Jak wynika z raportu „Sklepy Przyszłości”, który wykonała firma badawcza Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail, w kategorii sklepów z produktami spożywczymi najbardziej aktywni w programach lojalnościowych są klienci po 55. roku życia. - Prawie połowa z nich potwierdza swoje uczestnictwo w ww. programach. Zapewne mocno zależy im na optymalizacji codziennych zakupów. Niemniej karty lojalnościowe są dość popularne we wszystkich grupach wiekowych. I to może być zasługą świetnie działających systemów w niektórych sieciach, zwłaszcza w dyskontach – ocenia Maciej Tygielski, szef sprzedaży w Grupie AdRetail.
Żabka - Żappka
Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi sieci Żabka, jest dostępna dla klientów w wersji pilotażowej. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android. Interfejs aplikacji stworzyła firma pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters.
Zobacz też:
Sprawdź stan jakości powietrza w Twojej okolicy - NA ŻYWO
- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący nad aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówił Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka
Zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody.
Zobacz też:
Sklepy Żabka bez kas - czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu?
Lidl
Lidl również uruchamia mobilny program zniżkowy, w którym klienci znajdą kupony rabatowe oraz promocje do wykorzystania w supermarkecie.
Zobacz też:
Polskie nazwy zagranicznych marek
Zobacz też:
Rok od zakazu handlu w niedzielę. Czy ten projekt się udał?
Zobacz też:
Ranking najlepszych piekarni we Wrocławiu! Tu według interna...
Źródło: DlaHandlu.pl
