Pasek artykułowy - wybory

[AWARIA 3.12] Problemy techniczne PKO BP. Utrudnienia w dostępie do IKO oraz serwisu iPKO. Kiedy problem z iPKO zostanie usunięty?

szym
Klienci banku PKO BP, próbujący zalogować się na swoje konto bankowe, skarżą się na trudności. - Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO - poinformowali przedstawiciele banku. Po godzinie 18 problem został usunięty.

Aktualizacja 18:15

- Utrudnienia zostały usunięte. Serwisy transakcyjne iPKO oraz Inteligo oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy - poinformowała Joanna Fatek z PKO BP.

Wcześniej pisaliśmy:

- Czy jest jakaś awaria? Nie mogę zalogować się do konta swojego ani dziecka - pisze na profilu banku pani Maria.

Jak się okazuje, problemy są, o czym poinformowali nas przedstawiciele banku: - Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia - mówi "Dziennikowi Bałtyckiemu" Joanna Fatek z PKO BP.

Wróć na i.pl Portal i.pl