Z przygotowanego przez serwis zestawienia wynika, że stację TVN24 chętniej oglądają kobiety (55,23 proc.) niż mężczyźni (44,77 proc.). Sytuacja stacji podobnie prezentowała się w poprzednich latach. Wirtualnemedia.pl przytaczają tu dane m.in. z okresu od 1 stycznia do 31 października, kiedy widownia kobieca TVN24 stanowiła 54,91 proc., zaś męska 45,09 proc.
Kolejnym kryterium branym pod uwagę w raporcie jest wiek. I tu okazuje się, że stacja nie cieszy się popularnością wśród młodych widzów. Udział widowni stacji w grupach wiekowych 4-9, 10-11, 13-15, 16-17, 18-19 i 20-24 w tym roku wynoszą wyraźnie poniżej 1 proc. - wynika z zestawienia. Serwis zwraca uwagę, że sytuacja ta zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Okazuję się, że tę stację informacyjną najchętniej oglądają osoby powyżej 65 roku życia. Widownia w tej grupie stanowi 52,80 proc. wszystkich oglądających.
Jeśli zaś chodzi o miejsce zamieszkania, wśród widzów tego kanału dominują mieszkańcy dużych miast, którzy stanowią 77,57 proc. udziału wszystkich widzów stacji.
W zestawieniu uwzględniono również zarobki. Tu okazuje się, że TVN24 chętniej wybierają osoby z zarobkami powyżej 5 tys. zł. Grupa ta stanowi 36,69 proc. całej widowni.
Raport nt. widzów stacji żartobliwie skomentowała na Twitterze Dorota Kania, szefowa Polski Press. „O jaka zmiana! Starzy, wykształceni z dużych miast. TVN24 posiada starszą widownię, ale wykształconą i z wysokimi dochodami” – napisała dziennikarka.
