Coraz wyższe ceny w sieciach handlowych. Co kosztuje najwięcej? Oto 10 sklepów w kolejności od najdroższego do najtańszego [lista]

Agnieszka Domka-Rybka
Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent - podaje portal Bankier.pl. Audytorzy wzięli pod lupę 40 artykułów pierwszej potrzeby (tych samych marek i o takiej samej wadze) z różnych kategorii. Uwzględnili sklepy stacjonarne, internetowe oraz tzw. hybrydy (sprzedaż i online, i offline). W koszyku znalazły się m.in. mięso, wędliny, ryby, mrożonki,  nabiał, chemia domowa, kosmetyki. Badanie przeprowadzono w dyskontach (Lidl i Biedronka), sieciach tradycyjnych (Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché, Kaufland, Tesco) oraz cash & carry (Makro i Selgros).Najwięcej za te same zakupy to 252,41, a najmniej 214,74 zł, czyli wychodzi 38 zł różnicy. Co podrożało najbardziej? Gdzie można zrobić zakupy za najmniejsze pieniądze, a gdzie trzeba zapłacić za to samo dużo więcej? Zobaczcie na następnych stronach
Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent - podaje portal Bankier.pl. Audytorzy wzięli pod lupę 40 artykułów pierwszej potrzeby (tych samych marek i o takiej samej wadze) z różnych kategorii. Uwzględnili sklepy stacjonarne, internetowe oraz tzw. hybrydy (sprzedaż i online, i offline). W koszyku znalazły się m.in. mięso, wędliny, ryby, mrożonki, nabiał, chemia domowa, kosmetyki. Badanie przeprowadzono w dyskontach (Lidl i Biedronka), sieciach tradycyjnych (Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché, Kaufland, Tesco) oraz cash & carry (Makro i Selgros).Najwięcej za te same zakupy to 252,41, a najmniej 214,74 zł, czyli wychodzi 38 zł różnicy. Co podrożało najbardziej? Gdzie można zrobić zakupy za najmniejsze pieniądze, a gdzie trzeba zapłacić za to samo dużo więcej? Zobaczcie na następnych stronach Szymon Starnowski
Raport ASM Sales Force Agency wskazuje, że w sierpniu wartość uśrednionego koszyka zakupowego wzrosła - miesiąc do miesiąca - o 1 procent.

Biznes

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Piotr

Poczekajcie na pisowski podatek handlowy i cukrowy. Dopiero zobaczycie wzrost cen.

G
Gość

Znowu szwabska gazeta jątrzy !

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Największy atak Rosji na Charków od początku wojny. Są ofiary

Największy atak Rosji na Charków od początku wojny. Są ofiary

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wróć na i.pl Portal i.pl