Na Zeil Strasse we Frankfurcie nad Menem, jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych Niemiec, otwarto 20. salon Reserved w Niemczech. To sklep o powierzchni 2,6 tys. m kw. Polski producent odzieży ze szczególną uwagą przygląda się kolejnym lokalizacjom w Europie Zachodniej.
W drugim kwartale br. większość z 921 mln przychodów flagowej marki LPP pochodziła już z zagranicy.
- Od chwili debiutu na rynku niemieckim stawiamy przede wszystkim na rozwój jakościowy sieci Reserved w tym regionie. Nasze salony otwieramy w stolicach landów, w najważniejszych punktach handlowych na mapie Niemiec. Dlatego debiut we Frankfurcie nad Menem był od dawna w obszarze naszych zainteresowań – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.
TOP 100 największych firm na Pomorzu. Sto najlepszych firm p...
Nowy salon Reserved został otwarty 26 września br. w kamienicy przy Zeil Strasse – jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Niemczech. W sąsiedztwie znajdują się centra handlowe oraz dzielnica biurowa.
Czytaj także:
Powierzchnia sklepu obejmuje trzy kondygnacje, na których wyeksponowano damską, męską i dziecięca kolekcję Reserved. Salon został zaprojektowany zgodnie z minimalistycznym konceptem „open to public”.
Wszystko na temat
Firma chce otwierać kolejne salony i umacniać swoją pozycję w Europie Zachodniej. Flagowa marka LPP ma za sobą dwa udane debiuty w ubiegłym roku w tej części kontynentu – w Berlinie na Tauentzienstrasse oraz w Londynie na Oxford Street. To już piąta lokalizacja w Niemczech po Monachium, Kolonii, Berlinie i Hamburgu zorganizowana zgodnie z autorskim konceptem firmy LPP.
LPP rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech od 2014 roku. W 2016 roku uruchomiła tu także sklepy internetowe oferujące odzież młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay.
Czytaj także:
Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved. LPP w Gdańsku...
POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:
