Spis treści

Spersonalizowane odpowiedzi na mailu od AI. Pomogą w tym specjalne szablony
Informację tę oświadczył dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie. Poinformowały, że jego firma już wcześniej używała sztucznej inteligencji do odpowiedzi na pytania klientów. Było to wówczas „tylko” 20-30 proc. wszystkich zapytań. Eddie oznajmi teraz prawdziwy przełom.
- Generatywna AI Einstein GPT firmy Salesforce, w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony, może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź – stwierdził Eddie.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuji.pl!
Odpowiedziano na 500 maili. Tylko kilkanaście było do poprawki
Jak wyznał, AI odpowiedziała już na 500 maili, które klienci przesłali do Simplyhealth. Eddie wyznał, że pierwsza odpowiedź trwała trzy sekundy.
Jak dodał dyrektor Simplyhealth ds. technologii Tim Gough, maile z AI, są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne. Jak powiedział, z 500 maili, tylko 11 wymagało poprawek. Zwłaszcza w interpunkcji.
Nie było żadnych szaleństw. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści – podsumował Gough.
Źródło: