Marketing na luzie. Nowa aplikacja VERO szturmem podbija internet [wideo]

Grzegorz Zajączkowski
W tym odcinku "Marketingu na luzie" Grzegorz Zajączkowski opowiada o nowej aplikacji społecznościowej VERO, która szturmem podbija internet w jeden weekend ponad milion rejestracji.

Wszystko to dzięki instagramowym influencerom, którzy na znak protestu umieścili posty zapraszające swoich użytkowników do zmiany aplikacji.

To może nie rewolucja ale ta libańska aplikacja przeżyła istny armagedon do tego stopnia, że nadal można ją pobrać i zainstalować za darmo. Tak, za darmo, ponieważ z założenia powyżej miliona użytkowników korzystanie z niej miało być płatne.

Ten model miał spowodować, że będzie to pierwsza apka społecznościowa 100 procent bez reklam.

Dodatkowo w tym odcinku Grzegorz opowiada także o zmianach na:

- instagramie,

- google stories - to chyba ostatnie miejsce, które bez stories się uchowało,

- zmianach w key planerze google adwords,

- rozwoju grup na facebooku.

Zobacz także:

Marketing na Luzie - zobacz 2. odcinek programu

Biznes

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marek

Jakiego koloru masz pierwszy pasek na koszulce? ;>
Podoba mi się, że jest przeźrocze ^^

a
a głupki
za wszystko zapłacą !
.
Znowu jakieś _ż_y_d_y_ chcą moje dane? Apka bez reklam w zamian za udostępnianie moich danych osobowych każdemu kto im zapłaci :) Ni chooya VERO!!
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Wojskowy śmigłowiec będzie ratował w Tatrach. Szef MON informuje o wsparciu

Wojskowy śmigłowiec będzie ratował w Tatrach. Szef MON informuje o wsparciu

Czy kłótnia Muska z Trumpem zniweczy lot Polaka w kosmos?

Czy kłótnia Muska z Trumpem zniweczy lot Polaka w kosmos?

Wróć na i.pl Portal i.pl