Rynek wódki w Polsce jest trzeci co do wielkości na świecie. Jest rynkiem bardzo dojrzałym, mniej rosnącym niż w minionych latach ale jednocześnie przechodzący wszystkie procesy typowe dla rynków dojrzałych, czyli wzrost konsumpcji alkoholi premium i unikatowych smaków- mówił Palikot.
Jak tłumaczy, konsument ma dzisiaj kłopot żeby odróżnić pomiędzy sobą różne rodzaje wódek. Poza etykietą, ceną czy pozycjonowaniem trudno jest znaleźć różnicę w samym smaku, a oczekiwanie konsumenta właśnie na to jest, na poszukiwanie tej prawdziwej wódki. Powrót do takiej receptury.
- To jest taka nisza na rynku, która jest ciekawa finansowa i społecznie. To rodzaj pewnej rewolucji ponieważ w Polsce przez lata kupował się coś co było tanie i to się właśnie w tych ostatnich latach skończyło i chcemy w tym wziąć udział- tłumaczy w rozmowie z AIP Janusz Palikot.
