Green Cell Habu. Mobilna ładowarka Typ 2 11kW. Wszystko na jednym kablu!

Paweł Piątek
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW.
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW. Archiwum
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW.

Spis treści

Auta elektryczne i hybrydy plug-in są coraz częstszym widokiem na naszych ulicach. Tym, co zazwyczaj przysparza najwięcej problemów w codziennej obsłudze tych aut to… ich ładowanie. Pół biedy jeśli poruszamy się w obszarze, gdzie dostępne są publiczne stacje ładowania lub jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami przydomowego wallboxa. Ale jeśli już wyjedziemy w okolice, gdzie trudno jest o doładowanie na publicznej stacji, to pozostaje nam ładowanie z sieci 230 lub 400V. I tu z pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu. Ale to nie jest zwykła ładowarka!

Green Cell Habu – kombajn do ładowania

Wygląda niepozornie. Siedem metrów kabla z dwiema wtyczkami bez znanego z innych ładowarek dużego prostokąta na środku kabla. Ale wewnątrz wtyczek, to prawdziwy – jak to mówi dziś młodzież – kosmos! Green Cell Habu to ładowarka aut elektrycznych i hybryd plug-in, gdzie całą elektronikę sterująca udało się spakować w obudowach dwóch poręcznych wtyczek. Jedna z nich podłączana jest do 5-stykowego gniazda tzw. „siły” 400 V o prądzie 16 A, a druga do gniazda ładowania pojazdu. Na wtyczce ładowania umieszczono bardzo wygodny wyświetlacz informujący o podstawowych parametrach związanych z procesem ładowania – moc ładowania, czas trwania obecnej sesji, ilość uzupełnionej energii, dodatkowym zasięgiem, etc. Za pomocą przycisku umieszczonego na wtyczce można zmieniać ustawienia dotyczące ładowania – wyboru jednego z trzech poziomów mocy: 11 kW (16 A), 7,2 kW (10,6 A) oraz 3,6 kW (6 A), zakończenia procesu ładowania oraz wybrać każdą inną funkcję w menu.

W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW. Archiwum

Nie potrzebujesz wallboxa

Dzięki ładowarce Green Cell Habu nie musimy już instalować dużej naściennej ładowarki. Ładowarkę możemy po prostu zabrać ze sobą w każdą podróż i ładować praktycznie z każdego gniazda „siły” 16 A. To ogromna wygoda, bowiem stosunkowo łatwo jest znaleźć takie gniazdo nawet w miejscach, gdzie nie myśli się o ładowaniu aut elektrycznych.

Pełna kontrola z aplikacją

Dzięki aplikacji GC App, możemy z poziomu telefonu ustawiać i kontrolować cały proces ładowania pojazdu. Możemy ustalić moc ładowania, czas ładowania, procent doładowania czy konkretną ilość energii jaką chcemy doładować auto, oraz rozpocząć i zakończyć proces ładowania. Po zakończeniu ładowania dostaniemy powiadomienie z podsumowaniem sesji lub informację o przerwaniu ładowania, gdyby doszło do tego np. ze względu na np. chwilowy brak prądu.

Aplikacja umożliwia także przeglądanie statystyk ładowania, a jeśli wpiszemy dane dotyczące taryf za energię elektryczną, to także możemy śledzić poniesione przez nas koszty

Aplikacja łączy się z ładowarką za pomocą komunikacji Bluetooth lub dzięki „zaszytej” w ładowarce karcie SIM.

W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej
W Polsce przybywa aut elektrycznych i hybryd plug-in. Zazwyczaj zasilane są one ze stacjonarnych stacji ładowania lub domowych wallboxów. Coraz częściej jednak poszukujemy także alternatywnych sposobów ładowania, zwłaszcza w miejscach gdzie trudno jest o stacjonarną ładowarkę lub wallboxa. I tu z ogromną pomocą przychodzi nam mobilna ładowarka Green Cell Habu Typ 2 o mocy 11 kW. Archiwum

Ale to nie wszystko…

Producent przewidział też pewne proste, ale niesamowicie ułatwiające życie rozwiązania. I tak np. wtyczka do samochodu wyposażona jest w jasną, białą diodę LED oświetlającą gniazdo w aucie, w które chcemy się wpiąć. Proste rozwiązanie, ale bardzo ułatwiające życie. Przyciskiem na wtyczce możemy także otworzyć klapkę portu ładowania w autach marki Tesla lub odblokować złącze po zakończeniu procesu ładowania.

Bezpieczeństwo

Ładowarka cechuje się stopniem ochrony IP55 (a gniazda nawet IP67), co pozwala na jej bezpieczne używanie praktycznie w każdych warunkach atmosferycznych i przy temperaturze zewnętrznej od -25 st. C. do 55 st. C. Jest przy tym zabezpieczona przez wszelkimi możliwymi uszkodzeniami, tj. jak przepięcia czy zanik prądu, identycznie jak mają to klasyczne ścienne ładowarki.

Mobilna ładowarka Green Cell Habu kosztuje około 2400 złotych i może być ona świetnym świątecznym prezentem.

Motoryzacja

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Największy atak Rosji na Charków od początku wojny. Są ofiary

Największy atak Rosji na Charków od początku wojny. Są ofiary

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wróć na i.pl Portal i.pl