Tak byś wyglądała gdybyś była "ideałem" według hejterów

wmk
Instagram/@chessiekingg Instagram/@cybersmilefoundation Instagram/@mediaeye
Kampania pokazuje jak wyglądałyby kobiety gdyby zmieniły swój wygląd zgodnie z negatywnymi komentarzami zamieszczanymi w internecie.

Międzynarodowa organizacja Cybersmile postanowiła poruszyć ważny temat, jakim w ostatnich kilkunastu latach stała się nienawiść i tzw. hejt w internecie.

Wiele osób czując anonimowość w sieci, bez ograniczeń i poczucia konsekwencji, daje upust swojej frustracji, krytycyzmu czy wręcz nienawiści wobec innych osób. Bardzo często nienawiść ta skupia się na wyglądzie zewnętrznym a osoby pokazujące swój wizerunek w internecie narażone są na obraźliwe uwagi. Kolejną kwestią jest także nierealny, wyidealizowany obraz ludzkiego ciała, kreowany w dużej mierze właśnie przez presję hejterów.

Na pomysł walki z tym zjawiskiem wpadła fundacja Cybersmile, która do swojej kampanii zaprosiła znaną influencerkę Chessie King. Blogerka na co dzień zajmuje się promowaniem body positive, czyli trendem popularyzującym pełną akceptację swojego ciała.

W ramach kampanii powstały zdjęcia i filmiki, na których wygląd blogerki został zmodyfikowany zgodnie z krytycznymi i obraźliwymi komentarzami odbiorców. Zobaczcie efekty.

Jak podaje Cybersmile, kampania dotarła do ok. 480 tys. osób w w ciągu pierwszych 24 godzin istnienia w sieci.

Źródło: fpiec.pl

Wybrane dla Ciebie

To może być największy nalot na Rosję od czasów II wojny światowej

To może być największy nalot na Rosję od czasów II wojny światowej

"Świątek nie musi być lwem. Wystarczy, że będzie lisem. Rola Abramowicz jest szersza"

TYLKO U NAS
"Świątek nie musi być lwem. Wystarczy, że będzie lisem. Rola Abramowicz jest szersza"

Wróć na i.pl Portal i.pl