Na placu budowy sklepu Biedronka w Sosnowcu przy ulicy Jana Długosza praca wre. Rozpoczęła się budowa zadaszenia obiektu. Będzie to już 20 sklep portugalskiej sieci Jeronimo Martins z logo Biedronki w Sosnowcu. Sklep powstaje tuż obok funkcjonującej tam myjni bezdotykowej.
- Będzie tu funkcjonował sklep naszej sieci o powierzchni około 1130 metrów kwadratowych - informują pracownicy Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A. - Otwarcie nowo powstającej Biedronki planowane jest na drugi kwartał tego roku - przekazują przedstawiciele firmy.
Po zakończeniu budowy ma się także nieco zmienić układ drogowy w pobliżu sklepu, by klienci mieli łatwiejszy dojazd. Na ulicy Długosza powstanie dodatkowy pas do wjazdu na teren, na którym będzie stał dyskont.
Biedronki czynne dłużej
Tymczasem sieć przygotowuje się do funkcjonowania w ramach nowych przepisów ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadza zmiany w funkcjonowaniu swoich placówek. Dotyczą one godzin otwarcia sklepów oraz jak najsprawniejszego sposobu obsługi klientów. Celem tym zmian jest zapewnienie jak największego komfortu zakupowego dla klientów.
Najważniejsze zmiany, które wchodzą w życie już od tego tygodnia to:
· Wydłużenie godzin otwarcia sklepów w każdy piątek i sobotę o godzinę, dzięki czemu będą one czynne przynajmniej do godz. 22.00. Część sklepów w wybranych lokalizacjach będzie czynna nawet do godz. 23.00.
· Otwarcie wszystkich kas w sklepach Biedronka w godzinach szczytu w piątki i soboty. Ich zakres godzinowy może się różnić w zależności od lokalizacji, jednak gwarancja wszystkich otwartych kas obejmie 5 godzin w każdym z tych dni.
· Zwiększona częstotliwość dostaw do sklepów w okresie weekendowym tak, by zapewnić pełną dostępność produktów świeżych oraz promocyjnych.
· Większa liczba promocji w ciągu tygodnia tak, by ruch klientów rozłożył się bardziej równomiernie na poszczególne dni.
5 tysięcy osób więcej
Aby sprostać oczekiwaniom zakupowym klientów i obsłużyć spodziewany większy ruch, w piątki i soboty w sklepach należących do sieci będzie pracowało 5 tysięcy osób więcej niż podczas dotychczasowych weekendów.
– Respektując przepisy prawa, na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy konkretne działania, aby zapewnić pełną dostępność produktów i sprawną obsługę przy kasach, a dzięki temu zadbać o satysfakcję klientów podczas zakupów. Oczywiście, wszyscy będziemy się uczyli tej nowej sytuacji, dlatego w najbliższych tygodniach bardzo dokładnie będziemy analizować zachowania naszych klientów i – jeśli zajdzie taka potrzeba – wprowadzać kolejne zmiany - mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
O szczegółach wprowadzanych zmian klienci dowiedzą się również ze specjalnej kampanii informacyjnej, która rusza w mediach.
Biedronka przygotowała też w sklepach specjalne plakaty, które znajdą się przy kasach oraz przy wejściu. Klientom, którzy podali swoje dane kontaktowe w trakcie rejestracji do programu „Moja Biedronka”, wysyłane są również SMS-y przypominające o kalendarzu handlowym na najbliższe dni.
