Za kilka dni na rynek trafi bezbarwna Coca-Cola bez kalorii

BO
Pixabay/zdj. ilustracyjne
Bezbarwna coca-cola o smaku cytryny? Zupełnie bez kalorii? To możliwe! Nowa wersja napoju to Coca-Cola Clear, która 11 czerwca wchodzi na rynek w Japonii.

Na polskim rynku coca-cola najpopularniejsza jest w klasycznej wersji. Na sklepowych półkach można też znaleźć takie warianty jak Coca-Cola Zero, Cherry Coke czy Coca-Cola Lime. Światowy rynek jest znacznie bogatszy, a właśnie wzbogaca się o nowy produkt.

11 czerwca w Japonii pojawi się Coca-Cola Clear, łudząco przypominająca wodę mineralną. To napój o smaku cytrynowym, bez kalorii i barwy. Butelka i tło etykiety będą przezroczyste.

Ciemnobrązową barwę coca-coli nadają składniki karmelowe, które nie są używane przy produkowaniu wersji clear. Zanim Japończycy zdecydowali, że Coca-Cola Clear ma być cytrynowa, na próbę spróbowali jej 50 wersji smakowych.

Czy bezbarwna Coca-Cola pojawi się w Polsce? Koncern na razie nie zdradza swoich planów.

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

C
Clear Cola
To się dowiedziałem. Wiem tyle co przed przeczytaniem.
l
luki
A to Japończycy nie mają cytryn w sklepach? W Polsce to się napewno nie przyjmie, kupuję cisowiankę, cytryny i gotowe. Góra minuta pracy a ile w kieszeni zostaje.
Wróć na i.pl Portal i.pl