Umierający chciał zerwać umowę z kablówką. Reakcja przedstawiciela firmy powala

Kazimierz Sikorski
Kazimierz Sikorski
Umierający Anglik chciał rozwiązać abonament telewizyjny i szerokopasmowy Internet. Okazało się to bardzo trudne.
Umierający Anglik chciał rozwiązać abonament telewizyjny i szerokopasmowy Internet. Okazało się to bardzo trudne. pixabay
Wyjątkowo lekceważąco potraktowano pewnego mężczyznę, któremu pozostało niewiele życia. Reakcja agenta wobec klienta, który chciał się z firmą rozliczyć, była porażająca.

42-letni Richard Forde powiedział firmie Virgin Media, że anuluje abonament telewizyjny i szerokopasmowy Internet, bo umiera. Reakcja agenta firmy była przerażająca.

Zaskoczony reakcją agenta

Umierający mężczyzna był zaskoczony reakcją agenta, który sugerował mu zakup innego pakietu. Mieszkaniec Birmingham, któremu pozostało kilka miesięcy życia, usłyszał od przedstawiciela Virgin Media, aby pozostał klientem, mimo że anulował rezerwację i zapłacił ostatni rachunek.

Nawet po złożeniu wypowiedzenia dostał nową fakturę na kwotę 245 funtów. Trzykrotnie wyjaśniał, że powodem zerwania kontaktów był pogarszający się stan zdrowia. Zrzuty ekranu z dialogami pokazują, jak mówi: „Mam raka, tak jak mówiłem, prawdopodobnie nie będę tu już długo”.

Jednak ten sam agent nieustannie wypytywał mężczyznę o motywy odwołania usługi, donosi Birmingham Live. Forde odpowiedział: „Umrę. Czy to dla ciebie jasne? Rak. Nieuleczalny.”

Oferta dla umierającego

Przedstawiciel firmy na to: „Wspomniałeś, że chcesz zrezygnować. Moja rekomendacja to łącze szerokopasmowe M250, weekendowe rozmowy i Mega TV 3, a wszystko to za jedyne 64 funtów w ramach nowej 18-miesięcznej umowy. Jaka jest twoja decyzja? ".

Zbulwersowany brakiem wrażliwości Forde zganił agenta: „Mówiłem ci już trzy razy, że umieram na raka, a ty wciąż próbujesz sprzedać mi nowy kontrakt. Powinieneś się wstydzić”.

Virgin Media przeprosiło za próbę zwabienia nieuleczalnie chorego do podpisania nowej umowy, mimo że wielokrotnie próbował zakończyć umowę. Forde stwierdził, że poczuł „ulgę”.

Rzecznik Virgin: „Mamy specjalny zespół, który zajmuje się tego typu sprawami, ale z powodu błędu agenta Forde nie został skierowany do tej ekipy. Rozmawialiśmy z nim bezpośrednio i przeprosiliśmy go."

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

STUDIO EURO PO HOLANDII

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl