Jak napisać ogłoszenie? Nie rozpisuj się
Żyjemy w takich czasach, że każdą informację chcemy mieć podaną w możliwie najbardziej skoncentrowany sposób. Wiele osób przeglądając serwisy z wiadomościami zadowala się tytułem lub nagłówkiem. Dlatego kiedy piszesz ogłoszenie nie rozpisuj się. Tytuł powinien być krótki i chwytliwy. Opis domu, samochodu czy oferta pracy muszą być krótkie i zwięzłe, najlepiej z wypunktowanymi najważniejszymi informacjami.
Jak napisać ogłoszenie? Nie kłam
Nieważne czy chcesz sprzedać dom lub samochód, znaleźć pracę czy drugą połówkę na portalu randkowym. Nie kłam! Ogłoszenie powinno być ciekawe i atrakcyjne, ale nie można zbytnio koloryzować. Każde kłamstwo prędzej czy później wyjdzie na jaw. A wtedy klient zażąda zwrotu pieniędzy, potencjalny szef Cię nie zatrudni, a randka się rozmyśli. Trzymaj się faktów.
Jak napisać ogłoszenie? Dodaj zdjęcia
Pozycja obowiązkowa! Żyjemy w społeczeństwie obrazkowym. Równie ważne co opis sprzedawanego przedmiotu są jego zdjęcia. To na nie, zaraz po cenie, patrzy potencjalny klient.
Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży mieszkania?
Sprzedaż mieszkania to duże przedsięwzięcie. Nasz potencjalny klient będzie musiał na nie wydać niemałe pieniądze. Ogłoszenie musi więc być zachęcające, ale także zawierać wszystkie informacje na temat nieruchomości. Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży mieszkania, żeby znaleźć kupca?
Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży mieszkania wzór
- podaj podstawowe informacje (lokalizacja, numer piętra, powierzchnia)
- rodzaj zabudowy (blok, kamienica, dom, szeregowiec)
- stan techniczny (czy mieszkanie/dom wymaga remontu)
- opisz okolicę, w której znajduje się dom/mieszkanie (czy są w okolicy sklepy, szkoły, przystanki autobusowe)
- napisz, czy mieszkanie jest umeblowane
- napisz, czy wraz z mieszkaniem sprzedajesz miejsce garażowe lub piwnicę
- napisz, jakiej kwoty oczekujesz i czy jesteś gotów do negocjacji
Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży auta?
Przy sprzedaży samochodu, podobnie jak w przypadku mieszkania, ważne są szczegóły. Potencjalny kupiec interesować się będzie niemal każdym aspektem. Pominięcie czegoś (a o to nietrudno) może być potraktowane jako chęć zatajenia pewnych faktów.
Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży auta – podstawowe informacje
Należy przede wszystkim pamiętać o podstawowych informacjach dotyczących samochodu. Marka, model, rok produkcji to są rzeczy, na które kupiec patrzy w pierwszej kolejności. Warto też podać przebieg (oczywiście tylko i wyłącznie ten prawdziwy) Ważne jest także, czy samochód jest sprowadzany, czy kupiony w Polsce. Wiele osób interesuje, ilu właścicieli miał w swojej historii pojazd. Im ich więcej, tym większe prawdopodobieństwo, że sprzedający nie wie o wszystkich felerach auta. No i co ważne, podaj cenę! Warto dbać o czas swój i swoich potencjalnych klientów. Warto też zaznaczyć, czy cena podlega negocjacjom.
Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży auta – nie ukrywaj napraw
Jeśli samochód ma kilka lub kilkanaście lat to jest rzeczą oczywistą, że ma na swoim koncie kilka wizyt w warsztacie. Warto napisać jasno i wyraźnie, co i kiedy było naprawiane lub wymieniane. Czy opony są nowe? Ile lat ma akumulator? Jakie jest średnie spalanie?
Jak napisać ogłoszenie o sprzedaży auta – zdjęcia
Walory estetyczne samochodu są dla wielu osób równie ważne, co stan techniczny. Im więcej zdjęć tym lepiej. Sfotografuj go z każdej możliwej strony. Dodaj kilka zdjęć wnętrza, żeby klient jak najlepiej mógł zorientować się, z jakim samochodem ma do czynienia i czy w ogóle jest nim zainteresowany.
Jak napisać ogłoszenie o pracę
Internet to potężne narzędzie jeśli chodzi o szukanie pracy oraz pracowników. Łatwo można dotrzeć do setek tysięcy osób, serwisy ogłoszeniowe pozwalają bardzo precyzyjnie określić, jakiej pracy lub pracowników szukamy.
Jak napisać ogłoszenie o pracę przykłady rzeczy, które muszą się znaleźć w ogłoszeniu
Jak napisać ogłoszenie o pracę, żeby znaleźć odpowiedniego i kompetentnego pracownika? Należy kierować się kilkoma prostymi zasadami.
- tytuł stanowiska – to pierwsza i podstawowa rzecz, od której należy rozpocząć pisanie ogłoszenia. Potencjalny pracownik widząc na początku nazwę stanowiska będzie widział, czy w ogóle jest zainteresowany, oszczędzi czas swój i ogłoszeniodawcy.
- kilka słów o firmie – nie każda firma jest marką rozpoznawaną na całym świecie. Warto więc pokrótce napisać, czym się zajmuje, gdzie mieści się jej siedziba i od ilu lat funkcjonuje na rynku (im dłużej tym lepiej, firma działające wiele lat budzi zaufanie wśród potencjalnego pracownika).
- zakres obowiązków – należy napisać, czego oczekuje się od pracownika, co będzie jego zdaniem i z czego będzie rozliczany.
- wymagane kwalifikacje – obok obowiązków, należy wyszczególnić cechy i umiejętności, jakimi powinien charakteryzować się idealny kandydat. Nie powinno być ich zbyt dużo, że zdominowały one ogłoszenia i nie zniechęciły ludzi do aplikowania.
- wynagrodzenie i benefity – warto podać wynagrodzenie jakie firma oferuje nowemu pracownikowi. Nawet jeśli będą to widełki, to aplikujący będzie miał rozeznanie na jakie pieniądze może liczyć. Zwroty typu „atrakcyjne wynagrodzenie” nie wpływają korzystnie na odbiór ogłoszenia. Oprócz pensji warto pochwalić się benefitami, jakie oferuje firma. Może są to karty Multisport, wyjazdy integracyjne, służbowy samochód czy telefon. Pracownicy lubią dostawać tego typu gratisy
.