Kibice, którzy nie zdążyli zakupić biletów na to spotkanie, wciąż jednak mają szansę zobaczyć mecz z trybun stadionu przy Bułgarskiej. Jest to możliwe dzięki decyzji sponsora strategicznego – zakładów bukmacherskich STS. Z IV trybuny zniknie reklama wielkopowierzchniowa sponsora i wygospodarowane w ten sposób miejsca trafią do sprzedaży.
Będą to pierwsze derby stolicy Wielkopolski od 25 lat i dlatego cieszą się ogromnym zainteresowaniem. W związku z obowiązującymi przepisami dot. reżimu sanitarnego Lech Poznań mógł przeznaczyć maksymalnie 50 proc. miejsc stadionowych dla kibiców. Klub przygotował 17 tysięcy wejściówek, które rozeszły się wręcz błyskawicznie. We wtorek po południu, czyli na pięć dni przed konfrontacją z Zielonymi, Lech Poznań poinformował, że dystrybucja została zakończona, ponieważ w systemie nie było już dostępnych żadnych biletów.
W związku z ogromnym zainteresowaniem meczem, STS jako sponsor strategiczny klubu postanowił wesprzeć fanów Kolejorza.
Zobacz "Wokół Bułgarskiej" po meczu z Hammarby, a przed derbami Poznania:
- Nasza działalność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Zdajemy sobie sprawę, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie spotkania, dlatego zdecydowaliśmy się udostępnić im naszą przestrzeń na stadionie przy Bułgarskiej. To nie pierwszy i z pewnością nie ostatni nasz projekt dedykowany kibicom Kolejorza – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.
Zobacz też:
Hammarby IF - Lech Poznań 0:3: Kolejorz pewnie wygrywa i pow...
Lech Poznań: 12 najwyższych transferów w historii Kolejorza....
Lech Poznań - Hammarby IF: Pięć wniosków po wygranej Kolejor...
Sprawdź też:
- Te restauracje upadły po "Kuchennych rewolucjach"
- 7 najbardziej niebezpiecznych dzielnic w Poznaniu
- Poznaniacy przyłapani przez Google. Jesteś wśród nich?
- Sprawa powiększenia ust skończy się w sądzie
- Te obrzydliwe rzeczy ludzie robią w samolocie [zdjęcia]
- Modowe stylizacje poznaniaków potrafią zadziwiać!
