Start.up.press skierowany jest do firm istniejących na rynku nie dłużej niż pięć lat oraz osób, które mają pomysł na działalność w obszarze mediów, technologii mobilnych, ogłoszeń, e-commerce, wiadomości, rozrywki. Założeniem konkursu jest promocja przedsiębiorczości i wsparcie młodych, polskich biznesów.
Celem konkursu jest promowanie lokalnych przedsiębiorców i ich startupów wykorzystujących nowe technologie oraz media.
Konkurs przeprowadzony zostanie w trzech etapach. Pierwszy, trwający od 30 kwietnia do 23 maja, to zbieranie zgłoszeń uczestników za pośrednictwem strony **
www.strefabiznesu.pl/startup-press**. W drugim, jury wybierze 10 najlepszych zespołów, które przejdą do kolejnego etapu. Najlepsi będą rywalizować o zwycięstwo podczas finału start.up.press 4 czerwca 2018 roku w Bydgoszczy.
Wyłonieni zostaną trzej laureaci konkursu, którzy zostaną nagrodzeni kampaniami w mediach Polska Press Grupy o wartościach rynkowych: 70 000 zł, 50 000 zł i 30 000 zł. Laureaci zostaną także objęci wsparciem mentorskim Polska Press Grupy i usługami doradczymi od SpeedUp Venture Capital Group.
Partnerami konkursu są: Fundacja Startup Poland, SpeedUp Venture Capital Group, SHOPA, The Heart Warsaw, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Wavemaker, Lubelski Park Naukowo-Techniczny.
