Jechała ponad 200 km/h. Zatrzymali ją policjanci z grupy SPEED

JW
Kobieta jechała skodą ponad 200 km/h. W związku z tak rażącym naruszeniem przepisów policjanci natychmiast podjęli czynności związane z zatrzymaniem tego pojazdu do kontroli.

Funkcjonariusze z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, działający w grupie SPEED, podczas pełnionej służby na drodze S5, na 150 km w kierunku Wrocławia, zauważyli kierującą, która znacznie przekroczyła dopuszczalną prędkość. Po sprawdzeniu okazało się, że pani jadąca skodą przy ograniczeniu do 120 km/h, jechała nawet ponad 200 km/h.

Kierująca, która złamała przepisy, otrzymała grzywnę w wysokości kilkuset złotych oraz 10 punktów karnych.

Policjanci przypominają, że nadmierna prędkość pozostaje nadal jednym z głównych czynników wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego, szczególnie na drogach ekspresowych i autostradach. Uważajmy, na drodze nie jesteśmy sami, nasze nieodpowiedzialne zachowanie może prowadzić do ewentualnej tragedii.

Źródło: Policja Dolnośląska

Motoryzacja

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Komentarze 171

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

T
Tom.

Ale wyczyn,naprawdę mają się czym chwalić.,Dlaczego nie pokazują aut,które im uciekły.

g
gość z zaświatów

a, ja leciałem moją Fabią na A4 186km/godz

G
Gość
22 grudnia, 18:04, vic:

Skodą 200 km/h bardzo dziwne,że beret z głowy jej nie padł:)

22 grudnia, 18:12, Gość:

Tą skode mozna porównać do fetrari z lat 80tych jak ktoś już pisał. Nie wierzysz? Jego kolega taką ma i jak wciska gaz to mu się lusterka chowają.

22 grudnia, 19:54, Skoda:

Skoda Octavia 2.0 TSI 4x4 - 190 KM, 320 Nm, 0-100 6,7 sek., V-max 242 km/h

Ferrari 308 GTB - 255 KM, 283 Nm, 0-100 6,7 sek, V-max 247 km/h.

Coś jeszcze do dodania?

22 grudnia, 20:14, Gość:

Porownanie 30 lat roznicy i legendy mitoryzacji z autem dla ludu. Słabe

22 grudnia, 21:14, Moto:

Co nie zmienia faktu, że to auto dla ludu jest po prostu szybkie i dynamiczne i warto to przyznać a nie się śmiać, że Skoda to auto dla kapeluszników.

23 grudnia, 02:45, Gość:

Skoda to nie auto.

23 grudnia, 06:27, Cynik:

Bo?

23 grudnia, 08:02, tomo:

Taka skoda na torze z ferrari nie ma żednych szans, na pierwszym zekręcie leci w pobocze. Ferrari, to auto stworzone do sportu, askoda typowo odwrotnie...

23 grudnia, 10:17, Cynik:

Czy taka Skoda 4x4 z całą współczesną elektroniką na pokładzie na pewno by przegrała z tylnonapędowym Ferrari z lat 80, to ja nie wiem. Na północnej pętli Nurburgringu jeden klient wykręcił Octavią RS 8:20.

Porownujesz 30 lat motoryzacji. Dzisiejsza pralka jest bardziej skomplikowana niz najlepszy komp 30 lat temu. Jedynie w polityce chamstwo zostało na takim samym poziomie.

G
Gość
21 grudnia, 21:10, szkoda,haha:

nie bała się jeździć tyle skodzinka? przecież ta marka dla krecikow ledwo co jedzie

22 grudnia, 17:05, Gość:

Znawca aut się znalazł. A co do krecikow, to dawno wyprzedzili Polandie pod każdym względem.

22 grudnia, 17:23, Kamil:

Dobrze napisał, to jest paździerz, a zwłaszcza te "silniki" 1.0-1.2 i to z turbiną (hahahaha), gdzie pptem masz tylko dziury w takim silniku. A Polska? No cóż, mieliśmy perspektywy i wspaniałą motoryzacje, do czerwone kanalie "okrągłostołowe" i "magdalenkowcy" wszystko rozpieprzyli i sprzedali. A dla babsztyla zabrać prawko i prace społeczne dać.

22 grudnia, 17:23, Kamil:

*to

22 grudnia, 22:21, Pablo:

Prawda, wyżyłowane silniki robione na góra kilka lat.

23 grudnia, 8:07, Gość:

"My to mieliśmy" rozbawiłeś mnie tym. Kto normalny kupuje silnik 1.0 z osiągami dawnych 2.0? Wiadomo, że to się rozleci w 3-4 lata.

23 grudnia, 9:06, Ninja:

Bo ty taki śmieszek jesteś...:) Jakbyś się troszkę interesował historią i motoryzacja, to byś wiedział, że MIELIŚMY ową motoryzacje na wysokim poziomie. Słynny prototyp Syreny Sport (porównywalna wtedy z Porshe), którą komuchy kazali zniszczyć, bo była "zbyt imperialistyczna i nie była autem dla klasy robotniczej". To tylko jeden z przykładów. A kupują, kupują, ludzie nie muszą się znać. Mi w salonie gość proponował Hyundai Kona 1.0 czy tam 1.2, no myślałem, że dam mu w [wulgaryzm] za wciskanie szajsu, co się zaraz rozleci...

Nie kwestionuje tego co było, wiem że mieliśmy potencjał, tylko w kontekście rozmowy z poprzednikiem było to zabawne. Na tezę, iż "kreciki" dawno wyprzedziły Polskę w kwestii motoryzacji, odpowiedziałeś, że skody to gówno bo "kiedyś to było...", to jest śmieszne. Nie mamy obecnie nic do zaoferowania? Pochwalmy się tym co było i co mogło by być.

C
Cynik
21 grudnia, 21:10, szkoda,haha:

nie bała się jeździć tyle skodzinka? przecież ta marka dla krecikow ledwo co jedzie

22 grudnia, 17:05, Gość:

Znawca aut się znalazł. A co do krecikow, to dawno wyprzedzili Polandie pod każdym względem.

22 grudnia, 17:23, Kamil:

Dobrze napisał, to jest paździerz, a zwłaszcza te "silniki" 1.0-1.2 i to z turbiną (hahahaha), gdzie pptem masz tylko dziury w takim silniku. A Polska? No cóż, mieliśmy perspektywy i wspaniałą motoryzacje, do czerwone kanalie "okrągłostołowe" i "magdalenkowcy" wszystko rozpieprzyli i sprzedali. A dla babsztyla zabrać prawko i prace społeczne dać.

22 grudnia, 17:23, Kamil:

*to

22 grudnia, 22:21, Pablo:

Prawda, wyżyłowane silniki robione na góra kilka lat.

23 grudnia, 8:07, Gość:

"My to mieliśmy" rozbawiłeś mnie tym. Kto normalny kupuje silnik 1.0 z osiągami dawnych 2.0? Wiadomo, że to się rozleci w 3-4 lata.

23 grudnia, 09:06, Ninja:

Bo ty taki śmieszek jesteś...:) Jakbyś się troszkę interesował historią i motoryzacja, to byś wiedział, że MIELIŚMY ową motoryzacje na wysokim poziomie. Słynny prototyp Syreny Sport (porównywalna wtedy z Porshe), którą komuchy kazali zniszczyć, bo była "zbyt imperialistyczna i nie była autem dla klasy robotniczej". To tylko jeden z przykładów. A kupują, kupują, ludzie nie muszą się znać. Mi w salonie gość proponował Hyundai Kona 1.0 czy tam 1.2, no myślałem, że dam mu w [wulgaryzm] za wciskanie szajsu, co się zaraz rozleci...

Nie - nie mieliśmy motoryzacji na wysokim poziomie. Poziom trzymał jedynie przedwojenny CWS T1 i prototypowy Lux-Sport. Po wojnie był szajs. Ta słynna Syrena była ładna i tyle. Silnik to dwa silniki od Junaka połączone w jeden. Całe 35 koni, 110 km/h. To się mogło jedynie z DKW F89 ścigać.

R
Rudie

Kompletny brak wyobraźni. Kobiety nie powinny prowadzić.

C
Cynik
22 grudnia, 18:04, vic:

Skodą 200 km/h bardzo dziwne,że beret z głowy jej nie padł:)

22 grudnia, 18:12, Gość:

Tą skode mozna porównać do fetrari z lat 80tych jak ktoś już pisał. Nie wierzysz? Jego kolega taką ma i jak wciska gaz to mu się lusterka chowają.

22 grudnia, 19:54, Skoda:

Skoda Octavia 2.0 TSI 4x4 - 190 KM, 320 Nm, 0-100 6,7 sek., V-max 242 km/h

Ferrari 308 GTB - 255 KM, 283 Nm, 0-100 6,7 sek, V-max 247 km/h.

Coś jeszcze do dodania?

22 grudnia, 20:14, Gość:

Porownanie 30 lat roznicy i legendy mitoryzacji z autem dla ludu. Słabe

22 grudnia, 21:14, Moto:

Co nie zmienia faktu, że to auto dla ludu jest po prostu szybkie i dynamiczne i warto to przyznać a nie się śmiać, że Skoda to auto dla kapeluszników.

23 grudnia, 02:45, Gość:

Skoda to nie auto.

23 grudnia, 06:27, Cynik:

Bo?

23 grudnia, 08:02, tomo:

Taka skoda na torze z ferrari nie ma żednych szans, na pierwszym zekręcie leci w pobocze. Ferrari, to auto stworzone do sportu, askoda typowo odwrotnie...

Czy taka Skoda 4x4 z całą współczesną elektroniką na pokładzie na pewno by przegrała z tylnonapędowym Ferrari z lat 80, to ja nie wiem. Na północnej pętli Nurburgringu jeden klient wykręcił Octavią RS 8:20.

S
Seba

Mariusz weź ta sztukę na kolana

J
Judyta

Adriana jachowicz jeździ skoda i pracuje u nas w transie ale to już nie Adriana tylko Adrian bo wyglada jak transior

N
Ninja
21 grudnia, 21:10, szkoda,haha:

nie bała się jeździć tyle skodzinka? przecież ta marka dla krecikow ledwo co jedzie

22 grudnia, 17:05, Gość:

Znawca aut się znalazł. A co do krecikow, to dawno wyprzedzili Polandie pod każdym względem.

22 grudnia, 17:23, Kamil:

Dobrze napisał, to jest paździerz, a zwłaszcza te "silniki" 1.0-1.2 i to z turbiną (hahahaha), gdzie pptem masz tylko dziury w takim silniku. A Polska? No cóż, mieliśmy perspektywy i wspaniałą motoryzacje, do czerwone kanalie "okrągłostołowe" i "magdalenkowcy" wszystko rozpieprzyli i sprzedali. A dla babsztyla zabrać prawko i prace społeczne dać.

22 grudnia, 17:23, Kamil:

*to

22 grudnia, 22:21, Pablo:

Prawda, wyżyłowane silniki robione na góra kilka lat.

23 grudnia, 8:07, Gość:

"My to mieliśmy" rozbawiłeś mnie tym. Kto normalny kupuje silnik 1.0 z osiągami dawnych 2.0? Wiadomo, że to się rozleci w 3-4 lata.

Bo ty taki śmieszek jesteś...:) Jakbyś się troszkę interesował historią i motoryzacja, to byś wiedział, że MIELIŚMY ową motoryzacje na wysokim poziomie. Słynny prototyp Syreny Sport (porównywalna wtedy z Porshe), którą komuchy kazali zniszczyć, bo była "zbyt imperialistyczna i nie była autem dla klasy robotniczej". To tylko jeden z przykładów. A kupują, kupują, ludzie nie muszą się znać. Mi w salonie gość proponował Hyundai Kona 1.0 czy tam 1.2, no myślałem, że dam mu w [wulgaryzm] za wciskanie szajsu, co się zaraz rozleci...

G
Gość
22 grudnia, 16:54, misiek:

Znowu marksistowska logika.... co to by się mogło stać , ale się nie stało. Zasady tzw prewencji , to usprawiedliwienie zabaw kolesi z BMW ( i ściągania kasy pod pretekstem bezpieczeństwa). Czym innym jest spowodowanie wypadku, wtedy już nie ma przebacz , kara dotkliwa i nieuchronna. U nas odwrotnie, mogłoby być - krzyki karać i wieszać, stało się - Najsztub, Olbrychski, Durczok ( bełkoty o niewielkiej szkodliwości, z jaka prędkością wtargnęła piesza???, autopilot zawiódł itd). Tak wyglada czerwona „ logika”....

22 grudnia, 17:46, Gość:

Co za marksistowski komentarz szukający wroga ludowego.

22 grudnia, 21:19, misiek:

Wysiliłeś się aż nadto.... „argumenty” rodem z milicyjnych propagandowek. Bolszewik udający myśliciela, paradne......

Po co wypissywac wkoło te lewackie bzdury o bolszewikach itp w XXI wieku? Zastanów się inteligencie.

...

oho widz że po wypisywaniu komentarzy że prędkość rzadko jednak jest przyczyną wypadków - wkońcu dotarło i tekst zawiera prawdziwą informację że: "...nadmierna prędkość pozostaje nadal jednym z głównych czynników wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo ..." Gratuluję

Ale wciąż 200 na ekspresówce - no dobra skodą to może trochę strach (nie wiem jak to jeździ - zawieszenie i hamulce) no i przy mgle (może być też ślisko) to mogło być niezbyt bezpieczne...:) więc tym razem Brawo:)

t
tomo
22 grudnia, 18:04, vic:

Skodą 200 km/h bardzo dziwne,że beret z głowy jej nie padł:)

22 grudnia, 18:12, Gość:

Tą skode mozna porównać do fetrari z lat 80tych jak ktoś już pisał. Nie wierzysz? Jego kolega taką ma i jak wciska gaz to mu się lusterka chowają.

22 grudnia, 19:54, Skoda:

Skoda Octavia 2.0 TSI 4x4 - 190 KM, 320 Nm, 0-100 6,7 sek., V-max 242 km/h

Ferrari 308 GTB - 255 KM, 283 Nm, 0-100 6,7 sek, V-max 247 km/h.

Coś jeszcze do dodania?

22 grudnia, 20:14, Gość:

Porownanie 30 lat roznicy i legendy mitoryzacji z autem dla ludu. Słabe

22 grudnia, 21:14, Moto:

Co nie zmienia faktu, że to auto dla ludu jest po prostu szybkie i dynamiczne i warto to przyznać a nie się śmiać, że Skoda to auto dla kapeluszników.

23 grudnia, 02:45, Gość:

Skoda to nie auto.

23 grudnia, 06:27, Cynik:

Bo?

23 grudnia, 8:02, tomo:

Taka skoda na torze z ferrari nie ma żednych szans, na pierwszym zekręcie leci w pobocze. Ferrari, to auto stworzone do sportu, askoda typowo odwrotnie...

23 grudnia, 08:08, Gość:

Skoda to nie auto bo nie torze nie wygra z ferrari. Tak, to brzmi logicznie...

Tak, niech Ci będzie... A wiesz skoda z ferrari na tyle wspolnego, że ma silnik z tyłu...:)

G
Gość

Widać ostatnio wyrównaną walkę służbowej Skody oraz BMW o 1 miejsce dzbanów na drogach dwupasmowych. Czy skoda zagrozi liderowi?

G
Gość
22 grudnia, 18:04, vic:

Skodą 200 km/h bardzo dziwne,że beret z głowy jej nie padł:)

22 grudnia, 18:12, Gość:

Tą skode mozna porównać do fetrari z lat 80tych jak ktoś już pisał. Nie wierzysz? Jego kolega taką ma i jak wciska gaz to mu się lusterka chowają.

22 grudnia, 19:54, Skoda:

Skoda Octavia 2.0 TSI 4x4 - 190 KM, 320 Nm, 0-100 6,7 sek., V-max 242 km/h

Ferrari 308 GTB - 255 KM, 283 Nm, 0-100 6,7 sek, V-max 247 km/h.

Coś jeszcze do dodania?

22 grudnia, 20:14, Gość:

Porownanie 30 lat roznicy i legendy mitoryzacji z autem dla ludu. Słabe

22 grudnia, 21:14, Moto:

Co nie zmienia faktu, że to auto dla ludu jest po prostu szybkie i dynamiczne i warto to przyznać a nie się śmiać, że Skoda to auto dla kapeluszników.

23 grudnia, 02:45, Gość:

Skoda to nie auto.

23 grudnia, 06:27, Cynik:

Bo?

23 grudnia, 8:02, tomo:

Taka skoda na torze z ferrari nie ma żednych szans, na pierwszym zekręcie leci w pobocze. Ferrari, to auto stworzone do sportu, askoda typowo odwrotnie...

Skoda to nie auto bo nie torze nie wygra z ferrari. Tak, to brzmi logicznie...

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Lewandowski pojawił się na ławce i szybko z niej zniknął. Dlaczego?

Lewandowski pojawił się na ławce i szybko z niej zniknął. Dlaczego?

Wróć na i.pl Portal i.pl