W rankingach związanych z przedsiębiorczością Polska wypada doskonale! Okazuje się, że polskiemu biznesowi nie zaszkodziła wojna, niepokoje społeczne, upaństwowienie czy w końcu prywatyzacja. Polskie firmy dbają o wartości, kultywują tradycje i kolejne lata na rynku są dla nich jeszcze większym atutem. Polacy są dobrymi przedsiębiorcami i rzadko się poddają. Taką śmiałą tezę można postawić po przeczytaniu historii kilkunastu polskich marek, które pomimo historycznych zawirowań nie poddały się i dalej rozwijają swoją działalność, będąc często polskim towarem eksportowym. Prince Polo zbliżyło nas do Islandczyków, Ludwik do Amerykanów, a niepowtarzalnymi produktami Hortexu i Tymbarku cieszą się spragnieni klienci sklepów na całym świecie. ZOBACZ inne polskie marki, które podbiły świat.
Wideo
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.