzaku

https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/jazda-na-zderzaku-w-niemczech-ile-wynosi-mandat-za-zlamanie-przepisu-katalog-stawek

Też uważam ... że to tylko przez brak policji na autostradzie. ITD co powołali ... tez nie ma. A fotoradar ... ot to "nieznane" urządzenie.

Pokupowali jakieś BMW za 400 tys. PLN pod to by na Powstańców we Wrocławiu zatrzymywać zdezelowanego buza bo tylnie światło mu nie działa :).

G
Gość

W Niemczech jadą jak należy - tutaj Bangladesz, bo nie ma kontroli, Policji autostradowej

Jazda na zderzaku

https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/jazda-na-zderzaku-w-niemczech-ile-wynosi-mandat-za-zlamanie-przepisu-katalog-stawek

G
Gość

pięciu debili, odebrać im prawa jazdy dożywotnio póki jeszcze nikogo nie zabili !

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl