Green Cell Habu. Mobilna ładowarka Typ 2 11kW. Wszystko na jednym kablu!

Paweł Piątek
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW.
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW. Archiwum
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW.

Spis treści

Auta elektryczne i hybrydy plug-in są coraz częstszym widokiem na naszych ulicach. Tym, co zazwyczaj przysparza najwięcej problemów w codziennej obsłudze tych aut to… ich ładowanie. Pół biedy jeśli poruszamy się w obszarze, gdzie dostępne są publiczne stacje ładowania lub jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami przydomowego wallboxa. Ale jeśli już wyjedziemy w okolice, gdzie trudno jest o doładowanie na publicznej stacji, to pozostaje nam ładowanie z sieci 230 lub 400V. I tu z pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu. Ale to nie jest zwykła ładowarka!

Green Cell Habu – kombajn do ładowania

Wygląda niepozornie. Siedem metrów kabla z dwiema wtyczkami bez znanego z innych ładowarek dużego prostokąta na środku kabla. Ale wewnątrz wtyczek, to prawdziwy – jak to mówi dziś młodzież – kosmos! Green Cell Habu to ładowarka aut elektrycznych i hybryd plug-in, gdzie całą elektronikę sterująca udało się spakować w obudowach dwóch poręcznych wtyczek. Jedna z nich podłączana jest do 5-stykowego gniazda tzw. „siły” 400 V o prądzie 16 A, a druga do gniazda ładowania pojazdu. Na wtyczce ładowania umieszczono bardzo wygodny wyświetlacz informujący o podstawowych parametrach związanych z procesem ładowania – moc ładowania, czas trwania obecnej sesji, ilość uzupełnionej energii, dodatkowym zasięgiem, etc. Za pomocą przycisku umieszczonego na wtyczce można zmieniać ustawienia dotyczące ładowania – wyboru jednego z trzech poziomów mocy: 11 kW (16 A), 7,2 kW (10,6 A) oraz 3,6 kW (6 A), zakończenia procesu ładowania oraz wybrać każdą inną funkcję w menu.

W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW. Archiwum

Nie potrzebujesz wallboxa

Dzięki ładowarce Green Cell Habu nie musimy już instalować dużej naściennej ładowarki. Ładowarkę możemy po prostu zabrać ze sobą w każdą podróż i ładować praktycznie z każdego gniazda „siły” 16 A. To ogromna wygoda, bowiem stosunkowo łatwo jest znaleźć takie gniazdo nawet w miejscach, gdzie nie myśli się o ładowaniu aut elektrycznych.

Pełna kontrola z aplikacją

Dzięki aplikacji GC App, możemy z poziomu telefonu ustawiać i kontrolować cały proces ładowania pojazdu. Możemy ustalić moc ładowania, czas ładowania, procent doładowania czy konkretną ilość energii jaką chcemy doładować auto, oraz rozpocząć i zakończyć proces ładowania. Po zakończeniu ładowania dostaniemy powiadomienie z podsumowaniem sesji lub informację o przerwaniu ładowania, gdyby doszło do tego np. ze względu na np. chwilowy brak prądu.

Aplikacja umożliwia także przeglądanie statystyk ładowania, a jeśli wpiszemy dane dotyczące taryf za energię elektryczną, to także możemy śledzić poniesione przez nas koszty

Aplikacja łączy się z ładowarką za pomocą komunikacji Bluetooth lub dzięki „zaszytej” w ładowarce karcie SIM.

W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW. Archiwum

Ale to nie wszystko…

Producent przewidział też pewne proste, ale niesamowicie ułatwiające życie rozwiązania. I tak np. wtyczka do samochodu wyposażona jest w jasną, białą diodę LED oświetlającą gniazdo w aucie, w które chcemy się wpiąć. Proste rozwiązanie, ale bardzo ułatwiające życie. Przyciskiem na wtyczce możemy także otworzyć klapkę portu ładowania w autach marki Tesla lub odblokować złącze po zakończeniu procesu ładowania.

Bezpieczeństwo

Ładowarka cechuje się stopniem ochrony IP55 (a gniazda nawet IP67), co pozwala na jej bezpieczne używanie praktycznie w każdych warunkach atmosferycznych i przy temperaturze zewnętrznej od -25 st. C. do 55 st. C. Jest przy tym zabezpieczona przez wszelkimi możliwymi uszkodzeniami, tj. jak przepięcia czy zanik prądu, identycznie jak mają to klasyczne ścienne ładowarki.

Mobilna ładowarka Green Cell Habu kosztuje około 2400 złotych i może być ona świetnym świątecznym prezentem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl