Firma Simplyhealth będzie wykorzystywała AI do odpowiedzi na maile. Ogłoszono pierwsze sukcesy

Damian Świderski
Opracowanie:
Wideo
od 16 lat
Brytyjska firma Simplyhealth poinformowała, że została pierwszą firmą na świecie, która będzie wykorzystywać generatywną sztuczną inteligencję (AI) do odpowiadani na maile klientów. Jak oświadczyła firma, odpowiedzi, będą spersonalizowane, a ich generowanie oraz wysłanie zajmie ułamki sekund.

Spis treści

Firma Simplyhealth będzie teraz odpowiadać klientom na maile. Zrobi to sztuczna inteligencja
Firma Simplyhealth będzie teraz odpowiadać klientom na maile. Zrobi to sztuczna inteligencja Pixabay/Tumisu

Spersonalizowane odpowiedzi na mailu od AI. Pomogą w tym specjalne szablony

Informację tę oświadczył dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie. Poinformowały, że jego firma już wcześniej używała sztucznej inteligencji do odpowiedzi na pytania klientów. Było to wówczas „tylko” 20-30 proc. wszystkich zapytań. Eddie oznajmi teraz prawdziwy przełom.

- Generatywna AI Einstein GPT firmy Salesforce, w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony, może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź – stwierdził Eddie.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuji.pl!

Odpowiedziano na 500 maili. Tylko kilkanaście było do poprawki

Jak wyznał, AI odpowiedziała już na 500 maili, które klienci przesłali do Simplyhealth. Eddie wyznał, że pierwsza odpowiedź trwała trzy sekundy.

Jak dodał dyrektor Simplyhealth ds. technologii Tim Gough, maile z AI, są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne. Jak powiedział, z 500 maili, tylko 11 wymagało poprawek. Zwłaszcza w interpunkcji.

Nie było żadnych szaleństw. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści – podsumował Gough.

Źródło:

Polska Agencja Prasowa
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl