Pasek artykułowy - wybory

Bilety PKP Intercity już dostępne na platformie KOLEO

Anna Piotrowska
Opracowanie:
W tym roku PKP Intercity chce przewieźć około 60 milionów pasażerów, co byłoby rekordem w 20-letniej historii spółki.
W tym roku PKP Intercity chce przewieźć około 60 milionów pasażerów, co byłoby rekordem w 20-letniej historii spółki. Fot. Karolina Misztal/ Polska Press
Na tę wiadomość użytkownicy Koleo.pl czekali od dawna. Za pośrednictwem tej platformy można już kupić bilety PKP Intercity. Strona internetowa i aplikacja sprzedawała dotychczas głównie bilety przewoźników regionalnych. Zawarte porozumienie umożliwia kupno wszystkich rodzajów biletów na większość połączeń obsługiwanych przez państwowego przewoźnika.

Wyjątkiem są bilety w komunikacji międzynarodowej.

PKP Intercity. Kolejny etap zmian w polityce sprzedażowej

Tomasz Gontarz z zarządu PKP Intercity powiedział, że umowa jest kolejnym etapem zmian w polityce sprzedażowej. W tym roku wprowadzono tak zwany dynamiczny system sprzedaży biletów dla wszystkich kategorii pociągów. Zostały uruchomione także nowe oferty handlowe. Tomasz Gontarz podkreślił, że nowe kanały sprzedaży i nowe oferty pozwalają na zwiększenie wolumenu sprzedaży biletów.

W tym roku PKP Intercity chce przewieźć około 60 milionów pasażerów, co byłoby rekordem w 20-letniej historii spółki.

Aplikacja KOLEO. Bilety i rozkład jazdy w twojej komórce

Dzięki oficjalnej aplikacji mobilnej KOLEO dostępnej na systemy Android oraz iOS (iPhone) możesz sprawdzić aktualny rozkład jazdy pociągów oraz kupić bilet kolejowy w telefonie. Warto podkreślić, że zakupiony za pośrednictwem aplikacji bilet nie wymaga drukowania. Wystarczy, jeśli pokażesz go konduktorowi na ekranie telefonu.

IAR

od 16 lat

mm

Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl