Awaria Messengera. Czego nie mogą zrobić użytkownicy?
Problemy z działalnością Messengera rozpoczęły się w piątek w godzinach przedpołudniowych. Ze zgłoszeń od użytkowników wynika, że użytkownicy nie mają możliwości wysyłania wiadomości i zdjęć. Nie mogą także odświeżyć swojej dostępności, czyli słynnej zielonej kropki przy zdjęciu profilowym.
Liczba zgłoszeń od użytkowników, na stronie downdetector.com rośnie od wielu godzin. Stan na godziny popołudniowe wynosi kilkaset. Użytkownicy cały czas raportują awarię. Najwięcej zgłoszeń dotyczy braku możliwości kontaktowania się z drugim użytkownikiem za pomocą tekstu. Ta opcja jest najpopularniejsza na Messengerze. Awarię zgłasza aż 44 procent użytkowników, którzy prosili o pomoc.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuji.pl!
Jak się okazuje, Messenger działa u wielu użytkowników na komputerach stacjonarnych i laptopach. Problem pojawia się, gdy użytkownicy chcą uruchomić aplikację na swoich telefonach komórkowych. Jeden z użytkowników napisał:
- Ciekawa sytuacja, szczerze, na komputerze wszystko działa normalnie, natomiast na telefonie najnowsze wiadomości wysyłane z innego urządzenia są niewidoczne, a gify, zdjęcia i głosówki zostawię bez komentarza – napisał.
Raporty pochodzą także z Wielkiej Brytanii i z Węgier. Meta, czyli firma, do której należy aplikacja, milczy w tej sprawie. Na ten moment nie wiadomo, kiedy problemy znikną.
W piątek już po godz. 20:40 użytkownicy Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa zaczęli masowo zgłaszać problemy z dostępem do Downdetectora. Serwis otrzymał łącznie ponad kilkanaście tysięcy zgłoszeń.
Źródło: downdetector.com
dś