"Wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, każda nieszczęśliwa rodzina jest nieszczęśliwa na swój sposób" - pisał dawno temu Lew Tołstoj.
Studio Blvd przygotowało kampanię dla brytyjskiej marki pokazującą, jak może wyglądać współczesna rodzina. To nie tylko kobieta, mężczyzna i dzieci jak z okładki, ale też niepełnosprawni, homoseksualni, o kształtach odmiennych niż te z wybiegu - bohaterowie kampanii nie uśmiechają się sztucznie pokazując, jak są idealni. To ludzie z krwi i kości, którzy żyją obok nas.
Jednak o ile większość komentujących jest w stanie zaakceptować, że na zdjęciach z kampanii widzimy rodziców z niepełnosprawną córką czy parę o różnym kolorze skóry, o tyle zdjęcie pary homoseksualnej wywołuje kontrowersje i zdominuje kampanię #ThisIsFamily.
Tyle samo osób krytykuje kampanię, ile ją popiera, bo fakt, że dwóch mężczyzn mogłoby opiekować się dzieckiem wciąż szokuje. Jak to wpłynie na sprzedaż? Z pewnością dzięki takiej formie promocji o River Island zrobi się głośno - ponownie rozpocznie się debata na temat tego, czy jesteśmy gotowi zaakceptować, jak obecnie zmienia się to, co rozumiemy pod hasłem RODZINA.
„Nie zgadzamy się na tę formę represji szkół”. Protest rodziców przed MEN przeciwko kontrolom za „Tęczowy Piątek”
POLECAMY NA STRONIE KOBIET: