Skandaliczna reklama Tigera. Drwiny z rocznicy Powstania Warszawskiego

Kacper Rogacin (AIP)
Fot. Tiger
"1 sierpnia. Dzień pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie" - taki slogan, okraszony zdjęciem dłoni, pokazującej środkowy palec, przyozdobiony kokardką, widnieje na najnowszej reklamie Tigera. Internauci zapowiadają bojkot marki, a nawet wkroczenie na drogę sądową.

1 sierpnia na instagramowym profilu Tiger Energy Drink pojawiło się skandaliczne zdjęcie, przedstawiające najnowszą reklamę Tigera. Początkowo nie wzbudziło prawie żadnych reakcji, ale gdy w środę internauci opublikowali je na Twitterze, ruszyła lawina.

Oburzeni skandalicznym hasłem ludzie domagają się przeprosin od firmy, a niektórzy żądają, by marka przekazała pieniądze na organizacje pomagające powstańcom warszawskim. Zdjęcie natychmiast usunięto z Instagrama, a zamiast tego zamieszczono przeprosiny.

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się 1 sierpnia na profilu instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy" - napisano.

CZYTAJ TAKŻE: Zbiórka na karę za oprawę o Powstaniu Warszawskim. Pomogą znane postaci

Na slogan marki Tiger zareagowało m.in. Muzeum Powstania Warszawskiego, które napisało na Twitterze:

"Hej tigerdrink.pl! Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?".

To nie pierwsza tego typu skandaliczna reklama, opublikowana przez Tiger Energy Drink. 10 kwietnia, nawiązując do rocznicy katastrofy smoleńskiej, marka wrzuciła do sieci zdjęcie z latającym mężczyzną i podpisem "10 kwietnia. Dzień lotnictwa. Lecimy, nie śpimy!".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 24

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Biały Pan
To była by surowa kara
m
m@rq$
Ale według Wiki Święto Lotnictwa było najpierw 5 listopada, potem 11 listopada, potem 1 września, potem 23 sierpnia, a obecnie 28 sierpnia. Jest jeszcze Międzynarodowy Dzień Lotnictwa Cywilnego, ale on jest z kolei 7 grudnia. Najbliżej to chyba jest Międzynarodowy Dzień Lotnictwa i Kosmonautyki, ale on z kolei jest 12 kwietnia.
D
Don
Na kaczora by się nadało
X
Xyz
Moim zdaniem to strzał w kolano i sprzedaż napewno spadnie , bo Polacy to honorowy naród a Powstanie Warszawskie to delikatny temat . Ja napewno juz nigdy nie kupie tego.
h
hmm
to nie jedyny taki post, to działanie z premedytacją i za przyzwoleniem kierownictwa.
Sąd powinien to wziąć pod uwagę.
R
Romek
off
---
Co do końcówki artykułu:
10 kwietnia naprawdę jest dzień lotnictwa.
a
ak
ma sie rozumiec na osobe
W
Warszawiak
Nigdy więcej nie kupię nic z Maspex. Nigdy. Ani ja, ani nikt z mojej rodziny. Za to, co zrobiliście należy się wam upadek, a wcześniej sąd i wielomilionowa kara. Trzymam kciuki za wygraną w sądzie z wami !!!!
z
zz
przekazali wczoraj pół miliona
O
Oficer UB
Dobra reklama a teraz proszę coś o smoleńsku np zimny lech albo jebło to jebło na chuj drążyć. Co do powstania warszawskiego to trzeba było poczekać na wyzwolenie przez Armię Czerwoną i LWP. W Krakowie nikt nie świrował i miasto stoi.
T
TIG
Nieważne czy mówią dobrze czy źle, ważne że jest jest szum i mówią.... Przełoży się to na sprzedaż i kasę w co nikt nie wątpi. Pytanie, Czy to etyczne? Nie, ale skuteczne.
G
Graf von Habenixs
w dooopie,sprzedaje swoję lemoniadę na całym świecie.
S
Sqealer
Co się ciemnogród burzy? Przecież, to, taka postępowa, nowoczesna, europejska reklama! .
g
gwidon
antpolacy sa z po.
Wróć na i.pl Portal i.pl