Co oferują nowe aplikacje do podróży kolejowych? Rezerwacja i zakup biletów będą jeszcze łatwiejsze

Maciej Jasiński
Maciej Jasiński
Nowa aplikacja PKP wskaże usługi dostępne na dworcach
Nowa aplikacja PKP wskaże usługi dostępne na dworcach fot. Robert Woźniak
Polskie Koleje Państwowe udostępniły nową aplikację - PKP.appka, która pokaże jakie usługi dostępne są na danej stacji. Będzie też można za jej pośrednictwem kupić bilet na pociąg.

PKP.appka to nowa aplikacja stworzona przez Polskie Koleje Państwowe S.A. dla wszystkich pasażerów kolei w Polsce. Nowe narzędzie łączy w sobie różne funkcje. Za pomocą aplikacji będzie można sprawdzić jakie usługi są dostępne na dworcu, gdzie znajdują się poczekalnie, kasy biletowe, toalety, przechowalnie bagażu, stojaki rowerowe czy udogodnienia dla osób o ograniczonej mobilności.

Co można sprawdzić w aplikacji?

W aplikacji można sprawdzić również informacje o punktach handlowych i usługowych: sklepach, kawiarniach, barach szybkiej obsługi, kwiaciarniach, salonikach prasowych. Podróżni znajdą w niej także przydatne wskazówki, np. dotyczące tymczasowej organizacji ruchu pieszych na dworcu czy funkcjonowania dworca tymczasowego w trakcie prowadzonych remontów.

Aplikacja wyposażona jest ponadto w przycisk SOS, którego użycie umożliwi szybkie połączenie z pracującymi przez całą dobę służbami PKP odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo.

Funkcja zakupu biletów "Tam i Powrót"

Kolejarze wprowadzili też nową aplikację o nazwie PKP Intercity, która zastępuje dotychczasową - IC Mobile Navigator. Oferuje ona wiele rozwiązań zwiększających komfort użytkowania i oszczędzających czas podróżnych. Do nich należy funkcja zakupu biletów "Tam i Powrót" w ramach jednej transakcji, a same połączenia szybko i łatwo znaleźć można dzięki wyborowi filtrów w wyszukiwarce.

Co oferują nowe aplikacje do podróży kolejowych? Rezerwacja i zakup biletów będą jeszcze łatwiejsze
Infografika: PKP S.A.

Dzięki modułowi mWARs, w pociągach z wagonem restauracyjnym, podróżni będą mogli zamówić posiłek nie wstając z fotela. Wybraną potrawę lub napój obsługa dostarczy do miejsca pasażera. Dodatkowo w aplikacji każdy podróżny znajdzie informację o śladzie węglowym jaki wygeneruje podróż w porównaniu do innych środków transportu.

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na i.pl Portal i.pl