Białystok zalany. Burza przeszła nad miastem. Ulewa zamieniła ulice w rzeki 7.05.2017 ZDJĘCIA WIDEO

(adek)
Ulice Legionowa i Kaczorowskiego w Białymstoku zalane po burzy z 7 maja 2017 roku
Ulice Legionowa i Kaczorowskiego w Białymstoku zalane po burzy z 7 maja 2017 roku Rafał
Ulewa w Białymstoku zalała ulice, piwnice, tunele, lokale. Wiele samochodów zostało uszkodzonych. Strażacy interweniowali ponad 160 razy.

Burza w Białymstoku (7.05.2017)

Niedzielna burza w Białymstoku z pewnością przejdzie do historii. Ponad 200 interwencji podlaskich strażaków, w tym około 160 w samym Białymstoku. W ciągu dziewięciu godzin od godz. 17 w niedzielę w mieście spadło 84,8 mm wody. To tyle ile średnio w ciągu półtora miesiąca w letnie dni.

Przeczytaj też: Ulewa w Białymstoku. Pracowity dzień dla strażaków [WIDEO]

Woda zalała parkingi, piwnice oraz lokale. Białostockie rzeki zamieniły się w rwące rzeki, przez które ciężko było przejechać. Kierowcy, parkujący w podziemnych garażach, wystawiali swoje auta na zewnątrz. Tunele zostały pozalewane. Wiele aut utknęło w wodzie.

Sprawdź także: Ulewa w Białymstoku 7.05.2017. Ulice jak rwące rzeki [ZDJĘCIA, WIDEO]

Zalany Białystok po burzy (7.05.2017)

Nieprzejezdne były m.in. ulice:
- rondo ul. Miłosza z ul. Piastowską oraz ul. Wasilkowska pod wiaduktem
- tunel im. Gen. E. Fieldorfa Nila
- skrzyżowanie ul. Radzymińskiej z ul. 1000-lecia Państwa Polskiego
- ul Wierzbowa
- ul. Poleska rondo z ul. Jurowiecką
- ul. Sybiraków, skrzyżowanie z ul. Piastowską
- ul. Sulika z ul. Sosabowskiego
- ul. Plażowa

Internauci przez cały czas przesyłali nam zdjęcia i nagrania skutków niedzielnej burzy.

Jeżeli macie zdjęcia zalanych miejsc w Białymstoku lub okolicy. Wysyłajcie je na adres [email protected]

Zalany jest wiadukt na ul. Wasilkowskiej

Ulewa w Białymstoku. Pracowity dzień strażaków [WIDEO]

Piwnice w bloku przy ulicy Bema 100 zalane po burzy w Białymstoku

Białystok. Ulica Transportowa zalana po burzy

Białystok zalany (7.05.2017)

Ulica Żeromskiego zamieniła się w rwącą rzekę

Białystok. Ulewa. Zalana ulica Branickiego

Nieprzejezdne jest rondo Piastowska/Miłosza. Internauta wysłał zdjęcia, które pokazują, że ulice w tym miejscu zamieniają się w rzekę

Zalane skrzyżowania. Nieprzejezdne rondo na Piastowskiej [ZDJĘCIA]

Białystok. Zalany tunel Fieldorfa-Nila

Burza w Białymstoku 7.05.2017

Powódź w Białymstoku 7.05.2017 YouTube

Zalany Białystok w nocy 7.05.2017

Zalany Białystok mini powódź 7.05.2017

Ulica Składowa w Białymstoku podczas burzy 7 maja

A tak było podczas w ulewy w ubiegłym roku:

Żeby wyciągnąć swoje auta z wody, mieszkańcy musieli sobie pomagać.

Ulewa przeszła przez Białystok. Wyjmowali krawężniki żeby pr...

Przez kolejne dni pogoda nie będzie nas rozpieszczać. Przewiduje się dalsze występowanie opadów deszczu, które będą słabnąć i zanikać. Nastąpi jednak znaczne ochłodzenie i w nocy mogą wystąpić przymrozki. We wtorek mogą wystąpić nawet opady śniegu.

Pogoda na dzień (08.05.2017) | PODLASKIE

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Białystok zalany. Burza przeszła nad miastem. Ulewa zamieniła ulice w rzeki 7.05.2017 ZDJĘCIA WIDEO - Kurier Poranny

Komentarze 35

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 09.05.2017 o 11:33, Leża z racicami do góry napisał:

   A po co czyścić , w/g niektórych - Białystok ma 300 lat i się "nie da". 

Dokładnie brzmiało to tak:

"Zatem wszelkie żądania i gotowe pomysły by jakiekolwiek miasto przystosować do huraganów, nawałnic, trzęsień ziemi, oberwania chmur czy też zmian proporcji opadów i temperatury są zajęciem dla, przepraszam za wyrażenie. idiotów, którzy niczego już w tych niełatwych czasach nie rozumieją i wydaje im się, że można przerobić istniejące od 300 lat miasto na super urbanizację odporną na wszytko co jest we wszechświecie..."

L
Leża z racicami do góry
W dniu 09.05.2017 o 11:25, Gość napisał:

Czy ktoś po zimie czyścił studzienki od deszczówki ???  Na Spacerowej pozapychane i zalało ludziom garaże !!!

 

A po co czyścić , w/g niektórych - Białystok ma 300 lat i się "nie da".

G
Gość

Czy ktoś po zimie czyścił studzienki od deszczówki ???  Na Spacerowej pozapychane i zalało ludziom garaże !!!

G
Gość

 

Jesteś śmieszny ! Nie próbuj nawet wmówić ludziom ,że do obowiązków władz miasta nie należy przeciwdziałanie takim sytuacjom , jakie miały miejsce wczoraj . Groteskowe są te twoje wywody o Mojżeszu , parasolach itp.- byle tylko wybielić prezydenta miasta i wszelkich nierobów z jego otoczenia. 

 

Oczywiście że do władz miasta, ale czy władze miasta to jest tylko prezydent.

Ale co on sam może zrobić jak na prezesów różnych firm obsadza się tzw. Misiewiczów, po linii partyjnej, a nie po umiejętnościach i żeby to była chociaż linia partyjna od prezydenta, ale oczywiście o partii rządzącej nie można złego słowa powiedzieć.

B
Bstocki
W dniu 08.05.2017 o 12:36, Gość napisał:

Jesteś śmieszny ! Nie próbuj nawet wmówić ludziom ,że do obowiązków władz miasta nie należy przeciwdziałanie takim sytuacjom , jakie miały miejsce wczoraj . Groteskowe są te twoje wywody o Mojżeszu , parasolach itp.- byle tylko wybielić prezydenta miasta i wszelkich nierobów z jego otoczenia. 

 

Aaaa to prezydent powinien latać z parasolką i rozganiać wodę?

jaki ból Ci zadał, że tak przyklejasz go do wszystkiego?

Jaki poziom katastrof naturalnych powinien być zabezpieczony? Huragany której kategorii i na wszelki wypadek trzęsienia ziemi?

Mają też sypać sól w wodę żeby nie zamarzła w ciągu najbliższych nocy?

Budują w kiepskich miejscach słabo zaprojektowane budynki to ich zalewa. Pchają się w głęboką wodę samochodami to zalewa ich i toną. Żaden prezydent miasta nie wyleczy ich z głupoty.

G
Gość

Pijarowcy prezydenta zajmą się powodzią, a  zresztą jego wyborcy  po tygodniu wszystko i tak zapomną.

G
Gość
W dniu 08.05.2017 o 14:44, KOD napisał:

Wincyj .Nowoczesnych doradców!! Obronimy Białystok przed ulewami i powodziami!

Mniej płacić doradcom, zastepcom Prezydenta i Panu Prezydentowi ani nagród na kampanie wyborcza to się wezmą za robotę , a nie politykierstwo
P
Paulina
W dniu 08.05.2017 o 08:55, Lolo napisał:

Masz rację ale potrzebne jest jeszcze pogłębienie rzeki białej i umocnienie brzegów wtedy miasto będzie suche w takie ulewy

A co ma pogłębienie rzeki dla zalewania takich ulic jak Kaczorowskiego, Zachodnia czy Pogodna? Może dla Piastowskiej i Branickiego to pomoże, ale dla innych ulic - wątpię... 

K
KOD
W dniu 08.05.2017 o 10:46, Darmozjad napisał:

Dokładnie wszystkie piękne nowe inwestycje zalane... więcej zastępców trzeba powołać Panie Truskolaski 

Wincyj .Nowoczesnych doradców!! Obronimy Białystok przed ulewami i powodziami!

G
Gość
W dniu 08.05.2017 o 08:55, Lolo napisał:

Masz rację ale potrzebne jest jeszcze pogłębienie rzeki białej i umocnienie brzegów wtedy miasto będzie suche w takie ulewy

Tak... pogłębienie na kilometr i poszerzenie na 2 km. Wtedy barany od Jasnie Pana Króla z Białego zaczną mysleć i gospodarować swoimi ludzmi.

w
wiatr od morza
W dniu 08.05.2017 o 13:07, Gość napisał:

 Brawo Kosmici!!!!! Za spostrzegawczość i dobrą diagnozę . Klimat zmienił się bowiem się bowiem w Białymstoku i nie tylko w roku 1989 kiedy to nastała Polska "wolna i demokratyczna". Od tego bowiem czasu Białystok zaczął się kurczyć nie tylko rozwojowo ale również mentalnie. Ludzie stąd zaczęli masowo emigrować a ci pozostający w mieście mniej zarabiać, mniej wymyślać rzeczy mądre rozwojowe i perspektywiczne a także mieć o wiele mniej tzw. zdrowego rozsądku...   A tak na poważnie. Dawno nie czytałem tak niemądrego i nieprzemyślanego komentarza Kosmitki bowiem uprzejmie zawiadamiam, że miasto typu Białystok (i każde inne np. NY) wobec żywiołów tworzących klimat znaczy tyle co liść na wietrze i NIGDY nie można przewidzieć istoty ataku żywiołu jego kierunku charakteru i skutków podobnie jak nie można określić wybuchu bomby atomowej w Białymstoku i gdzieś indziej. Zatem wszelkie żądania i gotowe pomysły by jakiekolwiek miasto przystosować do huraganów, nawałnic, trzęsień ziemi, oberwania chmur czy też zmian proporcji opadów i temperatury są zajęciem dla, przepraszam za wyrażenie. idiotów, którzy niczego już w tych niełatwych czasach nie rozumieją i wydaje im się, że można przerobić istniejące od 300 lat miasto na super urbanizację odporną na wszytko co jest we wszechświecie...Nie idź Kosmitko tą drogą bo wyglądasz na fajną kosmiczną dziewczynę. 

A coś się tak rozgadał, miejscowy sługusie ? Truskolaski kazał ? Z takimi wywodami to do kościoła ! Specjalista od pogody oraz politycznych wiatrów i zawirowań się znalazł . Żałosne! A od tych wiatrów gastrycznych też jesteś specjalistą ? Wypowiedz się również na ten temat - a co ? Jak szaleć to szaleć.

G
Gość

sorry ale co wy macie do kosmitow? jakies kompleksy?

G
Gość
W dniu 08.05.2017 o 10:44, Kosmitka napisał:

Kosmici uważają, że pytanie, które należy zadać powinno być zupełnie inne. Od około 2 dekad można zauważyć, że w Białymstoku zmienił się klimat.Ta zmiana przynosi ulewy.I nadal będzie przynosić. Pytanie, które zdaniem Kosmitów powinno być zadane jest, co należy zrobić, żeby przystosować Białystok do nowego klimatu, żeby ulewy nie zalewały miasta. Bo, że można to zrobić, to Kosmici to wiedzą.

Brawo Kosmici!!!!!

 

Za spostrzegawczość i dobrą diagnozę .

 

Klimat zmienił się bowiem się bowiem w Białymstoku i nie tylko w roku 1989 kiedy to nastała Polska "wolna i demokratyczna". Od tego bowiem czasu Białystok zaczął się kurczyć nie tylko rozwojowo ale również mentalnie. Ludzie stąd zaczęli masowo emigrować a ci pozostający w mieście mniej zarabiać, mniej wymyślać rzeczy mądre rozwojowe i perspektywiczne a także mieć o wiele mniej tzw. zdrowego rozsądku...  

 

A tak na poważnie.

 

Dawno nie czytałem tak niemądrego i nieprzemyślanego komentarza Kosmitki bowiem uprzejmie zawiadamiam, że miasto typu Białystok (i każde inne np. NY) wobec żywiołów tworzących klimat znaczy tyle co liść na wietrze i NIGDY nie można przewidzieć istoty ataku żywiołu jego kierunku charakteru i skutków podobnie jak nie można określić wybuchu bomby atomowej w Białymstoku i gdzieś indziej. Zatem wszelkie żądania i gotowe pomysły by jakiekolwiek miasto przystosować do huraganów, nawałnic, trzęsień ziemi, oberwania chmur czy też zmian proporcji opadów i temperatury są zajęciem dla, przepraszam za wyrażenie. idiotów, którzy niczego już w tych niełatwych czasach nie rozumieją i wydaje im się, że można przerobić istniejące od 300 lat miasto na super urbanizację odporną na wszytko co jest we wszechświecie...Nie idź Kosmitko tą drogą bo wyglądasz na fajną kosmiczną dziewczynę.

 

K
Kiepeła chazara
W dniu 08.05.2017 o 12:28, Bstocki napisał:

kosmici i inni malkontenci nawet na pustyni narzekali by że deszcz zalewa im okolicę. A jak woda wyschnie to że piasku nanieśli.Najlepiej na prezydenta Mojżesza trzeba było wybrać, żeby Was do domu w czasie deszczu prowadzał. Zapewne jednak też by dostał po głowie za to że parasola nie przyniósł....

 

W Polin "Moshe" sam się wybiera- od 27 lat.Ojwej i do przodu.

G
Gość
W dniu 08.05.2017 o 12:28, Bstocki napisał:

kosmici i inni malkontenci nawet na pustyni narzekali by że deszcz zalewa im okolicę. A jak woda wyschnie to że piasku nanieśli.Najlepiej na prezydenta Mojżesza trzeba było wybrać, żeby Was do domu w czasie deszczu prowadzał. Zapewne jednak też by dostał po głowie za to że parasola nie przyniósł....

Jesteś śmieszny ! Nie próbuj nawet wmówić ludziom ,że do obowiązków władz miasta nie należy przeciwdziałanie takim sytuacjom , jakie miały miejsce wczoraj . Groteskowe są te twoje wywody o Mojżeszu , parasolach itp.- byle tylko wybielić prezydenta miasta i wszelkich nierobów z jego otoczenia. 

Wróć na i.pl Portal i.pl