Aktualizacja 18:15
- Utrudnienia zostały usunięte. Serwisy transakcyjne iPKO oraz Inteligo oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy - poinformowała Joanna Fatek z PKO BP.
Wcześniej pisaliśmy:
- Czy jest jakaś awaria? Nie mogę zalogować się do konta swojego ani dziecka - pisze na profilu banku pani Maria.
Jak się okazuje, problemy są, o czym poinformowali nas przedstawiciele banku: - Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia - mówi "Dziennikowi Bałtyckiemu" Joanna Fatek z PKO BP.
Przegląd najważniejszych wydarzeń ostatnich dni:
POLECAMY NA DZIENNIKBALTYCKI.PL: