Lot z Pyrzowic do Bodrum opóźniony
Samolot z Pyrzowic do Bodrum (Turcja), który miał wylecieć 18 lipca o godz. 10.25 nie oderwał się od płyty lotniska. Na oficjalnej stronie lotniska w Pyrzowicach widnieje informacja, że opóźnienie ma sięgnąć 7 godzin.
Wylot zaplanowano na godz. 17.05. Chodzi o samolot, którym mieli polecieć do Turcji pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT.
Nie przegapcie
- Bielizna erotyczna z Zabrza robi furorę na świecie ZOBACZCIE
- Oto majątki prezydentów miast w Śląskiem
- Wybuch gazu w Bytomiu. Lokale nie nadają się do mieszkania
- Ikea w Zabrzu nie powstanie? Inwestycja w zawieszeniu
- Najdroższe domy w województwie śląskim TOP 20. Poznaj ceny
- Najpiękniejsze fanki Ruchu Chorzów ZDJĘCIA Frelki na Cichej
Na Twitterze o całej sprawie poinformowało Radio Katowice.
Dziennikarze Radia Katowice, powołując się na relacje pasażerów, napisali, że ci nie otrzymali nawet żadnej informacji o powodach opóźnienia lotu. Radio Katowice opublikowało te informacje 25 minut przed planowanym wylotem maszyny. Niewykluczone, że w najbliższym czasie przedstawiciele linii lotniczych poinformują pasażerów o zaistniałej sytuacji.
Telefon w biurze prasowym Polskich Linii Lotniczych LOT milczy.
O sprawie będziemy informować na bieżąco.
AKTUALIZACJA GODZ. 16.00
Pomimo licznych telefonów wciąż nie ma kontaktu z biurem prasowym Polskich Linii Lotniczych LOT. Informacji nie udziela również biuro LOT-u znajdujące się na lotnisku, które odsyła dziennikarzy do biura podróży. Z informacji znajdujących się na rozkładzie lotów wynika, że samolot do Turcji odleci o godz. 17.05.
AKTUALIZACJA GODZ. 21.45
Ws. samolotu w Pyrzowicach LOT opublikował oświadczenie:
Ze względu na usterkę techniczną samolotu typu B737-800 NG, który miał wykonać połączenie LO6553 Katowice-Bodrum planowany wylot rejsu został opóźniony. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo wykonywanych operacji, dlatego obecnie nasze służby techniczne i operacyjne pracują nad rozwiązaniem problemu. Dokładamy wszelkich starań, aby rejs wystartował jak najszybciej to możliwe. Zgodnie ze standardami, Pasażerowie rejsu zostali poinformowani o opóźnieniu, otrzymali vouchery na napoje i posiłki i pozostają w bieżącym kontakcie z pracownikami LOT-u. O wszelkich ewentualnych zmianach dotyczących planowanego wylotu, będziemy bezpośrednio informować naszych Pasażerów.
Zobaczcie koniecznie
TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego
