Awaria ING
Do bardzo poważnej awarii ING doszło w czwartek, 6 maja 2021. Klienci skarżą się, że nie mogą się nawet zalogować na własne konto.
"Nie można się zalogować do aplikacji mobilnej, ani ze strony WWW"
"Problem z logowaniem do aplikacji mobilnej"
"Nie można się zalogować ani przez aplikację, ani przez po przeglądarkę"
To najczęstsze błędy, jakie zgłaszają klienci banku ING.
Wiemy o tej sytuacji. Działamy, żeby przywrócić jak najszybciej dostęp do Mojego ING - informuje biuiro obsługi klientów ING.
Przed godzina 12 ING opublikował informację:
6 maj 2021
Obecnie występują trudności z działaniem systemów bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz oraz systemu i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business.
Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione.
Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach.
Przepraszamy za utrudnienia.
Wcześniejsza awaria ING miała miejsce w kwietniu.
"Chcielibyśmy poinformować, że system bankowości internetowej i mobilnej będzie niedostępny do około godziny 19:30." - informuje na swojej stronie ING Bank Śląski.
Komunikat ma związek z dzisiejszą awarią, przez którą wielu klientów banku nie może się dostać do swoich kont, czy też wybrać pieniądze z bankomatu. Jak poinformowano w specjalnym komunikacie, W związku z pracami związanymi z usunięciem awarii do godziny 19:30 nie będą również działać oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz wypłaty w bankomatach sieci Planet Cash. Mogą także być problemy z płatnościami kartami.
Skutki awarii, według zapewnień ING, miały być usunięte do godz. 19.30, ale potrwało to niestety dłużej.
"Przywróciliśmy działanie bankowości internetowej i mobilnej. Z powodu dużego obciążenia mogą one działać nieco wolniej poinformował w końcu ING Bank na swojej stronie internetowej. - Część osób mogła otrzymać kilka razy to samo powiadomienie o transakcjach za ostatnie dni. Transakcje zostały wykonane tylko raz. Problemem jest tylko nieprawidłowa ilość powiadomień. Prosimy je zignorować. Chcemy również poinformować, że do 8:00 rano we wtorek, 10 października, nie będzie możliwości korzystania z usługi wymiany walut w bankowosci internetowej i mobilnej".
