Wielka awaria w ING Bank Śląski
Nie można się zalogować na konto bankowe. Nie da się sprawdzisz, ile mamy pieniędzy na koncie, nie da się zrobić przelewu, ani w ogóle wejść na stronę czy zalogować się w aplikacji mobilnej banku. Występują problemy z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.
AKTUALIZACJA, GODZ. 13.18
W czwartek 6 maja pomiędzy godziną 11.30 a 13.00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile.
W tym czasie utrudnione było logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, część funkcji była niedostępna. Mogły również występować problemy z płatnościami BLIKIEM i z dodzwonieniem się na naszą infolinię.
Obecnie wszystkie usługi działają prawidłowo.
WCZEŚNIEJ PISALIŚMY:
ING Bank Śląski wydał w tej sprawie oficjalny komunikat. "Obecnie występują trudności z działaniem systemów bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz oraz systemu i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach. Przepraszamy za utrudnienia." - czytamy na stronie banku.
Awaria w ING Bank Śląski. Klienci informują o problemach z:
- aplikacją mobilną ING Banku Śląskiego,
- płatnościami,
- przelewami.
Internauci na stronie downdetector wysłali prawie 900 raportów dotyczących awarii. Nie brakuje też komentarzy. Klienci ING Bank Śląski nie mogą zalogować się na swoje konto ani przez stronę internetową banku, ani przez aplikację mobilną. Nie mogą także wykonać płatności telefonem, Blikiem czy zrobić przelewów, w tym przelewu własnego. Mogą nie działać również płatności i wypłaty z bankomatów.
Nie przeocz
Internauci zgłaszają problemy na Facebooku banku:
"Nic nie działa. Muszę zrobić szybko przelew, a ani przelewy, ani blik ani strona banku nie działają"
"Nie działa bankowość internetowa (znów)".
"Współczuję komuś kto wlasnie chce zaplacic na stacji za paliwo karta w telefonie albo blikiem..."
"Karty też im padły..."
ING Polska na swoim fanpegu odpowiedział zdenerwowanym klientom - "Przepraszamy, już działamy, by naprawić sytuację" - czytamy krótką wiadomość od ING Polska na Facebooku. "Tak, wiemy o sytuacji. Działamy, żeby przywrócić jak najszybciej dostęp do Mojego ING." - odpisał innemu internaucie ING Polska.
Aplikacja banku - Moje ING informuje, że w tej chwili niektóre funkcje nie działają. Można jednak sprawdzić już stan konto lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu.
Zobacz koniecznie
Musisz to wiedzieć
