Reklama Devil Energy Drink z nagim chłopcem oburzyła internautów: "Roman już wie co niedługo będzie miał w ustach"

TK
Reklama Devil Energy Drink z nagim chłopcem oburzyła internautów: "Roman już wie co niedługo będzie miał w ustach"
Reklama Devil Energy Drink z nagim chłopcem oburzyła internautów: "Roman już wie co niedługo będzie miał w ustach" Intagram/devil_energy
Reklama napoju Devil Energy Drink po raz kolejny szokuje i uderza w dobre obyczaje. Tym razem bohaterem reklamy było rozebrane dziecko z otwartymi ustami i hasło: "Roman już wie co niedługo będzie miał w ustach", a w tle logotyp napoju energetycznego. Reakcja internautów na zamieszczoną grafikę na Facebooku była bardzo krytyczna. Pojawiły się głosy o braku dobrego smaku, a nawet skojarzenia z pedofilią.

Skandaliczna reklama napoju Devil Energy Drink

Firma produkująca napój Devil Energy Drink po raz kolejny szokuje i przekracza granice. Po skandalicznych grafikach, które pojawiały się w zeszłym roku z hasłami:

  • Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach... - przedstawiała twarz młodej kobiety, której podbródek podtrzymuje męska dłoń
  • On już wie, w czym za chwilę zatopi usta...

Teraz firma zaprezentowała kolejną grafikę. Zobaczyć na niej możemy rozebranego chłopca z otwartą buzią z logiem napoju energetycznego w tle i hasłem:

Roman już wie co niedługo będzie miał w ustach...

Wśród internautów pojawiły się głosy, że reklama:

  • narusza dobre obyczaje i uderza w dobry smak,
  • ociera się o pedofilię.

Reklama zniknęła z Facebooka wskutek zgłoszeń wielu użytkowników. Dalej jest jednak widoczna na Instagramie firmy.

Firma Waterius ukarana w 2018 roku

Przypomnijmy, że firma Waterius, została już wcześniej ukarana za reklamę z hasłem: "Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach".

Wówczas Komisja Etyki Reklamy orzekła, że grafika promująca Devil Energy Drink narusza dobre obyczaje.

Decyzją Sądu Okręgowego w Legnicy firma musiała:

  • usunąć reklamę,
  • opublikować przeprosiny,
  • zapłacić 60 tys złotych na rzecz fundacji "Dla Polonii" w Warszawie.

Komentarze 12

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 01.02.2019 o 21:43, gość napisał:

Skojarzenia, jest takie powiedzenie "głodnemu to chleb na

 

Skojarzenie nie ma tu nic do rzeczy. Ty jak chcesz się napić to też tak rozdziawiasz japę?

g
gość
W dniu 01.02.2019 o 18:01, Mama napisał:

Co jest śmiesznego w tej reklamie?

Skojarzenia, jest takie powiedzenie "głodnemu to chleb na myśli".

M
Mama
Co jest śmiesznego w tej reklamie?
t
tez roman
Jak to? Dlaczego to oburzenie? Pewnie ksaidz z kolenda przyjdzie :)
b
bluss
ogarnia Świat rzygać się chce
g
gość

Mnie się podoba, jest bardzo śmieszna, ale bardziej jest śmieszny ten krzyk dewotów. 

b
bol
W dniu 31.01.2019 o 17:17, nie mogą sie narazić napisał:

Gdzie stróż prawości Katolicki PIS i jego KRK? Oraz Rydzyk?

Zacznij od siebie i nie siej nienawisci.

Ł
Łukasz
Masz rację przesadzaja z tymi reklamami.obrzydliwe
Q
Quest
Gdzie jest alimenciarz ?
n
normals
dzieci nie powinny pić napoi energetycznych
n
normals
teraz zrobiliście im reklamę a chyba nie tak powinno wyglądać.
C
Cezary

A ja już wiem, że tego napoju nie kupię, choćby był jedyny w sklepie.

Wróć na i.pl Portal i.pl