We współczesnym samochodzie liczy się nie tylko wydajny silnik. Ważna jest też stylistyka

Kazimierz Sikorski
Kazimierz Sikorski
materiały prasowe
O nagrodę Red Dot Award w kategorii wzornictwa walczą między innymi najwięksi producenci samochodów na świecie.

We współczesnych samochodach liczy się nie tylko sprawny i wydajny silnik, który pozwala wyciskać najlepsze osiągi przy stosunkowo niskim zużyciu paliwa.

Bardzo ważna jest również stylistyka i innowacyjność, za które można uzyskać prestiżową nagrodę Red Dot Award w kategorii „Product Design 2022”. Biją się o nią najwięksi producenci samochodów, a wśród wyróżnionych znalazła się Honda. Konkretnie za wymienione walory (stylistyka i innowacyjność) nagrodę dostała Honda HR-V e:HEV.

Elegancja bardzo ważna
Nowoczesne wzornictwo HR-V nawiązuje do eleganckiej stylistyki innych nowych modeli Hondy. W poprzedniej edycji konkursu Red Dot 2021, w kategorii Product Design zwyciężyły modele Jazz e:HEV, Jazz Crosstar e:HEV i duży skuter Forza 750, natomiast Honda e zdobyła w poprzednim roku nagrodę Best of the Best. Wyróżnienie to zostało przyznane równocześnie Hondzie CBR1000RR-R Fireblade SP, która jest pierwszym motocyklem Hondy, który zdobył nagrodę Red Dot.

Etykieta zwycięzcy Red Dot stała się jednym z najbardziej pożądanych znaków jakości w dziedzinie wzornictwa produktów na świecie. O przyznaniu corocznych nagród decyduje jury złożone z 50 międzynarodowych ekspertów, którzy testują, oceniają i dyskutują na temat każdego zgłoszonego produktu. Kryteria oceny są co roku poddawane weryfikacji i dostosowywane, aby odzwierciedlały najnowsze wymagania techniczne, społeczne, ekonomiczne i ekologiczne.

Prestiżowe wyróżnienie
- Cieszymy się, że po raz pierwszy otrzymaliśmy nagrodę Red Dot Product Design Award we wszystkich grupach produktów Hondy: za motocykle, samochód oraz w grupie maszyn i urządzeń – powiedział Toshinobu Minami, dyrektor operacyjny Centrum Stylistycznego w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Hondy. Wierzymy, że jest to rezultatem konsekwentnie realizowanego pragnienia Hondy, aby «służyć ludziom poprzez technologię, idee i wzornictwo produktów», co jest naszą podstawową zasadą od początku istnienia firmy. Będziemy nadal podejmować wysiłki, aby zaskakiwać i ekscytować naszych klientów.”

Inżynierowie Hondy na etapie rozwojowym najnowszej generacji HR-V zmienili gruntownie założenia modelu, decydując się na zaprojektowanie kompaktowego SUV-a od podstaw. Badania przeprowadzone przez Hondę wykazały, że konsumenci wybierają produkty nie tylko kierując się konkurencyjnymi osiągami, czy estetyką, ale także na podstawie tego, jak włączają się one w scenariusze ich życia i czy dany produkt spełnia indywidualne wymagania.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl