Regionalne Forum Ekonomiczne Nowa Energia 2024 Kielce. Maciej Bursztein w wrażliwości społecznej w biznesie
Maciej Bursztein w rozmowie z Grzegorzem Gajdą opowiedział o tym, jak jego firma uczestniczy w życiu lokalnej społeczności. - Chcemy być blisko ludzi - podkreślał. - My jako rodzina, ale też ludzie, którzy tworzą firmową społeczność, po prostu lubimy się dzielić. A przy okazji, łączymy przyjemne z pożytecznym. Nie ukrywam, że to wynikało z DNA marki Dafi. W wyniku tej działalności tworzymy tak zwany love brand, czyli czyli markę, która dobrze się kojarzy.
Dyrektor przypomniał, że jego firma angażuje się w różne akcje, nie tylko na terenie województwa świętokrzyskiego. Poza akcją "Muzyka, poezja i krew" promującej krwiodawstwo, pamięta też o ochronie środowiska, choćby poprzez program "Czyta rzeka". - Poza tym aktywizujemy ludzi do spędzania czasu, chociażby na rowerach, do sprzątania lasów. Chodzi tu również o to, żeby ludzie spędzali ze sobą czas a przy okazji dbali o swoje zdrowie - podkreślał.