Awaria w mBanku. "Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi"

Maciej Badowski
Opracowanie:
- W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- zapewniono.
- W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- zapewniono. mBank/ Facebook
mBank rozpoczął we wtorek zwracanie klientom podwójnie zaksięgowanych płatności kartami - poinformowała w mediach społecznościowych instytucja. - W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- czytamy.

We wtorek rano w mediach społecznościowych mBanku pojawił się komunikat odnośnie podwójnego księgowania płatności dokonywanych kartami debetowymi.

- Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- napisano. - Przepraszamy za wszystkie utrudnienia- dodano.

Jeszcze w poniedziałek wieczorem w mediach społecznościowych mBanku pojawił się komunikat odnośnie podwójnego zaksięgowania kartami. - Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami.

- Przepraszamy za ten błąd- napisano i zapowiedziano, że pieniądze na konta zostaną zwrócone automatycznie, "najszybciej jak to możliwe".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl