Wielka awaria kas fiskalnych Delio firmy Novitus
Nowy rok nie okazał się szczęśliwy dla użytkowników kas fiskalnych Delio firmy Novitus. Wraz z 1 stycznia 2020 roku użytkownicy kas zmagają się z "błędem zegara", który blokuje wystawianie paragonów. Przedsiębiorcy są wściekli, a firma Novitus wystosowała specjalny komunikat kryzysowy.
Problem z kasami fiskalnymi dotknął m.in. sieć kin Multikino, Operę Śląską, sklep klubowy Legii Warszawa, zakłady fryzjerskie i mnóstwo sklepów w całej Polsce.
W związku z awarią drukarek fiskalnych w naszych kinach, zakup biletów możliwy jest WYŁĄCZNIE za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej - informuje Multikino.
Novitus robi wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio. Sztab kryzysowy oraz wszystkie oddziały serwisowe pracują bez przerwy. - informuje firma Novitus.
Nie przegapcie
Problemy w związku awarią dotknęły w pierwszym dniu nowego roku otwarte placówki, takie jak m.in.
- apteki,
- pizzerie,
- Multikino
W praktyce oznaczało to pozamykane sklepy, gdyż nie da się wystawić paragonu potwierdzającego transakcję, co jest obowiązkiem przedsiębiorców.
Rozwiąż quiz. Dasz radę
Akcja serwisowa. Kasy fiskalne Delio może naprawć tylko producent
Novitus ogłasza akcję serwisową i obiecuje, że naprawa nie zajmie dużo czasu. Jest jednak jeden problem - nie można przeprowadzić jej zdalnie i konieczny jest serwis u producenta. Co to oznacza? Producenci muszą dostarczyć sprzęt do firmy.
Drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie. - informuje firma Novitus.
Ile kosztować będzie usunięcie awarii kas fiskalnych Delio firmy Novitus? Wszystkie koszty bierze na siebie producent.
Istnieje jednak ryzyko, że dojdzie do kolejkowania zleceń, a termin naprawy może się przedłużyć. Jeśli względy biznesowe nie pozwalają na oczekiwania na naprawę, lepiej zakupić kolejne urządzenie fiskalne.
Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości problemu, jest nam bardzo przykro. Bardzo przepraszamy i robimy wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio. - brzmi komunikat firmy.
Zobaczcie koniecznie
Komunikat firmy Delio ws. awarii kas fiskalnych
W dniu 1 stycznia 2020 w drukarkach DELIO wystąpił "błąd zegara" blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. Błąd został już zlokalizowany i określono sposób jego naprawy. Niestety niemożliwe jest dokonanie naprawy u Klienta i konieczna jest interwencja serwisu producenta.
Novitus uruchomił specjalną akcję serwisową, a Oddziały Serwisu Novitus w całej Polsce pracują bez przerwy nad usuwaniem usterek i maksymalnym przyspieszeniem wszystkich napraw. Naprawa jest możliwa wyłącznie w serwisie i nie można jej wykonać zdalnie. Drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie.
Wszystkie koszty naprawy ponosi Novitus.
Sam proces naprawy nie jest długotrwały, jednak ze względu na dużą ilość urządzeń, prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, dlatego trudno wskazać precyzyjny termin wykonania każdej naprawy. Serwisy Novitus oraz Partnerów Serwisowych pracują obecnie bez przerwy, aby zminimalizować czas oczekiwania.
Szanowni Państwo, w ciągu 25 lat historii Novitus wprowadziliśmy na rynek ponad milion urządzeń fiskalnych i jest to pierwsza tego typu awaria. Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości problemu, jest nam bardzo przykro. Bardzo przepraszamy i robimy wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio.
Bądź na bieżąco i obserwuj
