Awaria w Santander Bank Polska. Klienci nie mogli zalogować się na swoje konta, były problemy z przelewami

red
Z powodu awarii w Santander Bank Polska część klientów banku nie mogła zalogować się na swoje konta, niektórzy nie mogli też wybrać gotówki z bankomatu.
Z powodu awarii w Santander Bank Polska część klientów banku nie mogła zalogować się na swoje konta, niektórzy nie mogli też wybrać gotówki z bankomatu. Pixabay
We wtorek, 20 sierpnia, klienci banku Santander poinformowali nas, że nie mogą wejść na stronę internetową banku. Bank potwierdza, że są problemy techniczne, a awaria jest usuwana.

Godz. 16.40
Dostaliśmy z banku informację, że "zakończyła się niedostępność w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej Santander Bank Polska. Utrudnienia były spowodowane przerwami w działaniu sieci zewnętrznej i trwały fazami od 12:50 do 13:55,a w przypadku serwisów Ibiznes24 oraz ibizbes24 mobile do 15:00.
Płynność w dostępie do systemów zarówno dla klientów indywidualnych i firmowych została już przywrócona. Przepraszamy klientów za niedogodności."

Problemy klientów banku Santader miały miejsce we wtorek, 20 sierpnia. W internecie można było znaleźć komentarze, w których klienci informowali o tym, że nie mogą wejść za stronę banku lub nie da się wykonać przelewu. W tej sprawie skontaktowali się z nami też Czytelnicy, którzy alarmowali, że przy próbie wejścia na witrynę banku wyskakuje komunikat mówiący, że nie znaleziono takiej strony.

Trwa głosowanie...

Jeśli jesteś klientem Santandera, to czy jesteś zadowolony z usług?

Awaria jest usuwana, pieniądze z bankomatów można już wypłacać, można też dokonywać przelewów, lada moment powinna zostać przywrócona możliwość korzystania z aplikacji mobilnych

W biurze prasowym Santander Banku Polska poinformowano nas, że faktycznie miały miejsce problemy techniczne. Z powodu awarii niektórzy klienci mogli mieć problemy z wypłatą gotówki z bankomatu, z dokonywanie przelewów internetowych i z korzystaniem z aplikacji mobilnych. – Awaria jest usuwana, pieniądze z bankomatów można już wypłacać, można też dokonywać przelewów, lada moment powinna zostać przywrócona możliwość korzystania z aplikacji mobilnych – usłyszeliśmy w banku.

Zobacz też wideo: Turyści utknęli na Kasprowym Wierchu. Kolejka po awarii znowu kursuje

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria w Santander Bank Polska. Klienci nie mogli zalogować się na swoje konta, były problemy z przelewami - Gazeta Lubuska

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Nie mogę płacić dzisiaj tj.21.08.19 w żadnym sklepie we Francji
P
Peugeot
Awaria Bank Polska to jedyna trafna nazwa takie akcje są co tydzień
G
Gość
2019-08-20T14:19:52 02:00, Jarpako:

To nie pierwsza i nie ostatnia awaria w tym banku. Od czasu zmiany właściciela awarie są co kilka dni. A mnie panie ciągle namawiają na konto elektroniczne. Chyba abym bardziej był podatny na awarie i łatwiejszy dostęp mieli złodzieje. Bo przy okienku jest podwójna weryfikacja danych i ich prawidłowości, a samemu można się szybciej pomylić. Nie mówiąc już o stronach internetowych banku. Dlaczego nadzór bankowy milczy i nie sprawdza tego banku?

W BOŚ taka awaria trwała tydzień. Życzę powodzenia:)

M
Mario
2019-08-20T18:52:12 02:00, Mario:

Zamiast narzekać, poprostu zmieńcie bank malkontenci. Przecież jest taki wybór więc w czym problem. Ja jestem byłym klientem DB przejęty przez Santander i nie narzekam. A korzystam dużo z bankowości elektr., aplikacji mobilnej, blika i wiele innych. Oczywiście jest kilka elementów które możnaby było poprawic, ale gdzie jest idealnie?

2019-08-20T19:10:31 02:00, Jarpako:

Jak nie narzekasz to kłamiesz bo awarie są często i we wszystkich panelach działalności banku. A zmieniać bank to możesz poradzić sobie bo ja decyduję sam. I nie po to tu pisze żeby zmienić bank tylko poprawić działalność tego santandera. A santander consumer to dopiero "typy" miałem z nimi okoliczność nie polecam.

A ile razy utrudnily Ci te awarię życie? I nie pisz ze kłamie skoro nie narzekam. Po prostu nie doświadczyłem żadnych awarii które utrudniłyby mi życie a mam unich konto osobiste i firmowe. Ale jak się coś komuś nie podoba to tak jak pisałem wcześniej, zawsze może zmienić bank na taki "bezawaryjny". Tylko który to?

A
Anna
2019-08-20T16:58:25 02:00, Piotr.:

Od momentu, gdy Santander przyjął BZWBK to jakość świadczonych usług pogorszyła się strasznie. Wieczne awarie, przerwy problemy i to w godzinach kiedy najwięcej osób korzysta z przelewów, bankomatów itp. Żenada, a ja mam z nimi kredyt na mieszkanie. Boję się co to będzie dalej.

Nikt nikogo nie przyjął. Najpierw proponuję sprawdzić u źródła. To nadal ten sam Bank i Ci sami pracownicy IT. Awarie były i będą.

S
Skarbownik
No tak awaria , akurat 20-tego kiedy podatki trzeba było zapłacić do Skarbówki

a w skarbowym uwierzą, że "awaria"?
J
Jarpako
2019-08-20T18:52:12 02:00, Mario:

Zamiast narzekać, poprostu zmieńcie bank malkontenci. Przecież jest taki wybór więc w czym problem. Ja jestem byłym klientem DB przejęty przez Santander i nie narzekam. A korzystam dużo z bankowości elektr., aplikacji mobilnej, blika i wiele innych. Oczywiście jest kilka elementów które możnaby było poprawic, ale gdzie jest idealnie?

Jak nie narzekasz to kłamiesz bo awarie są często i we wszystkich panelach działalności banku. A zmieniać bank to możesz poradzić sobie bo ja decyduję sam. I nie po to tu pisze żeby zmienić bank tylko poprawić działalność tego santandera. A santander consumer to dopiero "typy" miałem z nimi okoliczność nie polecam.

M
Mario
Zamiast narzekać, poprostu zmieńcie bank malkontenci. Przecież jest taki wybór więc w czym problem. Ja jestem byłym klientem DB przejęty przez Santander i nie narzekam. A korzystam dużo z bankowości elektr., aplikacji mobilnej, blika i wiele innych. Oczywiście jest kilka elementów które możnaby było poprawic, ale gdzie jest idealnie?
P
Piotr.
Od momentu, gdy Santander przyjął BZWBK to jakość świadczonych usług pogorszyła się strasznie. Wieczne awarie, przerwy problemy i to w godzinach kiedy najwięcej osób korzysta z przelewów, bankomatów itp. Żenada, a ja mam z nimi kredyt na mieszkanie. Boję się co to będzie dalej.
V
Vlad
Jestem klientem przejetym po DB...i bardzo nie polecam Santandera...duza zmiana na gorsze
Z
Zadowolony
Mi jakoś działa bez zarzutu co jakiś czas się loguje bo sprawdzam kurs euro.
G
Gość
Po wejściu i przejęciu BZWBK przez Santander to obecna aplikacja to jedna WIELKA POMYŁKA -KICHA
t
typ
to hiszpanski teczowy bank
J
Jarpako
To nie pierwsza i nie ostatnia awaria w tym banku. Od czasu zmiany właściciela awarie są co kilka dni. A mnie panie ciągle namawiają na konto elektroniczne. Chyba abym bardziej był podatny na awarie i łatwiejszy dostęp mieli złodzieje. Bo przy okienku jest podwójna weryfikacja danych i ich prawidłowości, a samemu można się szybciej pomylić. Nie mówiąc już o stronach internetowych banku. Dlaczego nadzór bankowy milczy i nie sprawdza tego banku?
Wróć na i.pl Portal i.pl