Godz. 16.40
Dostaliśmy z banku informację, że "zakończyła się niedostępność w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej Santander Bank Polska. Utrudnienia były spowodowane przerwami w działaniu sieci zewnętrznej i trwały fazami od 12:50 do 13:55,a w przypadku serwisów Ibiznes24 oraz ibizbes24 mobile do 15:00.
Płynność w dostępie do systemów zarówno dla klientów indywidualnych i firmowych została już przywrócona. Przepraszamy klientów za niedogodności."
Problemy klientów banku Santader miały miejsce we wtorek, 20 sierpnia. W internecie można było znaleźć komentarze, w których klienci informowali o tym, że nie mogą wejść za stronę banku lub nie da się wykonać przelewu. W tej sprawie skontaktowali się z nami też Czytelnicy, którzy alarmowali, że przy próbie wejścia na witrynę banku wyskakuje komunikat mówiący, że nie znaleziono takiej strony.
Awaria jest usuwana, pieniądze z bankomatów można już wypłacać, można też dokonywać przelewów, lada moment powinna zostać przywrócona możliwość korzystania z aplikacji mobilnych
W biurze prasowym Santander Banku Polska poinformowano nas, że faktycznie miały miejsce problemy techniczne. Z powodu awarii niektórzy klienci mogli mieć problemy z wypłatą gotówki z bankomatu, z dokonywanie przelewów internetowych i z korzystaniem z aplikacji mobilnych. – Awaria jest usuwana, pieniądze z bankomatów można już wypłacać, można też dokonywać przelewów, lada moment powinna zostać przywrócona możliwość korzystania z aplikacji mobilnych – usłyszeliśmy w banku.
Zobacz też wideo: Turyści utknęli na Kasprowym Wierchu. Kolejka po awarii znowu kursuje