Awaria w dużym banku. Problemy z aplikacją i płatnościami

Celina Marchewka
Celina Marchewka
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne pixabay.com
Problemy mają dzisiaj klienci mBanku. Od rana donoszą oni o trudnościach między innymi z płatnościami BLIKiem. Bank poinformował w mediach społecznościowych, że "logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego trwa dłużej niż zwykle. Trudności dotyczą też aplikacji maklerskich mBanku. Nie zapłacicie BLIKiem, ale możecie płacić naszymi kartami". W komunikacie dodano także, że trwają prace nad przywróceniem dostępności wszystkich usług.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria w dużym banku. Problemy z aplikacją i płatnościami - Gazeta Wrocławska

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

A kto płaci tym gównianym BLIKIEM? Chcecie stracić wszystkie swoje pieniądze?

i
inny klient
2 marca, 14:38, klient:

szkoda że informują o tym na portalach społecznościowych a nie np. po zalogowaniu się lub przed zalogowaniem, co to za problem wystawić aktywny komunikat "przepraszamy po zalogowaniu mogą wystąpić problemy w działaniu systemu" albo sms do klientów. Brak słów

Zgaduje, ze jak wlasnie sa problemy z aplikacja to moze byc tez problem z ustawieniem tam komunikatu. Nie wpadles na to nie?

k
klient

szkoda że informują o tym na portalach społecznościowych a nie np. po zalogowaniu się lub przed zalogowaniem, co to za problem wystawić aktywny komunikat "przepraszamy po zalogowaniu mogą wystąpić problemy w działaniu systemu" albo sms do klientów. Brak słów

Wróć na i.pl Portal i.pl